Noua generaţie Saab 9-3 ar putea renunţa la numele actual
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Deşi îngenuncheaţi de probleme financiare, suedezii nu renunţă la speranţă. Spiritul scandinav al celor de la Saab îşi propune să sfideze toate previziunile sumbre. Constructorul uită de problemele care nu permit repornirea producţiei şi vorbeşte despre viitorul modelelor sale.
Planul nordicilor de a lansa un înlocuitor pentru actualul 9-3 nu a fost perturbat de evoluţia slabă a ultimelor luni. Tim Colbeck, preşedintele diviziei nord-americane Saab, a declarat că dezvoltarea lui 9-3 este pe drumul cel bun, debutul oficial fiind programat în continuare pentru anul 2013.
Noua generaţie 9-3 va fi un model complet nou, cu o linie de design ce reinterpetează la limită limbaje mai vechi ale companiei. Acelaşi Colbeck a ţinut să precizeze că se ia în considerare renunţarea la titulatura 9-3 şi înlocuirea sa cu un indicativ mai vechi, dar mai popular. "Este o şansă destul de mare să ne îndepărtăm de acel nume", se arată în declaraţia oficialului.
Preşedintele diviziei americane a declarat şi că Saab are în plan lansarea unui model mai mic, destinat a fi un succesor modern al vechiului 92, produs între sfârşitul anilor '40 şi mijlocul anilor '50.
"Dezvoltarea unui nou model entry-level nu era în planul de organizare al companiei. După noile investiţii însă, această idee a prins contur", declară Colbeck.via | carscoop
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
Audi a lansat două versiuni de bază noi pentru modelul său electric de clasă executive A6 e-tron. Noile versiuni primesc tracțiune spate, respectiv tracțiune integrală, dar și o autonomie de până la 716 kilometri. (31.10)
-
Porsche a dezvăluit oficial noul facelift pentru 911 Carrera T. Această versiune este dedicată puriștilor și primește doar o cutie manuală. (31.10)
-
Skoda a prezentat oficial noul Kodiaq RS, versiunea de performanță a SUV-ului. Noul model primește elemente vizuale specifice, dar și un motor mai puternic, de 265 de cai putere. (30.10)
Daca intri pe SaabsUnited.com , o sa vezi ca moralul angajatilor este destul de ridicat. Youngman Lotus a inceput demersurile de a deveni investitor, la fel si Pang Da, se pregatesc 3 modele noi + noua generatie 9-3.
Problema majora o reprezinta infuzia de cash pe termen scurt, luna asta, ca pe termen mediu/lung e relativ in regula.
Se discuta contractarea unui imprumut bridge direct de la guvern, dar guvernul suedez prin traditie nu sprijina (avantajeaza) societati private.
@men: ai bani de tigari azi?
@Vasilian: Vrei sa incerci si tu "bisnita"? Merge, daca ai ce manevra, ca peste tot. Totusi, ma indoiesc ca te duce capul.
Nu conteaza cu ce ma ocup ;)
sa-i dea plafonului o forma 'fastback'.........
In ceea ce priveste numele... in cazul in care noul automobil este construit in spiritul vechiului 900, ar putea reveni la acest nume. Totul depide de ceea ce vor oferi si de noua filosofie a firmei.
Astept in orice caz cu sufletul la gura sa vad primul SAAB construit fara GM.
@tzenu_bmw: chiar la salonul de la Geneva din acest an s-a spus ca vor renunta la limuzina si revin la hatchback.
Si uite cum ziua asta a devenit instant mult mai frumoasa. :)
ar trebui ca Saab sa arunce o privire pe acest site........si sa ne 'rapeasca' pe uni care cu adevarat vrem ca Saab sa-si continue existenta
Numai bine sau... in spiritul SAAB, Griffin up!!
Deci, eu as spera ca SAAB sa nu dispara. Au modele destul de ok, insa la noi in Romania, este foarte prost cu prestarea serviciilor dupa achizitionarea masinii (service, etc).
@ztele: acuma te inteleg perfect, de ce iti place SAAB. Italiencele si mie imi plac acuma. Am pus ochii pe Alfa 159, si Grande Punto 2 usi (portocaliu :)) ).
Ma bucur ca ai inteles intr-un final.
Service-ul este ok, sunt reprezentante la bucuresti, oradea si brasov, si orice mecanic competent stie sa se ocupe de Saab.
Tu chiar ne crezi prosti?
Revenind in miezul problemei noastre, SAAB s-a ocupat singura de constructia lui 9000, cu materiale autohtone, cu motoare proprii, asamblandu-si masina in Suedia si Finlanda si doar in aceste doua tari, la fel a procedat Grupul Fiat cu reprezentantele lui , care n-au impartit nimic tehnic sau tehnologic cu SAAB (ai inteles? Giugiaro a lasat la fiecare dintre cele patru marci cate un caiet-platforma, iar inginerii si muncitorii din subordine au trecut la treaba). Evident ca cea mai reusita dintre cele patru "gemene" a fost corespondentul suedez, extrem de flexibil, manevrabil, puternic (iti plac secventele alea de pe Youtube din cadrul operatiunii "SAAB Suite Ballet"?...pare bestial 9000 in acel video, nu-i asa? cred si eu, asa s-a nascut formidabilul "SAAB Performance Team", care si acum sustine spectacole de calitate...oare cu ce ne frapa BMW pe atunci, prin anii '80? Mercedes isi atingea apogeul fiabilitatii, iar Audi revolutionase pilotajul mondial datorita lui quattro, dar "colosul" BMW ce facea?). Daca tu crezi cu obstinatie (atentie, indaratnicii nu traiesc mult) ca toate cele patru masini erau unul si acelasi drac, atunci cum de n-au participat Fiat Croma, Lancia Thema sau Alfa Romeo 164 la stabilirea recordului mondial de anduranta de la Talladega (SUA), din 1986, performanta atribuita lui SAAB 9000, de ce s-a folosit musai masina suedeza? De fapt, pe acel circuit au rulat concomitent trei de 9000, dar hai sa te trimitem inapoi in timp, bibilicule, precum Terminator, sa opresti tu cu muschii tai cerebrali cursa de la Talladega si sa le impui oficialilor de atunci si de acolo sa lase pe pista doar un 9000 si sa admita la start si cele trei "italiene", iar prin acest gest reparatoriu sa elimini "nedreptatea" de a se acorda intaietate numai lui 9000, ca doar tuspatru creatii ale lui Giugiaro inseamna tot aia, nu? GATA, nu mai abordez teme deja batatorite, dar, daca vrei in continuare sa te ineci in ridicol, n-ai decat! Pe bune, in ritmul asta va ajunge SAAB sa fie un fel de martir, precum crestinii din primul mileniu, fiindca mai toata lumea da cu barda in dansul, parca stapanita de o pasiune sadica, uzand doar de dusmanie, intriga, calomnie...Te bucuri insa cand intalnesti exceptii uimitoare - chiar astazi am vazut in oras o vila care avea parcat in curte un 9-3 2.0 turbo bine intretinut, n-am zarit si alte masini pe langa el, ceea ce am interpretat asa: or fi toti bogatanii niste egoisti, dar nu toti sunt si tampiti...