Esential
80.000 | de unităţi ale viitorului 9-3 speră să vândă Saab anual. |
200 | de cai putere ar urma să aibă motorul de provenienţă BMW, instalat pe viitorul Saab 9-3. |
80.000 | de unităţi ale viitorului 9-3 speră să vândă Saab anual. |
200 | de cai putere ar urma să aibă motorul de provenienţă BMW, instalat pe viitorul Saab 9-3. |
Saab revine încet pe linia de plutire cu ajutorul proaspătului 9-5, însă asul din mâneca sudezilor rămâne viitorul 9-3, programat să debuteze oficial abia în 2012, în cadrul Salonului Auto de la Paris.
Văzut ca o cheie a succesului, 9-3 va adopta un design diferit de ceea ce am văzut până în prezent la Saab şi se va axa pe folosirea unui tren de rulare cu tracţiune integrală, dezvoltat împreună cu cei de la American Axle pentru a obţine o reducere a consumului cu 10%, comparativ cu actualele versiuni cu propulsie faţă. Tracţiunea 4x4 va fi una electrică şi nu mecanică, suedezii plănuind să o extindă în toată gama.
Cu o lungime de aproximativ 4.7 metri şi o lăţime mai mare decât cea a actualei generaţii, viitorul 9-3 va prinde formă sub îndrumarea lui Jason Castriota, proaspăt investit în funcţia de director de design al Saab. Potrivit acestuia, linia finală a maşinii este gata, doar blocurile optice fiind încă în faza de creaţie.
Dezvoltat pe o platformă intens modificată a actualului 9-3, vitorul model va putea să dea naştere mai multor variante de caroserie, printre care un hatchback şi chiar un cabrio. cai putere, oferit de BMW în urma acordului încheiat cu o zi înainte de debutul Salonului Auto de la Paris.
Sub capotă vom regăsi cel mai probabil propulsorul pe benzină de 1.6 litri şi 200 deSurse neoficiale au declarat că producţia va demara oficial peste 24 de luni, ceea ce înseamnă ca la începutul lui octombrie 2012 vom vedea deja primele exemplare ieşite de pe linia de asamblare. Saab speră să vândă anual 80.000 de unităţi ale noului model.
via | autocar
Alfa e rival declarat BMW , si Saab se indrepta spre aceasta nisa .
Modelul 9-3 (cel mai des intalnit) se afla in topul celor mai dorite modele pe piata auto din Europa dupa Seria 3 de la BMW si Audi A4.
Am observat ca si Ro apar pe strazi din ce in ce mai multe 9-3-uri (majoritatea SH).