Noua generație Subaru Impreza: dispar varianta sedan și transmisia manuală

de Alexandru Monenciu
Vineri, 18.11.2022
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Subaru a lansat cea de-a șasea generație Impreza cu ocazia Salonului Auto de la Los Angeles. Modelul nipon va fi oferit doar în variantă hatchback, iar transmisia manuală a dispărut din ofertă.

După ce am văzut o serie de imagini teaser, acum a venit momentul să aflăm cum arată cea de-a șasea generație Subaru Impreza, lansată cu ocazia Salonului Auto care tocmai și-a deschis porțile la Los Angeles.

Marea veste este că modelul nipon va fi oferit doar în variantă hatchback, iar transmisia manuală a dispărut de tot din ofertă. În plus, a revenit versiunea Impreza RS după o pauză lungă.

Dar să începem cu începutul. Noua generație Impreza are foarte multe în comun cu modelul Crosstrek, inclusiv mare parte a designului exterior. La interior, pasagerii vor regăsi un display central de 11.6 inch, mai multe spații de depozitare și un sistem de climatizare inteligent.

Așa cum spuneam, versiunea Impreza RS revine după o pauză lungă. Aceasta va fi disponibilă cu un motor de 2.5 litri care dezvoltă 185 CP și 241 Nm. Pachetul va fi completat de o suspensie sport, jante de 18 inch, pedale din aluminiu, faruri LED, tapițerie din stofă neagră și sistem audio Harman Kardon cu 10 incinte.

De cealaltă parte, Subaru Impreza Sport va avea un motor de 2.0 litri, cu 154 CP și 197 Nm.

Indiferent de alegerea făcută, singura transmisie disponibilă va fi una CVT.

Potrivit Subaru, noua Impreza este cu 10% mai rigidă decât modelul pe care îl înlocuiește, iar sistemul de tracțiune integrală a fost revizuit.

Primele exemplare vor ajunge în showroom-uri începând cu primăvara anului 2023.

via Subaru

Comentarii (10)

  • Tableta ais zici ca e aftermarket.
    2 6
  • CVT pe un motor de 2.5 în configurare RS? Poate așa se explică de ce Impreza Sport la 2 litri are doar 197 Nm.
    10 2
  • Impreza, ce a fost si ce-a ajuns... moartea pasiunii :(
    14 3
  • pentru un 2 litri benzina aspirat natural valorile de 154 CP si 197 Nm sunt normale, totul in regula. idem pt motorul de 2,5.

    nu inteleg ce-ai vrut sa zici cu faptul ca are CVT... motorul ar fi avut aceleasi cifre, indiferent de tipul cutiei la care ar fi fost cuplat.

    ori eu nu m-am prins ce vrei sa transmiti, ori tu nu ai fost suficient de explicit.
    8 5
  • @@ds

    Eu știu asta, dar când zici Subaru Impreza te gândești automat la wrx. Parte de istorie unde găseam motoare de la 280 cp în sus, nu 150 de cai cu cuplu putin mai mare ca al unui Logan pe gpl. E doar o dezamăgire, mai ales că vine la pachet cu o cvt care nu e din cale afară de sportivă, mai ales că cvt-urile fac tandem cu motoarele mici și nu prea puternice. Ca o părere personală, cred că ar fi fost mult mai nimerit un tandem 2 sau 2,5 litri aspirat cu o cutie dsg, ca la Mazda cx3.
    7 1
  • Deșii am încercat mai multe modele echipate cu CVT (majoritar Nissan), nu mi-a plăcut niciodată, chiar dacă in unele cazuri mașinile aveau motoare “potente”. Monotonia sunetului ma scos din zona de plăcere de a conduce de fiecare dată. Pe de alta parte CVT sau automata clasica este mult mai bine decât manuala. Cu foarte putine excepții cutiile manuale ar trebui sa nu mai existe, complica lucrurile inutil in materie de abilitați de șofat. Pentru mulți soferi schimbatul vitezelor este o mare provocare…
    3 9
  • Arata groaznic de domestic, parca e un Hyundai de generatie foarte veche. Si cu transmisia CVT... Rusine, Subaru!
    3 1
  • Cand ma uit la poze ma gandesc serios daca nu cumva e timpul ca publicul sa le spuna celor de la design Subaru ca e cazul sa isi caute noi provocari in cariera... Pacat! Ce a fost si ce a ajuns!
    1 1
  • Cand ma uit la poze ma gandesc serios daca nu cumva e timpul ca publicul sa le spuna celor de la design Subaru ca e cazul sa isi caute noi provocari in cariera... Pacat! Ce a fost si ce a ajuns!
    1 1
  • Nu merita banii; Service varza
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru