Noua generație Skoda Fabia: faruri full LED, ecran de 9 inch, instrumentar de bord digital, niciun motor diesel

de Alexandru Monenciu
Miercuri, 05.05.2021
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Skoda a publicat primele imagini și informații despre noua generație Fabia. Modelul de clasă mică propune un design interior nou, interior mai spațios și tehnologie din plin.

După Octavia, Fabia este cel mai popular model din portofoliul constructorului din Mlada Boleslav. Din 1999 și până în prezent, peste 4.5 milioane de clienți din întreaga lume au ales modelul cehilor în detrimentul rivalilor din segment.

Skoda a lansat acum cea de-a patra generație Fabia, dezvoltată pe platforma MQB A0 a Grupului Volkswagen, la fel ca Polo și Ibiza.

A CRESCUT ÎN DIMENSIUNI

Comparativ cu vechea iterație, noua Skoda Fabia a crescut în dimensiuni. Lungimea măsoară 4.107 milimetri (+110 mm), lățimea este de 1.780 mm (+48 mm), 1.460 milimetri sunt trecuți în dreptul înălțimii (-7 mm), iar ampatamentul este de 2.564 milimetri (+94 mm).

Tot aici trebuie menționat că modelul ceh are cel mai bun coeficient aerodinamic din clasa mică: 0.28 (0.32 avea vechiul model).

În ultimele luni, Skoda a tot publicat imagini cu prototipurile acoperite de camuflaj, așa că designul exterior nu este o mare surpriză. Cehii au optat pentru un design apropiat de cel al modelului Scala, iar nivelurile de echipare superioare vor veni cu faruri și stopuri LED, plafon panoramic și senzori de parcare (funcționează până la 40 km/h).

Jantele au dimensiuni de până la 18 inch, iar paleta de culori include, printre altele, nuanțe precum Portocaliu Sunset și Gri Graphite.

INTERIOR NOU, MAI SPAȚIOS

Habitaclul este mai bine antifonat și mai spațios ca oricând.

Pe lista cu noutăți regăsim un volan cu design nou, sistem de climatizare pe două zone, volan încălzit, lumină ambientală, asistent digital, guri de ventilație cu formă nouă și instrumentar digital de bord cu display de 10.25 inch (opțional).

Ecranul sistemului multimedia a fost repoziționat și poate fi comandat în versiuni de 6.5, 8 sau 9.2 inch.

Cu toate scaunele în poziție normală, volumul portbagajului este de 380 litri (+50 l) și poate crește până la 1.190 de litri cu bancheta rabatată.

NUMAI MOTOARE PE BENZINĂ

Gama de motorizări include numai agregate pe benzină. Avem un propulsor de 1.0 litri, aspirat natural, disponibil în versiuni de 65 sau 80 de cai putere, alăturat unei transmisii manuale cu cinci trepte. Primul atinge 100 de km/h în 15.5 secunde (172 km/h viteză de top), iar cel de-al doilea are nevoie de 15.1 secunde pentru a ajunge la 100 de km/h (179 km/h viteză maximă).

Clienții au la dispoziție și un propulsor de 1.0 litri turbo, cu 95 CP și 175 Nm sau 110 CP și 200 Nm. Acesta vine fie în compania unei cutii manuale cu cinci sau șase trepte, fie a uneia automate DSG cu șapte trepte (versiunea de 110 CP).

Vârful de gamă este reprezentat de unitatea turbo de 1.5 litri care dezvoltă 150 de cai putere și 250 Nm cuplu.

Mulțumită unei transmisii DSG, suta de kilometri pe oră este atinsă în 7.9 secunde, iar viteza de top este de 225 km/h.

Opțional, Skoda oferă și un rezervor de combustibil cu capacitatea de 50 de litri, suficient pentru o autonomie de peste 900 de kilometri (WLTP).

43 DE SOLUȚII SIMPLY CLEVER

Pe lângă cele 43 de soluții Simply Clever (inclusiv suporturi de pahare detașabile și compartiment flexibil în portbagaj), noua generație Skoda Fabia vine echipată cu pachetul Travel Assist. Acesta include tehnologii precum Cruise Control predictiv, Lane Assist, Traffic Jam Assist, Emergency Assist și sistem care îi permite să se parcheze singură.

Cea de-a patra generație Skoda Fabia este programată să debuteze pe piață în luna septembrie a acestui an.

via Skoda

Comentarii (43)

  • Andrei
    Mai urâtă decât o Skoda obișnuită
    24 39
  • Motor de 1.0 aspirat cu 80 cp? Hmmmm...
    15 11
  • Mie imi place. Mereu mi-a placut Fabia.
    27 14
  • Citizen
    Imi place per total, insa gurile de ventilatie si manerele usilor fata sunt ciudate. Interesant cat de mult a crescut in dimensiuni si mai ales la portbagaj 380 L (cat la VW Golf) de la 330 L (Fabia III).
    Acum sa vedem si preturile, ca acolo e durere.
    27 5
  • neSuperba Fabiana
    Norocul e ca Skoda n-a cazut total in patima depersonificarii si corectului politic si o parte dintre masinile ei inca poarta sau purtau nume de fete:Felicia,Laura,Fabia,Octavia,ma rog,Fabiaq,Oktaviaq,Feliciaq...urmeaza in curand,asta daca nu ii baga direct numere in denumire.65 de ponei putere,cat Dacia Berlina zambetul lui Ilici,aia avea 65 de cai pe vaccin si 72 pe carburatie,evolutie maiculita,ce mai.Scrisul ala pe bord "Fabia",sa nu uiti ce conduci,imi aduce aminte de cocalaria de passat b6 cu numele scris in bord intre ceasuri. In fine,cine mai rade de noua Dacia Sandero,sa se uite mai intai la Fabia de 65 de caluti,ce ofera,cat costa si mai ales,cat costa optionalele de pe ea.Bila alba,inca maibau motorul de 1.5 tsi pe ea,bila neagra,doar cu tristetea putin fiabila Dsg.
    25 14
  • Labiana
    Ps. Pe pariu ca versiunea cea mai scumpa o sa ajunga la peste 23000e in echiparea cea mai bogata.
    24 12
  • mircea
    ar fi bine ca editorul sa incerce o traducere corecta! Design apropiat de fostul model Scala,spune editorul! Chiar asa?
    15 6
  • ACE - Craiova
    Cred ca este cea mai simpatica masina produsa de SKODA la aceasta ora, alaturi de SUV-ul Karoq (atat la interior cat si la exterior)...

    La prezentarea modelului, CEO-ul SKODA a spus ca, in ceea ce priveste pretul de pornire, in Europa, acesta se va situa usor sub 14.000 €.

    Vom vedea, la toamna si valorile concrete de vanzare.

    MULT SUCCES SKODA!!!!!
    25 23
  • @ace_craiova
    Ce Bravo? Vezi ca nu-i electrica,nici macar hibrida!
    22 22
  • Citizen
    Probabil o sa vina si o varianta electrica, dar mai dureaza...
    14 15
  • Evoluție fără revoluție - citadină cam prea umflată și impersonală, dar practică și economică (inclusiv de produs - v. interiorul de Polo/Ibiza.)
    Totuși, cine caută un simplu ”déplaçoir” cred că-i mai bine servit de noua Sandero.
    Surprins (pozitiv) că n-are nici măcar micro-hibridizare, aș fi fost tentat de versiunea 1.5 TSI, posibil de anabolizat spre 190 CP (ABT de ex.), dar asocierea obligatorie cu DSG-ul îmi taie elanul.
    47 8
  • surprinzatoare motorizarea de 1.5
    @ kiro : si eu sant fan manuale, dar cand vezi cat de lung sant etajate manualele si cat de scurte automatele ( plus ca au o treapta extra ) imi vine sa trec si eu la "dusmani" ; iti dau un ex: azi am condus a4 2017, 1,4 tsi 150 cp MT si in treapta a 3-a zona rosie incepe la 165 km/h !!!!!!!!!!!!! stiu contra-argumentul cu poluarea si noxele, dar nu ma convinge
    23 5
  • Tot ce pot spune despre masina asta e ca am intrat sa vad pozele si mai precis, sa vad daca are umbrela in usa. O ARE! Yeeeeey.... :))
    19 8
  • Doar sa n-o uiti uda in usa ca n-o sa-ti placa ce gasesti apoi. Si mai ia si din buzunarul usii.
    17 4
  • @PMC: Credeam c-ai intrat ca să vezi dizălul (lipsă) sub capotă. :-)
    @someone: Teoretic sunt argumente pro-DSG dar, în ciuda fiabilității în ușoară creștere, costurile de întreținere a c.v.aut. rămân prohibitive.
    Dacă-i satisface pe unii recunosc că-s sărac deși nu cu duhul :-) dar, dincolo de plăcerea strunirii mestecăului, kilometrajele mele f. mari m-ar obliga la revizii DSG anuale.
    Concluzie: mai aștept (în zadar poate) noua generație Mazda 2 - și aspirată, și manuală.
    Până atunci, cei 120 de cai ai bătrânicii mele 1.5 nechează încă sănătos la 105K km deja.
    29 5
  • Un mild-hybrid tot puteau sa monteze pe aceasta masina.
    Poate - la anul sau peste 2-3 ani vom vedea si acest tip de motorizare.
    Adulata de unii, fara insa a rupe fantastic gura targului, Fabia se va vinde foarte bine, in continuare, mai ales daca va continua sa fie:
    1. la fel de sigura la testele EURONCAP (unde nationalele noastre si-au luat palme zdravene) si
    2. abordabila (ca pret - bineinteles).
    13 20
  • netam-nissan
    dle X (adică tot ACE-juvete juvenil cred io), vă zic din surse paranormale de ce nu bagă electrocuție la Fabia.
    fiindcă cică-s VAG în criză de semi-conducători.
    24 11
  • Ii doare fix undeva pe nemti ca are Dacia 2 stele NCAP.....ei cumpara Daciile ca vor masina noua si sa mearga cu ea de acasa la magazin sau dintr-un sat in altul cu 50, 70 sau 80 km/h. Unde locuiesc eu (pe langa Ingolstadt) e plin de Sandero, Suzuki (SX4, Swift si Jimny) si Fabia. Pe drumurile nationale sau sa le zic, "judetene" limita este de 100 km/h in loc de 90km/h ca in restul Europei dar pentru viteza asta iti ajung 60 cp. Si depasiri....rar de tot te depaseste careva sau si mai rar poti depasi. Drumuile sunt foarte inguste, virajate si cu multe varfuri de panta. Cat de bani? Le cumpara in leasing si dupa cativa ani le predau si isi iau altele. Iar daca pentru noi reviziile sunt o povara, pentru ei este ceva normal ca de aia e salariul de 3-4 ori mai mare ca in Romania....dar de, dupa cum spune eminentul ala de Orban, romanii nu merita marirea salariului minim pe economie......asa ca ....
    21 4
  • In sfarsit o Fabia care nu arata rau deloc. Parerea mea e ca precedentele generatii au suferit tare la capitolul design exterior. E un mix de elemente imprumutate de la surorile/fratii mai mari atat la exterior cat si la interior. Nu vine cu nimic deosebit dar le potriveste binisor ,zic eu. In rest ,ramane cum am stabilit , o masinuta care pe langa constructia foarte solida si fiabilitatea de pana acuma a devenit si foarte practica la dimensiunile astea. Sunt curios daca o sa mai scoata varianta combi acum avand si Scala in oferta.
    22 2
  • Pai exact argumemtele alea ma fac si pe mine sa vreau sa imi iau urmatoarea masina Dacia.
    Nu ca nu mi-as permite ceva mai scump... dar nu are rost.
    10 1
  • andrei
    @f: pai nu te depasesc ca merg toti cu 100, se circula superb asa. orice mizerie merge la limita de legalitate si asa nu ai nevoie de depasiri. de aia nici nu au asa multe accidente grave. nu ca la noi, merge cu 70 in afara localitatii si cu 80 in localitate !!!!! (vazut caz real de mine).

    masina imi place, chiar arata ok. evident ca in echipare de top si cu dsg, 150 cp etc etc are pret mare. dar la ce masina nu e asa??? cand pui tot ce poti pe ea?
    18 1
  • LUCCI LUCIANO
    Daca scria si Dacia pe bord ,,LOGAN'' inebunea netul. Dar la Skoda, e ....cool.
    21 4
  • @kirotrac...
    prietene ... ma baji in cețuri !
    "te dai baban" că humbli mult cu motorishka ?
    no, da cît de mult ?
    din cîte știu eu, la dsg-uri, schimbul de ulei se face la 60.000 km ...
    mătăluță-puișor faci așe mult într-un an ???
    nu mai țin minte de cît timp ai Măzdălău' ...
    așe mulțămit ești de aia că te mîncă-n freză să iai o alta ???
    no, mulțam că dacă'ț faci vremi să-mi răspunzi și vreu iar să te re-invit la o vorogheală in directeală ...
    că deși vreu io să viu anu' ista pe-acas', nu pre crez că să va pute !

    drumuri bune să ai !
    17 2
  • Cum? Nu comenteaza nimeni ca are motor de ascutitoare? Daca era vorba despre Dacia,,pfff era jale pe aici.
    16 5
  • Ma bag si eu in seama,nu schimbul de ulei care nu e chiar ieftin e marea buba(cu toate ca e o anumita procedura care trebuie respectata si mecanici buni nu avem) ci ambreiajele care se duc repede mai ales daca masina e folosita preponderent in oras sau urci pante abrupte cu ea.La dsg-ul uscat au picat si la 20 000km/ mers in oras,consumabile,stiu,dar totusi. La dsg-ul umed tin mai mult dar tot te lasa, costa de la 2000e cu tot cu manopera complicata sa le schimbi si nu oricine e capabil s-o faca. Nu mai zic de mecatronic-ul de la ele care iti da gaura in buget cand are el chef. Dar,la cati papagali care spun ca masinile in 3 pedale sunt involuate(kkk),ma amuza teribil cand ii vad cu ele pe marginea drumului. Acuș o sa apara sigur careva sa ma urecheze ca dsg-ul lui are peste 180 000km si n-a schimbat nimic la el,depinde cat de mult a dormit la volan...
    19 8
  • arata f bine masina. sunt chiar impresionat de portbagaj.
    11 3
  • @mip - Salut transatlantic ! cu adăugirea tip PMC ”Zi de zi, c.v. manuală deasupra tuturor!” :-)
    Ceva mai serios, făcui deja cu puricioaica mea 2DE +25K km în 7 luni, deci nu mânc gogoși.
    Dar nici nu-s Bolt/Uber-ist, așa că nici ispita comodității urbanEdikkkoide n-are șanse să mă muște.

    Subscriu deci la precizările lui @mip (pe scurt, că am mai multe povești DSG-horror dar timp, ioc.)
    Pt. curioși, fiabilitatea Mazdei 2DE e cum am stabilit - f. bună, deși i-a picat pompa de apă (cost 35 € și manoperă zero, că am încă știință+putirință la șurubăreli).
    Iar 120 cai tunați-adunați peste cei 103 originali mi-s de-ajuns, la vreo 900 kile de la 930 (sfat util: bateria tip LiFePo4 ușurează orice mașină, plus tubulatură eșapament deșteaptă și eventual jante forjate.)
    P.S. Vorogheală-n directeală mai la vară! (din motive obiective.)
    Drumuri bune să ai, că de proaste ne-am cam săturat... :-)
    23 2
  • @Kiro: iti place sa dai la fikatzi, nevoie mare! :)) Da, nu mai e Diesel la Fabia, le-au scos si de pe Polo. E o miscare proasta, dupa parerea mea. Si daca nu erau nomenklaturistii de la Bruxel, erau tot acolo acele motoare, bine-merci!

    Am vazut ce ai scris: 100 k de km si un pic nu mi se pare asa de mult. De cand ai masina? I-ai facut in 4 ani?

    Nu as mai lua manuala in traficul de acum, MAI ALES daca ai drumuri pe la hitleristi. Soselele din Germania sunt cumplite tocmai din cauza asta. Da, e mai scump daca "se duce" cutia, dar confortul meu e mai important decat niste sute de eur in plus la intretinere. In general, stiu sa am grija de lucruri si cand cumpar ceva nou, la mine nu se prea strica, pentru ca repet, stiu sa folosesc cu cap orice, de la o periuta de dinti la o chestie sofisticata. Daca o folosesti cu simt si nu dai in ea ca surdu-n clopot, sansele sa "se duca" sunt minime. In ciuda jeluirii si oftatului autohtone, masinile care se fac acum sunt mult mai fiabile decat ce era acum 20 de ani. Ai grija de ea, o folosesti cu simt, o ai mult si bine. Asta e experienta mea.
    19 3
  • Ursul Arthur
    @pmc. La altii nu e vorba de confort ci doar de placerea de a conduce. D'aia detesta multi automata. Iar in trafic eu nu prea stau,ala nu e condus ci stres,am gasit alternative.Eu dau in ele ca-n oala cu sarmale,o automata o pun pe butuci instant,nu costurile ma exaspereaza ci statul in service si mecanicii idioti,inclusiv la reprezentante in garantie.
    15 5
  • @PMC: Mă bucur totuși că uppercut-urile la fikați te binedispun. :-)
    Ontopic, ai și tu dreptatea ta (punctual, ref. doar la DSG-urile ”umede”, realmente mai fiabile), însă durabilitatea mașinilor, ca medie ponderată, zic io c-a scăzut de 10-12 ani, când a atins apexul.
    Simpla adăugare a unei turbine (dacă nu două sau chiar patru) la mai toate căruțele moderne, plus a nenumărate DPF/EGR/AdBlue/etc-uri pe lângă atâtea e-sisteme/senzori de școală ajutătoare :-) nu pot decât să scadă fiabilitatea.

    OK, mașinațiunile actuale sunt clar mai sigure la bușeli, dar și mult mai grele (din nou ontopic, Fabia asta nouă sare de 1,2 tone cu 1,5 TSI+DSG... și cred că tot 6 airbaguri are).
    Deci băbuța mea are același zvâc cu ”numai” 120 CP ca Skodița cu 150 CP.
    (n.b., pe 2DE am luat-o SH la 80K km cu reviziile la zi, fără pic de rugină și cu consumabile p-un cincinal, la 1/3 preț de Sandero nou.)

    Fiecare cu stolul lui de păsărele deci - iar al meu include nu doar pasiunea pentru micile japoneze fâșnețe de segment B aspirate cu c.v. manuală, ci și cu doar două uși, specie dispărută deja.
    ...Că deh, ”așa cere piața” - oare?!
    Ca să n-o mai lungesc, cred că cea mai ”eco” poziție e să tragem cât de mult putem de ”vechiturile” noastre.
    21 5
  • Apropo de masinute, Skoda, Dacia, de ce spunea "f" si limitarea la 180 km/h.
    Pentru cine stie germana, pentru ceilalti exista Google Translate...
    ... Iata ce spune o publicatie germana de renume, deci care in mod normal ar trebui sa fie impotriva limitarii, pentru ca e vorba de Germania, unde stim ca nu exista limita de viteza (cu unele exceptii) si fiind o publicatie auto, la fel a r trebui sa isi "ia partea"...
    Ei bine, e de acord cu limitarea la 180km/h... E drept, cu conditia sa fie aplicata tuturor masinilor.
    Daca nu ai cui sa-i demonstrezi ca masina ta e mai rapida, nici nu esti tentat sa le arati altora cat esti de "boss".

    https://www.autobild.de/artikel/180-km-h-hoechstgeschwindigkeit-meinung-19832967.html
    16 11
  • Oare se poate monta un 1,5 dCi pe ea?
    10 2
  • Doar 1.9 TDI ;-)
    12 1
  • ALH?
    7 1
  • @Citizen
    "a crescut in dimensiuni si mai ales la portbagaj" Asta ramane de vazut,constructorii auto au mai nou prostul obicei sa scoata roata de rezerva si cricul,iar cu spatiul ramas,sa se laude cu noua dimensiune a portbagajului fata de modelul precedent.
    10 1
  • Deutsche Mark
    Din discutiile cu nemtii din Germania am inteles ca partidul care va introduce limita pe Autobahn va pierde automat alegerile. Asa ca nu-mi fac griji cand mai apare cate un zevzec din asta care moare de grija altora.
    Ce n-au inteles toti pacalicii care dau din gura pe aici e ca daca eu am masina foarte puternica nu e pentru ca sa ma dau mare in fata celorlalti ci ca sa ajung mai repede si in siguranta din punctul A in B. Iar asta nu o pot face in Romania cu un Logan cu motor de 0,9 litri sau cu alta ascutitoare asemanatoare.
    11 14
  • @Marku
    Mda,fix d'aia mi-am luat masina potenta,sa ma dau mare,la 179km/h nu pot face asta,pot la 181. Verzii,useristii nemtalailor au propus limitarea pe autostrazile nemtesti la 120km/h. Era sa iasa razbel civil si s-au potolit. Ma rog,pe nesimtite baga in prostie limite de 130 pe autostrazile nemtesti,exact in locurile unde puteai zbura nelimitat pana recent. Nicio problema,cand o sa ai limite mici de viteze peste tot si masini limitate din soft,nimeni n-o sa mai dea banul pe ceva potent si-si vor lua toti troace de 1.2. Atunci sa te tii bine industrie nemteasca auto,o sa-si ia toti Dacii de 0.9 sau chinezarii de 1.0l cu 7 ani garantie.
    11 12
  • un dizelar
    @PMC
    de obieci te ard cu minusuri, pentru talibanismul tau cu dieselurile, partial nefondat.

    dar pentru fraza ta, pe care am sa o citez mai jos, ti-as da 100 de plusuri, desi primitivii care isi mai fac veacul pe aici si se stiu ei foarte bine care sunt, nu vor pricepe o iota.

    "In general, stiu sa am grija de lucruri si cand cumpar ceva nou, la mine nu se prea strica, pentru ca repet, stiu sa folosesc cu cap orice, de la o periuta de dinti la o chestie sofisticata. Daca o folosesti cu simt si nu dai in ea ca surdu-n clopot, sansele sa "se duca" sunt minime. In ciuda jeluirii si oftatului autohtone, masinile care se fac acum sunt mult mai fiabile decat ce era acum 20 de ani. Ai grija de ea, o folosesti cu simt, o ai mult si bine. Asta e experienta mea."
    7 9
  • @un dizelar
    Foarte bine,esti liber sa ai orice parere,inclusiv sa ne faci primitivi gratuit. Poate ai dreptate sau poate gresesti,aia e,certitudinea e doar la tine,sa die clar. Unde scapi grav in trifoi e la fraza"mult mai fiabile decat ce era acum 20 de ani" Asta sa i-o spui lu' Mutu.Da?La cate masini am avut,personale dar cunosc si din familie si prieteni,masinile de acum sunt toate din ce in ce mai scumpe si din ce in ce mai proaste,si la calitate dar mai ales la fiabilitate. Bine,daca tu ai sarit direct din Dacie veche sau alta coaja de acu' 20 de ani in ceva "modern",o sa ti se para ca mergi cu naveta Enterprise.PS. Calaresc masinile de cand ma stiu ca d'aia sunt niste fiare pe care dau banul gros,unele au tinut la tavaleala sute de mii de km fara sa schimb un bec la ele,astea noi au vazut platforma din garantie,defecte mecanice impardonabile,nu numai electronice.Asa ca n-om pricepe noi o iota,dar la aburelile tale de bagator de strambe prin șourumuri auto,nu mai pune nimeni botul.
    8 5
  • @@un dizelar: zici tu "PS. Calaresc masinile de cand ma stiu ca d'aia sunt niste fiare pe care dau banul gros,unele au tinut la tavaleala sute de mii de km fara sa schimb un bec la ele,astea noi au vazut platforma din garantie,defecte mecanice impardonabile,nu numai electronice.Asa ca n-om pricepe noi o iota,dar la aburelile tale de bagator de strambe prin șourumuri auto,nu mai pune nimeni botul."

    Nu stiu daca realizezi, dar confirmi exact ce spuneam eu. :) Bravo!

    Daca iti iei masina/i pentru "tavaleala", nu te mira ca o sa ai "defecte mecanice". Nu e nimic impardonabil, decat, eventual, apucaturile unora ca tine, faimosii "bizoni" din trafic, pe care toata lumea cu creier ii injura si care provoaca cele mai multe accidente, morti si ciungi. Din cauza unora ca voi, toti ceilalti conduc zi de zi intr-un continuu stres si intr-un pericol permanent. Sper sa ti se strice in continuare toate troacele pe care le iei "pentru tavaleala". Sper sa te arda destul de tare la buzunar apucaturile cretine pe care le ai si sper sa aiba ceilalti participanti la trafic destul noroc sa nu fie omorati de o creatura ca tine.
    7 0
  • Cu toate ca nu cu tine ma certam amical ci cu un dizalar care te cita(de obicei sunt in asentimentul tau la tot ce scrii pe aici),ce-ti mai pot raspunde la ce ai scris dupa ce citesc:"troace,bizoni,OMORATI de o creatura"? "Provoaca accidente,morti sau ciungi"...fie,macar dorm linistit in fiecare noapte,in sutele mele de mii de km parcurse,am salvat 5-6 vieti de la o moarte sigura,feriti la limita cu "troaca" mea pe care o tavalesc fara rusine cum o prind.
    2 5
  • un dizelar
    cred ca tocmai am devenit fanul lui @PMC. nu ma asteptam la o asa riposta, motiv pentru care acum ma simt chiar vinovat ca ti-am dat minusuri in trecut. ma bucur oricum sa constat ca in spatele userului @PMC, cu tot fanatismul pro-diesel, este de fapt un om cu caracter.

    @PMC l-a lasat pe @tatraursul cocalar in curu' gol, l-a desfiintat pe grobian.

    nu o mai da cotita @ursule, gandirea ta de cocalar razbeste prin toti porii, prin fiecare cuvant si idee. degeaba declari ca esti in asentimentul lui @PMC, mie tocmai mi s-a confirmat ca el este din cu totul alt aluat fata de tine rebutule. se confirma tot aici si vorba aia, cum ca sa nu cumperi masini sh de la bucuresti, sunt mari sanse sa fi fost conduse la rupere de cocalari tip @tatraurs si masina e practic un cazan cu roti, o teapa totala.
    3 5
  • @un dizelar
    Vezi ce lectie frumoasa ai primit? Data viitoare sa nu mai dai cu manuta rosie in oamenii care nu iti plac ca poate sunt pe aceeasi lungime de unda cu tine si ajungeti sa va completati. Ps Zi de zi diesel si benzina deasupra tuturor!
    4 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru