Una dintre noutățile pe care le pregătește Peugeot pentru următoarea perioadă este noua generație pentru 508.
Modelul de segment D a trecut deja printr-o serie de teste, printre care și unul desfășurat în Spania spre finalul anului trecut, iar acum se apropie de lansare. Potrivit unor surse din interiorul constructorului francez citate de publicația Automotive News, noua generație Peugeot 508 va fi prezentată oficial în 6 martie, cu ocazia Salonului Auto de la Geneva.
Sursa citată afirmă că noua generație va beneficia de o serie de "tehnologii avansate", care ar putea face referire la sistemele semi-autonome anunțate de CEO-ul Carlos Tavarez încă din 2015.
Anterior, Peugeot a confirmat că unele elemente de design ale părții frontale ale conceptului Instinct vor fi preluate pe noul 508, însă sursa citată afirmă că principalul punct de reper pentru design va fi de fapt conceptul Exalt prezentat în 2014. Astfel, 508 va avea forme specifice coupe-urilor, iar schimbările estetice vor fi vizibile inclusiv pe varianta break, care va sosi ulterior.
La interior, Peugeot va integra a doua generație a sistemului său i-Cockpit, replică oferită de francezi la cunoscutul Audi Virtual Cockpit.
Acesta va fi alcătuit dintr-un display de 12.3 inch și un ecran cu funcții touch cu diagonală de 8 inch, astfel că vor exista doar 8 butoane clasice pe consola centrală a mașinii.Nu în ultimul rând, știm deja că Peugeot 508 va beneficia și de o versiune hibridă. În locul soluției diesel-electric adoptată până de curând de constructorul francez, 508 va folosi un sistem hibrid bazat pe un motor pe benzină și un propulsor electric, soluție folosită de Grupul PSA Peugeot-Citroen în cadrul platformei EMP2.
Noul Peugeot 508 face parte dintr-un segment aflat într-un declin în ultimii ani în ciuda prezenței unor modele de referință precum Volkswagen Passat sau Ford Mondeo, întrucât clienții se îndreaptă mai mult spre sedanuri și, mai ales, SUV-uri.
Via Automotive News
"Volkswagen Passat sau Ford Mondeo, întrucât clienții se îndreaptă mai mult spre sedanuri și, mai ales, SUV-uri."
Poate hatchback-uri si, mai ales, SUV-uri.
Sedanurile au disparut in zona subcompacta, iar in zona compacta in 2018 le numeri pe degetele de la o mana. Au ramas apanajul claselor medie, mare si limuzine/luxury.