Winterkorn este promotorul proiectului de relansare a lui Phaeton, fiind principalul susţinător al ideii de maşină simbol.
„Un brand de talia Volkswagen are nevoie de o maşină simbol în segmentul superior. Am văzut ce se întâmplă cu branduri care nu au un astfel de proiect.” Deşi oficialul german a refuzat să ofere prea multe detalii, se ştie deja că viitorul Phaeton va avea la bază platforma lui Audi A8. Având în vedere dorinţa lui Winterkorn de a cuceri publicul american, nu este exclus ca premiera mondială să fie programată pentru luna ianuarie a anului viitor, cu ocazia Salonului Auto de la Detroit.Deşi nu există informaţii despre cum va arăta noul Phaeton, o declaraţie mai veche a lui Klaus Bischoff, şeful departamentului de design Volkswagen, face lumină în acest caz. Potrivit germanului, o maşină ca Phaeton ar trebui să acţioneze ca un simbol pentru brand şi ca un promotor al noilor tendinţe de design. Bischoff a subliniat că nu Golf-ul ar trebui să fie cel care dictează filosofia Volkswagen.
via bloomberg
stuttgart? nu e wolfsburg? porsche si mercedes sunt din stuttgart
Phaeton are multe atuuri si nu se compara cu niciun alt VW la niciun capitol, dar nu e reprezentativa pt marca. La fel cum, de ex, la BMW nu 7 e masina simbol, ci 3.
Mentionez ca sunt de-al casei
generatia trecuta a fost un fiasco. un mare stab de pe la vw-usa a fost dat afara pt ceva declaratie care spunea ca proiectul phaeton a fost din start un fiasco in america de nord ...
cred ca unu' care are de dat o "bagatela" de 100.000 $ pe-o masina, apoi prefera un A8 ... ca sa ne uitam doar in curtea lor, a grupului !
pe mine nu m-a impresionat ... nu zic ca nu era fain si bine facut dar nu avea acel ceva ca sa atraga clientii. vw nu e perceput ca si audi ... ar trebui sa fie cumintei ... sa ia ex de la volvo care nu face un concurent direct pt s-class, a8 sau 7 de la bmw ... si pt aia masinile si le vind ... cum zicea si @mntsn ... golf-ul e masina lor simbol si as adauga passat-ul ...
in fine ... treaba lor ! doar sa dezvolti un model de gen e o cheltuiala mare de tot ... deocamdata isi permit. personal as cheltui banii aia pt imbunatatirea calitatii produselor existente in portofoliu si care au succes pt a se intari pozitia lor pe piata, ca nemultumiti sint destui ... cel putin pe meleagurile astea !
drumuri bune s-aveti !
generatia trecuta a fost un fiasco. un mare stab de pe la vw-usa a fost dat afara pt ceva declaratie care spunea ca proiectul phaeton a fost din start un fiasco in america de nord ...
cred ca unu' care are de dat o "bagatela" de 100.000 $ pe-o masina, apoi prefera un A8 ... ca sa ne uitam doar in curtea lor, a grupului !
pe mine nu m-a impresionat ... nu zic ca nu era fain si bine facut dar nu avea acel ceva ca sa atraga clientii. vw nu e perceput ca si audi ... ar trebui sa fie cumintei ... sa ia ex de la volvo care nu face un concurent direct pt s-class, a8 sau 7 de la bmw ... si pt aia masinile si le vind ... cum zicea si @mntsn ... golf-ul e masina lor simbol si as adauga passat-ul ...
in fine ... treaba lor ! doar sa dezvolti un model de gen e o cheltuiala mare de tot ... deocamdata isi permit. personal as cheltui banii aia pt imbunatatirea calitatii produselor existente in portofoliu si care au succes pt a se intari pozitia lor pe piata, ca nemultumiti sint destui ... cel putin pe meleagurile astea !
drumuri bune s-aveti !
The return of the Phaeton “would be a bad decision,” said Jesse Toprak, an analyst for TrueCar Inc., which tracks U.S. auto sales. “No one spends $80,000 on a Volkswagen. The company already has luxury brands that can cater to that segment,” such as Audi.