Mașinile cu zero emisii și temperaturile scăzute nu sunt foarte buni prieteni. Dar producătorii caută încontinuu soluții pentru a crește eficiența vehiculelor electrice atunci când temperaturile din termometre scad la valori de iarnă.
Tocmai de acest motiv, cei de la ZF au dezvoltat așa numita Heat Belt sau, cu alte cuvinte, centurile de siguranță încălzite. Desigur, nu o putem numi chiar o inovație, pentru că și alte nume din industria auto au cochetat cu această idee, spre exemplu Ford și Mercedes-Benz.
Revenind la tehnologia celor de la ZF, aceștia susțin că o serie de conductori sunt integrați în centura de siguranță și că grosimea țesăturii nu este influențată prea mult. Mai mult, centurile nu se comportă diferit de unele clasice, astfel că montarea lor nu necesită modificări speciale.
Centurile de siguranță încălzite utilizează circa 70W și se încălzesc la o temperatură de până la 40 de grade Celsius.
Dacă sunt dotate cu acest echipament, cei de la ZF afirmă că autonomia unei mașini electrice ar putea crește cu până la 15% la temperaturi scăzute.
via ZF
Colosal centura incalzita
Stimati redactori Automarket, va rugam sa fiti mai expliciti si mai clari in articole. Oricum, mai mult aveti "video-articole", cu linkuri de pe youtube.
unii totusi au nevoie de centuri in jurul capului, cu curenti si camp magnetic, si neizolate bine...