Noua generație Porsche 911 este disponibilă în România: start de la 126.000 de euro

de Cornel Șocariciu
Luni, 18.03.2019
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Porsche a publicat lista de prețuri pentru noul 911. Pe piața din România, sportivul constructorului german poate fi comandat atât în versiunea Coupe, cât și în varianta Cabrio. Pentru moment, singura motorizare disponibilă are 3.0 litri și dezvoltă 450 CP. Prețul de pornire anunțat de nemți este de 125.757 de euro.

A opta generație Porsche 911 a fost expusă în premieră în cadrul Salonului Auto de la Los Angeles, eveniment care s-a desfășurat la finalul anului trecut. Deși estetic vorbim de o mașină conservatoare, așa cum ne așteptăm să fie orice 911, noul model devine cel mai rapid și în același timp cel mai eficient 911 produs vreodată.

Câteva luni mai târziu, Porsche a prezentat și versiunea cu plafon retractabil 911 Cabrio. Acum, constructorul german a publicat lista de prețuri pentru noul 911 pentru piața din România. Versiunea 911 Carrera S are un preț de pornire de 125.757 de euro cu TVA, în timp ce varianta 911 Carrera S Cabrio pleacă de la 140.115 de euro.

Din punct de vedere estetic, cele mai importante modificări se observă în partea din spate, acolo unde stopurile sunt unite de o bandă LED de culoare roșie. În cazul coupe-ului, luneta primește un design nou și integrează a treia lumină de frână. Evacuările ovale au fost ușor mutate spre centru și se aflăa cum la stânga și dreapta plăcuței de înmatriculare. În ceea ce privește zona frontală, clienții vor observa cu ușurință introducerea farurilor LED cu tehnologie Matrix.

Versiunea Porsche 911 Cabrio dispune de un plafon de tip soft top care poate fi operat până la viteze de maximum 50 km/h.

Timpul necesar ridicării sau coborârii acestuia este de circa 12 secunde. Totodată, reprezentanții Porsche spun că mecanismul necesar plierii sau ridicării plafonului a fost îmbunătățit.

La interior, clienții vor găsi o planșă de bord ușor simplificată, în timp ce consola centrală integrează acum mai puține butoane fizice, rolul acestora fiind integrat acum la nivelul sistemului de infotainment. Sistemul multimedia este subliniat de prezența unui display tactil orizontal cu diagonala de 10.9 inch, iar zona instrumentarului de bord se digitalizează aproape complet, singurul element analog rămânând turometrul central flancat de ecrane personalizabile.

Pentru moment, atât Porsche 911, cât și 911 Cabrio pot fi comandate doar în versiunile Carrera S și Carrera 4S.

Sub capota versiunilor amintite mai sus se află un motor boxer turbo de 3.0 litri cu șase cilindri capabil să ofere 450 de cai putere la 6.500 rpm și 530 Nm între 2.300 și 5.000 rpm. Resursele vor fi gestionate de o transmisie automată PDK cu dublu ambreiaj și opt rapoarte. Porsche 911 Carrera S are nevoie de 3.7 secunde pentru a accelera de la 0 la 100 km/h, în timp ve versiunea Carrera 4S este mai rapidă cu 0.1 secunde. Versiunile cu plafon retractabil sunt mai lente cu 0.2 secunde.

MOTORIZĂRI
PREȚ
(euro, TVA inclus)

Motor Putere
(CP)
Transmisie
3.0 litri
Carrera Coupe
Benzină
450 CP
Aut8
Aut8,4x4
125.757
133.582
3.0 litri
Carrera Cabrio
Benzină
450 CP
Aut8
Aut8,4x4
140.115
147.940

Porsche a pregătit o listă de dotări opționale extrem de generoasă pentru noul 911.

Clienții pot comanda, printre altele, următoarele dotări: sistem Porsche Dynamic Chassis Control (3.350 de euro), pachet Sport Chrono (2.420 de euro), tehnologia Porsche Active Suspension Management (980 de euro), sistem de frânare din carbon ceramic (9.300 de euro), faruri LED cu tehnologie Matrix (3.020 de euro), asistent la parcare (680 de euro), cruise control adaptiv (1.770 de euro), Night Vision (2.430 de euro) sau sistem audio Burmester (4.800 de euro). 

Porsche 911 vs. concurența

MODEL/VERSIUNE PUTERE
(CP) 
CONSUM MIXT
(l/100 km) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
Porsche 911
Carrera S, 3.0 litri, Aut
450 8.9 3.7 125.757
AMG GT
V8, 4.0 litri, Aut
476 11.4 4.0 120.139
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 

Comentarii (16)

  • Edikkk
    La banii ăştia îți faci o casă cu panouri solare + baterie powerwall pentru casă + plus pompă căldură suedeză apă - apă / sol cu răcire şi încălzire !!

    Dar lasă că îşi fac germanii....
    18 17
  • am 4 lei si 75 de bani in buzunar si nu stiu ce sa fac....

    sa-mi iau un baton de Snickers sau 3 Eugenii?

    astept sfaturi si sugestii
    25 2
  • Clar Snickers, nu ești tu când ti-e foame.

    Și de banii de cea mai scumpă Tesla S tot cam atâtea îți faci edikk.
    16 4
  • Problema cred că-i absența adevăratei informări a pasionaților auto, indiferent de putirințe monetare.
    ...Mai precis, faptul că prețul mioritic al 992-ului e cu aproape 6.000 euro mai mare ca la nemți !!! Ăla de listă și pt. versiunea standard S, clar - care la fel de clar nu va fi comandată fără jdemii de € în plus = opționale.

    Profitul net de 20% al Porsche se umflă deci la 26% p-aici, dar probabil că marketingul lor cam știe cum fac banii clienții lor... româ_nași. ;-)
    26 1
  • vasile mereanu
    @vianu: 3 eugenii, clar.
    motive:
    1. caramelul din snickers strica dantura
    2. te mai gandesti si la economia nationala
    3. eugenia e cu painica, tine de foame

    Ref la masina:
    - eu o mai numesc si "REGELE"
    - are un magnetism ca niciuna alta
    - pute rau a bani, ca de altfel si cei care o conduc (fara invidie, pe cuvant)
    - perfecta pt Germania, perfect inutila pt tari ca Romania (doar daca vrei sa aplici punctul anterior).
    15 3
  • Calingura
    Este masina mea de vis. Versiunea 922 mi se pare cea mai masculina din istorie.
    In nebunia mea, inca sper ca intr-o imi voi putea permite sa cumpar una fara sa imi vand organele.
    8 3
  • Costel
    @calingura
    nu fain 922 ,ii fain 992 ,ii de inteles emotia ta ,si eu is marcat de aceasta minunatie

    oi intervenit numai sa atrag atentia pentru cei care is nemultumiti de preturile Carrera S ca Porsche detine solutia si pentru cei care is mai "protectori" cu propriile economii : varianta Carrera cu putere in jurul a 400cp ii solutia optima pentru cei care is mai putin solvabili si care is convins ca nu se mai lasa mult asteptata
    8 6
  • @vianu: Vezi că-s pregătite Eugenii facelift și cu doar 0,29 lei la promo - primești deci 16 unități dacă le bifezi achiziția-n leasing :-) (ca să fiu în trend cu web-auto-jargonul actual.)

    @Edikk: De data asta tind să fiu de acord cu socoteala ta (recunosc spășit că și pe mine m-ar fi tentat un Twizy pt oraș... dac-ar fi avut măcar geamuri laterale; poate-poate când o apărea clona aia SEAT.)

    @dan_grc: Teslele s-au ieftinit lately (cu pînă la 18K $ pt S-X), dar Edikkk nu cred că visa și-o Teslă parcată-n hectarul de curte al dream-căsoaiei high-tech. Cu raritatea lui Koleos ai însă dreptate - AM a testat poate unicul exemplar de la noi ?! (eu cel puțin n-am văzut vreunul în Bv.)

    ...și @ontopic: Deși declinarea 992 nu prea-mi place - din motive subiective poate, la care nu mai revin -, 911-le are încă destule argumente ca să rămână un vis al multora... pe lângă Jerry Seinfeld (pe când era copil, că acu-i mai dotat ca orice showroom.)

    Mirajul-fascinația-ispita posesiei unui Porsche sportiv (n-am zis SUV, că alea-s Audi de fapt) nu-i totuși inaccesibilă nici *normalos*-ilor - evident că apelând la soluția SH, pe care și eu am probat-o cu succes pe când mă lovise aceeași dambla.
    16 0
  • Calingura
    ha ha. Da. Scuze

    Multi considera Cayman ca un inlocuitor de 911. Daca esti sarac, este ok sa apelezi la Cayman.
    6 2
  • Calingura
    De ce manuta rosie? Nu ma supar, dar nu inteleg.
    Nu vi se pare Cayman mai mult decat competent? E prea mare diferenta 0-100 intre Cayman si 911?
    Sau e vreun bogat printre noi care s-a simtit lezat? :))
    7 1
  • inexorabil
    Să mai fabuleze careva că eu divinizez “PSDragnea”…Nu, deloc! Au degeaba capetele alea pe umeri. Să vedeți de ce: nu-i ajută intuiția! Păi, nu scrutezi un pic orizontul pieței tu, politico-legiuitorul român, ca să constați (ȋn mod elementar!) că ghermănoasele (inclusiv cele sport) sunt oferite la niște “scoruri” usturătoare (cine și le poate permite? – evident, cei care au “reușit ȋn viață”, dar, “ghinion”, pe ei nu-i vizează “justiția independentă” și “statul de drept”), ȋnsă, dacă ai trata cum se cuvine impozitul pe cilindree, ar pătrunde mai vânjos la noi…”americanele” get-beget, inclusiv pe latura sport. Și de ce să nu te arăți dispus pentru prețuri mult mai…omenești, având de câștigat inclusiv bugetul de stat. A, și ca să guste și criticul literar…Cu condiția să nu-și irosească agoniseala de-o viață pe ciurucuri de bazar :)

    Ah, nu-mi spuneți – atuurile sunt ale nemților: 0-100, v-max, “ținuta de drum”, “ergonomia”, “cele mai noi tehnologii”, “calitatea materialelor, a finisajelor” bla-bla-bla. Da, știu: Reich-ul este universal, adică ajunge cu știința, puterea și grandoarea cam pe unde ajunge cu observația cel mai performant telescop spațial.

    P.S. Pe unde ești, măi @BMW? Mi-e teribil de dor de “made in Germany, fraiere, bagă-ți mințile-n cap”.
    9 3
  • multumesc mult pentru feedback

    cred ca voi alege totusi o ciocolata Snickers, in ideea ca (idem ca in cazul femeilor) dupa o vreme de Eugenii ce te insotesc fara prea mare cheltuiala la un film s'un Cico vine momentul in care sa ridici stacheta si sa "bifezi" ceva de care sa fii cu adevarat multumit pentru restul vietii.

    PS din cand in cand te poti intoarce la cate o Eugenie dar nu trebuie sa devina un obicei.

    PS2
    @dan_grc...:)) mi-am adus aminte de reclama cu Elton
    @kiro... cu cat sunt mai ieftine cu atat exista riscul unei complicatii de natura medicala
    @vasile...ti-am justificat alegerea

    PS3 ghilimelele de rigoare din text le aseaza fiecare dupa cum se pricepe.
    5 0
  • @vianu, ai drepate, eugenia "potoleste foamea" dar nu prea-ti da "satisfaction"
    3 1
  • apropo de nine eleven, e irelevant pretul sau ce ofera de banii astia, cumperi un simbol...
    (nu sunt fan, dar uneori nu poti nega realitatea)
    3 0
  • oricum nu merita optionalele, cu zace lei iti vopseste Mitica etrierele in ce culoare vrei..
    3 1
  • Frumoasa masina!
    Cred ca e un feeling frumos sa detii asa ceva in garaj.
    0 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru