Lansarea noii generații BMW Seria 7 a furat atenția tuturor la standul de la Frankfurt al măcii bavareze, iar diferitele versiuni de motorizare și echipare au umplut zona de expoziție pe care BMW o are tradițional la cel mai mare salon auto al Germaniei. Dintre versuni, cea mai interesantă este cea hibridă plug-in, pe care BMW a prezentat-o într-o galerie foto oficială asociată unei fișe tehnice detaliate.
Noua versiune hibridă a lui BMW Seria 7 se ascunde sub denumirea de versiune 740e (particula "e" va denumi hibrizii din gama BMW, la fel cum dieselul este "d" și benzina este "i") și este a treia versiune hibridă din gama mărcii după ce X5 și Seria 3 au fost și ele "îmbogățite" cu astfel de variante.
Conform primelor informații oficiale, Seria 7 hibrid va fi disponibil în trei versiuni diferite (cu ampatament normal - 740e, cu ampatament mărit - 740Le și cu tracțiune integrală - 740Le xDrive). Sistemul de propulsie este format dintr-un motor pe benzină cu patru cilindri de 2.0 litri care beneficiază de tehnologia TwinPower Turbo și care dezvoltă 258 de cai putere și 400 Nm. Motorul electric suplimentar face parte din paleta de tehnologii eDrive a celor de la BMW și dezvoltă, la rândul lui, 113 CP și 250 Nm. Puterea maximă scoasă de sistemul hibrid al celor de la BMW este de 326 CP.În modul pur electric, Seria 7 hibrid reușește să parcurgă maxim 40 de kilometri (37 în versiune xDrive), însă secretul acestei versiuni stă în consumul excepțional pe care îl are la rularea duală benzină/electric. Astfel, în prima sută de kilometri după umplerea bateriei, consumul mediu mixt afișat de computerul de bord va ajunge la 2.1 litri plus 12.5 kWh.
Fișa tehnică a lui Seria 7 hibrid indică o accelerație 0-100 km/h în 5.6 secunde (sau chiar 5.5 secunde pentru versiunea cu tracțiune integrală), în timp ce viteza maximă atinsă este de 240 km/h.
via BMWBlog
2. care este masa totala a masinii iar din aceasta cate kg reprezinta motorul electric si intreg sistemul hibrid?
nu vad cum poti sa alegi chestia asta in locl lui S Klasse ... efectiv nu vad cum, doar daca firma ta are ceva discount de la dealerul BMW si se ia flota, altfel, ca individ, nu vad pe cineva sa aleaga asa.
Dupa parerea mea, serie 7 se simte inauntru mult prea aproape de serie 5. Bineinteles ca e diferenta, clar. Insa in S Klasse zici ca esti in alta lume, te face sa te simti cu adevarat inconjurat de lux si stil.