După o lungă perioadă, presărată cu nenumărate imagini și clipuri video teaser, Volkswagen a lansat acum noua generație a modelului Multivan. Varianta Transporter va debuta ulterior.
DOUĂ VARIANTE DE LUNGIME
Noul Volkswagen Multivan (T7) este dezvoltat pe arhitectura MQB și este disponibil în două variante de lungime: 4.97 sau 5.17 metri. Indiferent de alegere, ampatamentul este identic și anume 3.12 metri.
Designul a fost revizuit, dar modificările sunt mai degrabă minore. Modelul german vine în standard cu faruri LED, dar clienții pot opta și pentru sistemul IQ.Light, adică faruri cu matrice de LED-uri.
La interior, pasagerii vor regăsi un instrumentar de bord digital cu diagonala de 10.25 inch, dar și un ecran central de 10 inch. Plafonul panoramic, Head-up Display-ul și sistemul audio Harman Kardon, cu 14 incinte, sunt incluse pe lista cu dotări opționale, alături de alte echipamente.
Spre deosebire de generația anterioară, noul Volkswagen Multivan are 7 locuri individuale.
Scaunele de pe rândul 2 pivotează la 180 de grade. Atracția principală a interiorului este, fără îndoială, masa modulară care poate fi montată între rândul al doilea și al treilea de scaune. Aceasta este ajustabilă pe înălțime și poate fi mutată foarte ușor.
Cu toate scaunele în poziție normală, volumul portbagajului este de 469 litri. Valoarea crește la 1.844 litri odată cu rabatarea celui de-al treilea rând de scaune. Cu rândurile 2 și 3 rabatate, varianta scurtă a lui Multivan dispune de 3.672 de litri pentru bagaje.
În varianta lungă, portbagajul poate atinge un maximum de 4.053 litri.
VARIANTĂ PLUG-IN HYBRID ÎN PREMIERĂ
Pentru prima dată în istoria acestui model, clienții au la dispoziție o versiune plug-in hybrid. Multivan eHybrid este echipat cu un motor TSI de 1.4 litri, pe benzină, și o unitate electrică. Cele două dezvoltă împreună 218 cai putere și vin alături de o baterie cu capacitate netă de 13 kWh și o transmisie DSG cu șase trepte.
Volkswagen nu a publicat cifrele de autonomie în modul full-electric și nici cât durează încărcarea acumulatorului.
Pentru cei care preferă motorizările clasice, noua generație Multivan are două agregate pe benzină și unul diesel. În prima categorie intră motorul de 1.5 litri TSI, cu 136 CP, și cel de 2.0 litri TSI, cu 204 cai putere.
De partea cealaltă avem agregatul de 2.0 litri TDI cu 150 de cai putere. Toate motorizările convenționale sunt conectate la o transmisie DSG cu șapte rapoarte.
Pe partea de siguranță, Volkswagen Multivan oferă mai mult de 35 de sisteme de siguranță pasivă și activă. Pachetul Front Assist este standard și include City Emergency Braking, recunoașterea indicatoarelor rutiere și Lane Assist.
via Volkswagen
Stii? Pana acum mai aparea cate un esec, uneori scoteau unii un model nou mai urat sau mai nereusit ca precedentul. Nu era o tregedie, se mai intampla. Dar ce fac acum eu nu pot sa cred ca e o intamplare. Exista niste motive pentru care merg pe linia asta de uratzire a masinilor. Nicio logica rationala nu poate sa explice de ce modelele unor producatori de prima mana sunt tot mai urate.