La finalul anului trecut, constructorul japonez de automobile a prezentat conceptul Prologue, unul care prefața a doua generație C-HR. Acum a venit momentul să facem cunoștință cu versiunea de serie.
SUV-ul nipon are o lungime de 4.360 milimetri, o lățime de 1.830 milimetri, 1.564 milimetri sunt trecuți în dreptul înălțimii, iar ampatamentul măsoară 2.640 milimetri.
Trebuie menționat că noua generație Toyota C-HR a fost desenată și dezvoltată în Europa. De asemenea, va fi produsă pe Bătrânul Continent.
Clienții pot opta pentru jante de 20 de inch, o temă exterioră bicoloră, iar la interior vor regăsi un instrumentar de bord digital, cu ecran de 12.3 inch și un ecran central de 8 sau 12.3 inch. Totodată, habitaclul are de 2 ori mai mult plastic reciclat decât vechiul model.
Pe lista de dotări mai regăsim un sistem de iluminare ambientală, un plafon panoramic și un sistem audio JBL.
MOTORIZĂRI ELECTRIFICATE
Gama de motorizări este compusă numai din propulsoare electrificate.
Avem, pentru început, un motor hibrid de 1.8 litri, care dezvoltă 140 de cai putere (0-100 km/h în 9.9 secunde), dar și o unitate de 2.0 litri hibrid cu 198 CP.Aceasta din urmă atinge 100 de km/h în 8.1 secunde și o viteză maximă de 180 km/h.
Cei care vor mai mult pot opta pentru motorizarea plug-in hybrid de 2.0 litri, cu 223 CP. Sprintul 0 - 100 km/h este completat în 7.4 secunde, iar autonomia în modul pur electric este de 66 kilometri.
Ulterior va fi disponibilă și o versiune hibrid, cu motor de 2.0 litri și tracțiune integrală.
În momentul lansării, noua generație Toyota C-HR este disponibilă în două variante speciale: GR Sport Premiere Edition și High Premiere Edition.
Rezervările online au fost deja deschise pe anumite piețe din Europa.
via Motor1
din muma padurii Toyota a devenit o promotoare a nonconformismului. A se vedea si noul Prius.
si cum pot sa aiba atat de putini cai? back in the `90s?!
Nu vor clientii. Asa e designerii. Ca si la BMW, Toata lumea zice ca sunt niste hidosenii, designerul sef zici ca-i autist 'no, e bine ce facem noi boss, arata fenomental."
Si ce au facut?! Fix ca si astiala toyota, culori dual-tone sa ascunda slutenia masinilor cu mult negru.
Nu e muma padurii daca nu o vezi (fix ca la femei cu o ona de machiaj)
Daca si Dacia Sping a fost mediatizata ca fiind SUV ce sa mai ceri. Nivelul jurnalistic, fie el independent fie el legacy, este scazut in prezent.
Un Ford Raptor este SUV, un RS7 este SUV, Zafira OPC era SUV, masini sport si cu utilitate aparte. Offroader nu inseamna SUV.
Ca asa o Skoda Octavia cu motor 2.0 cu suspensie drumuri grele este si ea suv dupa astia.
Ai cumva vreun link unde se spune despre spring ca ar fi suv?
Chiar și ca o hârtie mototolită, e făcut în Turcia, să fie fericire-n lume!