La începutul acestui an, Jeep a despărțit gama Grand Cherokee în două, o dată cu debutul versiunii cu ampatament lung și trei rânduri de scaune, Grand Cherokee L.
În ceea ce privește varianta obișnuită, cu două rânduri de scaune, prezentarea era pregătită pentru Salonul Auto de la New York, din luna august. Cum evenimentul a fost anulat, lansarea a fost amânată. Acum, constructorul american a confirmat că aceasta va avea loc în 29 septembrie.
Așadar, noua generație Jeep Grand Cherokee va semăna, din punct de vedere estetic, cu Grand Cherokee L. Partea din spate va avea un design modificat, iar ampatamentul va fi, desigur, mai scurt. Și interiorul va fi, aproape, neschimbat.
Marea noutate o va reprezenta, însă, versiunea plug-in hybrid Grand Cherokee 4xe. Primele teasere cu aceasta au apărut în luna iulie și va debuta o dată cu noua generație Grand Cherokee, în 29 septembrie.
Jeep nu a dat detalii despre sistemul de propulsie al viitorului Grand Cherokee 4xe.
Zvonurile vorbesc despre actuala configurație a lui Wrangler 4xe, adică un motor de 2.0 litri, pe benzină, și două motoare electrice. Ansamblul dezvoltă, în cazul acestuia din urmă, 380 de cai putere și 673 Nm cuplu.via Jeep
https://youtu.be/5FWlFdLwV94
Tesla încarca 238 km în 15 minute
dar aşa e cu dinozaurii auto
O oră, două ore, că dehhh... să zică clientul că e vina maşinii electrice că e proastă, nu că compania auto este incompetentă !!
Cand o sa incarce si tezla asa o sa fiu primul la showroom.
Timpii pentru KIA EV6
https://www.youtube.com/watch?v=06Zxt-oMKYI&t=1046s&ab_channel=OutofSpecReviews
Wow, 80% în 13 minute şi 30 secunde
Dar sunt pe noua arhitectură de 800 V (la care primii testau asta Porsche)
Da, bravo Kia.
Ce fel ar fi să aveţi o Toyota Prime , deci PHEV care vă încărca 80 km range
(bine aici de fapt ar trebui să vorbim de kwh baterie - ar veni vreo 16 kwh bateria deci de 3,5 - 5 - 6,25 ori mai mică decât cele uzuale de 55 kwh - 77 kwh - 100 kwh)
să vă o încărcaţi în 5 minute ??
Ar însemna că în oraş aţi merge 100% electric iar în afara localităţii cu benzină.
Ar rezolva poluarea cam 80% pe glob, dar nu sunt în stare să facă PHEV reale, precum nici EV, pentru că nu se gândesc la client ci la profit.
S-ar vinde ca pâinea caldă la noi, unde e plin de gugumani inconștienți.
https://adevarul.ro/news/societate/norul-cenusa-provenit-spania-disparea-romania-jumatatea-saptamanii-periculos-este-1_6151b6865163ec4271b21c0c/index.html
Sigileaza ferestrele cu scoci si usile la fel. Daca simti ca n-ai aer poti totusi respira prin teava de la baie ca acolo inca a mai ramas aer curat bio.
Plus nenorocitii astia cu Diesel.
https://adevarul.ro/news/eveniment/romania-cuprinsa-val-frig-nor-toxic-zilele-urmatoare-1_6150b1825163ec4271ab43fb/index.html
Peste tot numai pericole. Stati in casa.
Trotineta se poate încarcă (dacă nu te vede nimeni), iar de mașina electrică cam nasol, stau pe dreapta flote întregi inclusiv car sharing si car rent.
Toată situația in condițiile in care piața auto electrică este relativ mică… concluziile sunt evidente.
Va mai dura mult dacă nu foarte mult (30-40 de ani), pana vom ajunge sa conducem electrice pe străzi la un nivel la care sa conteze.
Problema nu este neaparat durata mare de încărcare, greutatea si componentele bateriei…. cu siguranța se vor dezvolta si timpii de încărcate vor scădea, totuși necesarul de energie rămâne marea provocare plus infrastructura si nu ma refer doar la cele câteva (in jur de 20), tari cu adevărat dezvoltate de pe planeta!!!