Salonul Auto de la Geneva 2017

Noua generație Suzuki Swift: cel mai popular model al mărcii japoneze se relansează

Publicat Marti, 27.12.2016
de Daniel Popescu
Comenteaza 10
Noua generație Suzuki Swift: cel mai popular model al mărcii japoneze se relansează - Poza 1
Noua generație Suzuki Swift: cel mai popular model al mărcii japoneze se relansează - Poza 2
Noua generație Suzuki Swift: cel mai popular model al mărcii japoneze se relansează - Poza 3
Noua generație Suzuki Swift: cel mai popular model al mărcii japoneze se relansează - Poza 4
Noua generație Suzuki Swift: cel mai popular model al mărcii japoneze se relansează - Poza 5
Noua generație Suzuki Swift: cel mai popular model al mărcii japoneze se relansează - Poza 6
Noua generație Suzuki Swift: cel mai popular model al mărcii japoneze se relansează - Poza 7
Noua generație Suzuki Swift: cel mai popular model al mărcii japoneze se relansează - Poza 8
Noua generație Suzuki Swift: cel mai popular model al mărcii japoneze se relansează - Poza 9
Noua generație Suzuki Swift: cel mai popular model al mărcii japoneze se relansează - Poza 10
Noua generație Suzuki Swift: cel mai popular model al mărcii japoneze se relansează - Poza 11
Noua generație Suzuki Swift: cel mai popular model al mărcii japoneze se relansează - Poza 12
Noua generație Suzuki Swift: cel mai popular model al mărcii japoneze se relansează - Poza 13
Noua generație Suzuki Swift: cel mai popular model al mărcii japoneze se relansează - Poza 14
Noua generație Suzuki Swift: cel mai popular model al mărcii japoneze se relansează - Poza 15
Noua generație Suzuki Swift: cel mai popular model al mărcii japoneze se relansează - Poza 16
Noua generație Suzuki Swift: cel mai popular model al mărcii japoneze se relansează - Poza 17
Noua generație Suzuki Swift: cel mai popular model al mărcii japoneze se relansează - Poza 18
Noua generație Suzuki Swift: cel mai popular model al mărcii japoneze se relansează - Poza 19
Noua generație Suzuki Swift: cel mai popular model al mărcii japoneze se relansează - Poza 20
Noua generație Suzuki Swift: cel mai popular model al mărcii japoneze se relansează - Poza 21
Noua generație Suzuki Swift: cel mai popular model al mărcii japoneze se relansează - Poza 22
Noua generație Suzuki Swift: cel mai popular model al mărcii japoneze se relansează - Poza 23
Noua generație Suzuki Swift: cel mai popular model al mărcii japoneze se relansează - Poza 24
Noua generație Suzuki Swift: cel mai popular model al mărcii japoneze se relansează - Poza 25
A patra generație a hatchback-ului subcompact Suzuki Swift vine cu două motorizări pe benzină completate de o versiune mild hybrid fără încărcare la priză.

La doi ani de la lansarea ultimului facelift pentru Suzuki Swift, constructorul japonez a decis că este momentul potrivit pentru o împrospătare a modelului cu cea de-a patra generație.

Hatchback-ul subcompact, care concurează în segmentul citadinelor de clasă B, a crescut în lungime cu 10 mm, la 3.840 mm, în timp ce ampatamentul a ajuns la 2.450 mm, cu 20 mm în plus față de facelift, element care ar trebui să ofere mai mult spațiu interior pentru pasagerii din spate.

Suzuki nu a furnizat încă toate detaliile noii generații, care va fi lansată în versiune europeană la Salonul Auto de la Geneva. Știm însă că modelul va fi disponibil în 6 versiuni de echipare și cu două motoare pe benzină.

Astfel, clienții pot opta pentru motorul turbo Boosterjet cu 3 cilindri de 1.0 litri sau unitatea Dualjet cu 4 cilindri de 1.2 litri, despre care producătorul nu a oferit încă detalii legate de putere sau performanțe. În plus, noul Suzuki Swift este echipat și un un sistem de propulsie mild hibrid alcătuit din motorul pe benzină de 1.2 litri și un generator care îmbunătățește performanțele la accelerație și care utilizează energia captată în momentele de frânare.

În echiparea standard, noul Swift cu motor de 1.2 litri oferă cutie de viteze manuală cu 5 trepte, însă clienții pot opta și pentru cutie de viteze automată cu 6 trepte și, în cadrul anumitor versiuni, chiar și pentru tracțiune integrală.

În schimb, motorizarea turbo de 1.0 litri și versiunile hibride sunt disponibile doar cu cutie de viteze automată.

Opțional, Suzuki oferă și un pachet de siguranță care include, printre altele, sistemul de limitare a coliziunilor Dual Sensor Brake Support (DSBS), sistemul adaptive cruise control (AAC) sau un sistem care permite ajustarea automată a intensității luminoase a blocurilor optice.

Noul Suzuki Swift este disponibil în Japonia începând din luna ianuarie 2017, iar lansarea globală va avea loc la Salonul Auto de la Geneva, în 7 martie. Tot atunci vom afla informațiile oficiale extinse despre noul model al constructorului nipon.

Via Suzuki


Comentarii (10)

  • 3.1 cai are motorul electric? Nu cumva 31 ?
    8 4
  • Mi se pare cel puțin interesantă. Designul e o continuare încă de la prima generație, dar acum îmi pare că aduce și un aer puțin retro. Se putea lucra puțin mai mult la spate, dar per total e altceva, e în regulă.
    20 2
  • @Dorin: E corect. Numai 3.1cp furnizeaza partea electrica a sistemului hybrid SHVS... Sistemul se numeste de fapt mild-hybrid, actiunea motorului electric fiind foarte limitata - ajuta motorul doar la accelerari.
    15 0
  • Interesant update intr-adevar. Linia generala pastreaza elemente de inspiratie Mini, desi vechiul design imi pare ceva mai reusit, fara accentele retro actuale din zona frontala ori "onduleurile" laterale.
    Swift-ul Mk4 ramine totusi o masinutza simpatica - mai mult decit noul Baleno in orice caz..

    Dincolo de gusturile subiective oricum, merita insa apreciata majorarea capacitatii portbagajului la 265 litri si scaderea masei proprii la 910 kg (sau 970 kg in cazul versiunii 4x4, f. utile pentru unii), in conditiile pastrarii acelorasi dimensiuni la modul general.

    Versiunile pentru Japonia (1.2 aspirat de 90 CP cu sau fara Mild-Hybrid si "RS"-ul automatic 1.0 Turbo de 111 CP) nu se stie inca daca vor fi aidoma si-n Europa, dar vom afla la Geneva-n primavara.

    Atunci se va anunta si data lansarii variantei Sport, echipata probabil cu motorul 1.4 turbo de pe Vitara S ori, mai nou, SX-4. Chibitii pariaza tot pe cei 140 CP actuali, desi citiva cai in plus nu-s exclusi.
    ...Caz in care cele cca. 100 kg in minus ale noii generatii vor face din SSS un "warm-hatch" mult mai HOT decit actualul.
    30 0
  • iar vin cu marirea ampatamentului si uite asa s-a ajuns de la 3.5 metri la 3.8 metri !!!

    nu inteleg conceptia asta moderna idioata prin care un VW Polo 2015 a ajuns sa fie MULT mai lunga si mai mare in general decat VW Golf 2000 !!!

    Si se tot arunca clasa mica, clasa medie, clasa compacta, sunt amestecate toate si nicaieri nu sunt bine descrise, fiecare intelege clasa A, B, C, D, etc.. cum vrea


    las-o domnule Swift clasa mica si las-o in 3.5 metri, hai 3.65 !!!
    daca o lungesti asa o sa fie mai mare decat prima versiune de Dacia Logan peste 5 ani !



    Plus articol incomplet, nu se spune sistemul electric - termic cum functioneaza ca idee de vindere marketing (nu tehnic) !!!

    Functioneaza la fel ca la Nissan Note e-power ?

    mai multe informatii.. ar fi bune
    19 19
  • Foarte tare mașina!

    Arată unic, fiind un melanj între generațiile precedente. Din acest motiv are identitate, motorizările sunt în tendințe iar pentru codul galben poate fi încălțată cu 4x4 (dotare unică în segment).

    Aștept lansarea în România și prețurile aferente. Până atunci vă urez La mulți ani și gânduri bune!!
    15 1
  • baselu
    o sa bage si dacia un sistem hibrid cu tuica..hac!

    de-asta nu mai sunt locuri de parcare, toate masinile au devenit niste magaoaie.
    doar smartul a ramas masina de oras.
    13 9
  • Chinezisme, chinezisme...Vesnica problema a japo, incearca sa copieze europenele si nu le iese. Mai bine un Sandero decat asta.
    13 29
  • Citez: "At 3840mm long, the 2017 Swift is 10mm shorter than the outgoing model."
    ...Asa ca, dupa englezi, noul Swift ar fi ceva MAI SCURT decit precedentul - chestie confirmata pe site-ul Suzuki (3,85 m fiind lungimea actualei generatii.)
    In fine, mai putin conteaza un cm. in plus sau minus, dar si latimea sau inaltimea masinii au ramas identice, doar ampatamentul crescind o idee (de la 2,43 la 2,45 m.)

    Swift ramine deci o masina preponderent urbana, situata ca dimensiuni intre segmentele A-mini (+/- 3,5 m) si B-mic (+/- 4m), spre deosebire de "subcompactele" Sandero / Logan, care se apropie de C=compacte, desi oficial apartin tot B-ului.

    Nici vorba deci de vreo "umflare' a noului Swift spre statutul de subcompacta.
    28 0
  • darie gologan
    BUNA,dupa cum vad,unu comenteaza auto SSANGYONG si comparandul cu dacia,pai mai badie,eu cred ca ati sarit din caleasca in duster,cum puteti sa comparati un DUSTER cu un SSANGYONG,1.FRANCEZII NU NE DAU TEHNICA DE ULTIMA ORA,SSANGYONGU ESTE FABRICAT IN COREEA DE SUD IN CARE STAPANESC CELE MAI RIDICATE TEHNOLOGII DIN LUME SI PE ALTA PARTE COLABOREAZA CU MERCEDESUL DIN GERMANIA.STIMATE,sa sari din dacie in sangyong si sa nu ai o vechime in ale soferiei,e foarte greu,va spun eu care am umblat toata europa,asia cu dacii l-a raly-uri,din start aveam un handicap,toti strainii de romania,veneau cu diferite marci consacrate,de unde pana unde puteti sa comparati o dacie cu ssangyong,nu va suparati.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru