Renault va lansa în cursul acestui an o nouă generație a SUV-ului Captur, care va fi dezvoltată pe o versiune revizuită a platformei CMF-B, aceeași folosită și în cazul noului Clio.
La fel ca în cazul modelului subcompact, Captur va primi o serie de îmbunatățiri radicale, iar acestea vizează atât designul exterior și interior, cât și tehnologiile.
"Ne concentrăm pe tehnologie, interior și exterior. Captur este în cel mai dinamic segment din Europa. Industria a devenit foarte competitivă și, dacă produsul tău nu este perfect, vei avea o viață foarte grea", explică Laurens van den Acker, șeful departamentului de design al Renault.
Potrivit unor informații neoficiale, noua generație a SUV-ului va crește ușor în dimensiuni, întrucât lungimea acesteia va fi de 4.2 metri, comparativ cu cei 4.12 metri oferiți în prezent de varianta cu facelift.
Francezii vor să introducă un sistem de infotainment cu ecranul poziționat pe verticală plus o mulțime de sisteme de asistență care să asigură o rulare semi-autonomă în anumite condiții de trafic.
Între timp, gama de propulsoare va avea ca punct de referință noul motor de 1.33 litri pe benzină dezvoltat în parteneriat cu Mercedes-Benz.
Unitatea a fost deja anunțată pentru versiunea Captur facelift și va putea fi comandată în versiunile de 130 CP și 150 CP. În plus, anul viitor ar urma să fie lansată și o versiune plug-in hybrid.Renault Captur a fost cel mai vândut SUV subcompact din Europa în cursul anului trecut, cu aproape 215.000 de unități, în timp ce Dacia Duster a fost pe locul doi cu circa 182.000 de unități.
Între timp, pe piața din România au fost înmatriculate 535 de unități Captur în primele trei luni ale anului, potrivit datelor furnizate de DRPCIV. Modelul francez ocupă locul trei într-un clasamentul local al celor mai populare SUV-uri subcompacte, în spatele celor două modele produse în România, Dacia Duster (2.395 de unități) și Ford Ecosport (683 de unități).
Via Autocar
Comentarii (0)