Unul dintre modelele cu cea mai lungă carieră din gama actuală Volkswagen se pregăteşte să spună adio publicului. Este vorba despre actuala generaţie Tiguan, introdusă în 2007 şi menţinută pe piaţă până în prezent.
Potrivit unor surse din interiorul companiei, noua generaţie se află deja în faza finală de dezvoltare şi ar putea fi dezvăluită cu ocazia Salonului Auto de la Frankfurt, programat să îşi deschidă porţile în toamna acestui an.
Noua generaţie Tiguan va avea la bază platforma MQB, folosită deja de o mulţime de modele compacte din interiorul Grupului Volkswagen, ceea ce înseamnă că va beneficia de o masă totală redusă în comparaţie cu produsul actual.
Spre deosebire de Tiguan-ul pe care îl cunoaştem, viitorul model va avea mai multe variante de caroserie, printre care un derivat coupe şi unul cu ampatament mărit, destinat în special pieţelor din Asia. Pentru propulsie, Volkswagen va folosi o serie de motoare de la actualul Golf, inclusiv o versiune nouă a unităţii de 1.2 litri TSI.Deşi ne-am obişnuit cu un stil conservator în ceea ce priveşte designul, mai multe voci din conducerea companiei germane au declarat deja că, din punct de vedere estetic, noul Tiguan este „fenomenal”.
Avis amatorilor de Moskwicz !
CX-3 si HR-V sunt din clasa cu Juke, Mokka-Trax, S-Cross, Fiat 500X, ASX, etc. Concurent cu Tiguan este CX-5 care arata mult mai bine de 15 mii de ori, iar de la Honda CR-V este. VW nu are inca competitor la clasa ''crossover urban'' , si chiar si asa , CX-3 este mult superior Tiguan-ului chiar daca Tiguan se afla la un segment mai mare mai superior ( in teorie ). Mazda si-a invatat lectia, masinile lor tind spre zona premium, iar tehnologia dezvoltata in materie de motoare care mizeaza pe cel mai ridicat raport de compresie este jos palaria. Sper sa nu renunte la ideea unui viitor CX-7 , cu siguranta ar fi de ultra-lux , asta in cazul in care Mazda 2 este lider la calitatea materialelor si inovatiile tehnologice in clasa subcompacta .