După o lungă perioadă de promovare, Mercedes-Benz lansează oficial noua generație a decapotabilei SL. De acum un model comercializat exclusiv în versiune AMG, noul SL va înlocui în protofoliul producătorului german modelul AMG GT Roadster.
REGÂNDIT DE LA ZERO
Decapotabila a fost regândită de la zero, astfel că totul este nou: platforma (componente din aluminiu, oțel, magneziu și materiale compozite), exteriorul, interiorul, nimic nu seamănă cu vechea iterație.
Noul Mercedes-AMG SL are o lungime de 4.705 milimetri (+74 mm), iar ampatamentul măsoară 2.700 milimetri (+115 mm). Odată cu noua iterație, SL revine la o configurație 2+2, cu mențiunea că locurile din spate pot fi ocupate de persoane cu o înălțime maximă de 1.5 metri.
Din punct de vedere estetic, SL se aliniază la actualul limbaj de design al constructorului din Stuttgart. Avem celebra grilă Panamericana, flancată de farurile LED înguste (similare cu cele de pe CLS), jante cu dimensiuni cuprinse între 19 și 21 de inch, mânere retractabile pentru portiere, stopuri late, eleron activ, difuzor de aer și patru terminații pentru sistemul de evacuare.
Pachetul aerodinamic este opțional.PLAFON RETRACTABIL SOFT-TOP
Așa cum bine poți observa, noul Mercedes-AMG SL revine la un plafon retractabil de tip soft-top. Acesta poate fi acționat în 15 secunde și până la viteze de 50 km/h. Folosind această configurație, inginerii au reușit să scada masa proprie a mașinii cu 21 de kilograme și să coboare centrul de greutate.
Interiorul nu mai este de mult o surpriză pentru că am tot văzut imagini cu el. Pasagerii vor regăsi aici materiale și finisaje premium, volan AMG Performance, display central de 11.9 inch (care se înclină în față până la 32 de grade), instrumentar de bord digital cu ecran de 12.3 inch, Head-up Display cu realitate augmentată și, desigur, sistemul multimedia MBUX.
Sistemul de încălzire al gâtului Airscarf este standard, la fel sunt și scaunele AMG ajustabile electric. Cele AMG Performance sunt incluse pe lista de dotări opționale.
DOUĂ VERSIUNI, EXCLUSIV AMG
Noua generație Mercedes-AMG SL va fi disponibilă în două versiuni: SL 55 și SL 63. Indiferent de alegerea făcută, sub capotă vom regăsi un motor V8 twin-turbo, de 4.0 litri, conectat la o transmisie automată cu 9 rapoarte și, în premieră, tracțiune integrală (4Matic+).
Versiunea de bază dispune de 476 de cai putere și 700 Nm, iar vârful de gamă va dezvolta 585 CP și 800 Nm. În ceea ce privește performanțele în linie dreaptă, SL 55 atinge 100 de km/h în 3.9 secunde, iar SL 63 în 3.6 secunde. Viteza maximă este de 295 km/h pentru primul, respectiv 315 km/h pentru al doilea.
Ulterior, modelul decapotabil va fi disponibil și într-o versiune AMG E Performance (hibrid).
Transmisia are funcție de launch control, iar diferențialul cu alunecare limitată, controlat electronic, este opțional pe SL 55, dar standard pe SL 63. Direcția integrală face și ea parte din pachet, alături de frânele carbon ceramice și de noua suspensie AMG Ride Control.
Cel puțin deocamdată, nemții nu au oferit detalii despre prețul noului Mercedes-AMG SL.
via Mercedes-Benz
Ar trebui să ia lecții de la Lucid Air
particulate pollution such as smog, some of which remains suspended in the atmosphere in aerosol form for years.
Asa ca du-te si latra la alta masa!
https://en.wikipedia.org/wiki/Global_cooling#1971_to_1975:_papers_on_warming_and_cooling_factors
“Crezi că ceea ce respiri este aer, Neo?”.
Daca si un V8 de AMG e varza e grav, tu ce masina ai Mircea Badea?
Ti-ai da ambii rinichi sa te urci macar intr-o masina ca asta
Asa fiind V8 mor hipsterii pensati care nu pot sa respire de grija Amg.
Pentru mine singurul repros este la interior, unde ar fi mers mai bine un ceas analog si o consola centrala fara asa un display, cum s-ar potrivi unui model cu potential de clasic. Ar fi aratat mult mai bine peste 40-50 de ani, zic eu.
Este o pandemie de jante negre, o boala mondiala. Acestea pe langa faptul ca, cromatic nu se potrivesc cu rosul si cromul masinii, design-ul e din alt film paralel total cu filmul design-ului masinii. Nu sunt niste jante chiar urate, dar sunt oribile pentru aceasta masina. Zici ca la jante s-au terminat banii :)).
Pacat ca asemenea bijuterii sunt practic imposibil de atins de catre oamenii de rand. Frumosul (si nu luxul) ar trebui sa fie accesibil si oamenilor care nu au conturi cu 6 zerouri... Nu pentru gadilarea orgoliilor, ci pentru ca frumosul ne face viata frumoasa, ne face mai fericiti si sa traim mai bine si mai mult, e o infuzie de sanatate si de bucurie. Frumosul e bucurie.
Eu va doresc si ne doresc sa ajungem sa ne putem bucura macar o data in viata de asemenea demonstratii de excelenta tehnica si estetica. Asa sa ne ajute Cel de Sus! :)
zici ca e plosnita topita orientala, fata e de covid, lateral si spate parca ar vrea sa fie un porsh vechi..si acoperis textil bleah!!
4 locuri?!! blasfemie...integrala permanenta?!!full automata?!! interior de polo, launch control ghei..dimensiuni mai mari...numai mizerii!
In prezent, concurenta este acerba si clasele mult mai diversificate.