Noua generație Hyundai Kona este aici: design complet nou și 4 versiuni diferite, inclusiv una electrică

de Tiberiu Safta
Marti, 20.12.2022
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Hyundai a prezentat oficial cea de-a doua generație a SUV-ului urban Kona. Noul model aduce un design complet diferit față de vechea generație și este disponibil în 4 versiuni de motorizare: clasic, hibrid, electric și o versiune mai performantă N Line.

Hyundai ne face o surpriză la final de an după ce a dezvăluit oficial cea de-a doua generație a lui Kona. SUV-ul subcompact a fost lansat pentru prima dată în 2017, iar noua iterație se distinge printr-un design nou, alături de disponibilitatea a nu mai puțin de 4 versiuni diferite ale noului model.

Astfel, noul Kona va putea fi comandat cu un motor pur termic, unul hibrid și unul electric, precum și într-o versiune mai performantă N Line.

DESIGN COMPLET NOU

Noua generație a modelului sud-coreean va putea fi ușor recunoscută datorită unui design nou, futurist, care promite să se regăsească la mai multe viitoare modele ale mărcii. În partea din față remarcăm farurile desenate în forma unei benzi LED iluminate care se întinde pe toată lățimea mașinii. Fiecare versiune aduce un design distinct al barei din față, iar farurile sunt pixelate pentru versiunea electrică.

Tot aici remarcăm și elementele de protecție suplimentare sub bara din față și în zona aripilor, care scot în evidență aspectul robust al noii generații Kona. Un detaliu interesant aici este integrarea luminilor secundare direct în elementele de protecție.

Aceeași temă de design se regăsește și în spate, acolo unde stopurile sunt desenate în forma unei benzi LED, iar luminile secundare sunt din nou integrate în aripi.

Noua generație Kona a crescut în dimensiuni față de predecesorul său. Astfel, noul SUV urban al coreenilor măsoară 4355 de milimetri în lungime, fiind cu 150 de milimetri mai lung. De asemenea, noul Kona este mai lat cu 25 de milimetri, iar ampatamentul a crescut și el cu 60 de milimetri față de vechea generație.

4 VERSIUNI: CLASIC, HIBRID, ELECTRIC, N LINE

Pentru versiunile cu motoare clasice și hibride, Kona primește bare de protecție cu elemente de protecție vopsite în negru și argintiu. Versiunea cu zero emisii primește o bară cu un design nou și care reprezintă o grafică specială sub forma unor pixeli în zona unde ar fi în mod normal priza de aer.

Alături de asta, aripile sunt vopsite în culoarea caroseriei la această versiune, iar versiunea electrică primește și jante de 19 inch, plus un pachet opțional pentru capace de oglinzi negre și un plafon vopsit în negru.

Nu în ultimul rând, versiunea N Line primește un design mai agresiv, care sporește aspectul său sportiv.

Și aici avem un pachet opțional care aduce oglinzi negre, alături de un plafon negru, un spoiler, evacuare dublă și praguri vopsite în argintiu.

Deocamdată, Hyundai nu a dezvăluit nicio informație despre motorizările noului Kona.

INTERIOR SIMPLIFICAT, DIGITALIZAT

Noul Hyundai Kona prezintă și un design nou al habitaclului, acum mai minimalist față de înainte și puternic digitalizat.

Aici avem două ecrane de 12.3 inch pentru instrumentarul digital și sistemul multimedia, alături de iluminare ambientală și un spațiu mai mare în zona consolei centrale. Spațiul generos a putut fi obținut datorită mutării comutatorului de viteză la volan.

Până acum, Hyundai nu a dezvăluit mai multe informații despre noua generație Kona. Informațiile despre motorizări, interior și prețuri vor apărea în lunile următoare, alături de mai multe imagini oficiale.

via Hyundai

Comentarii (15)

  • nimeni nimic... chiar arata f bine. Le-au cam inchis gura la toti grupul Hyunday Kia in ultimii ani. Se vede clar in vanzarile player-ilor traditionali pe piata europeana cum ar fi Opel, Peugeout, samd.
    16 4
  • Edi din Ku Klux Klan
    O cumpăr!
    6 4
  • Arata cool dar zic totusi sa nu ne pripim, sa vedem si ceva detalii tehnice, poate ceva optiuni noi cum ar fi V2L sau de ce nu V2X si timpi de livrare rezonabili.
    15 1
  • mi se pare mie sau e mai urata decat generatia precedenta?
    4 18
  • Hyundai are talentul de a pune blind spot detection în pachetul luxury. Fără BSC nu prea e OK în 2023, deci nu contează decât prețul Hyundai pentru echiparea full.
    6 6
  • Arata super fain, in directia Ioniq 5, acum sa vedem si preturi, baterii.
    13 1
  • E f faina masinuta. Si e misto ca o sa fie termica. Bravo Hyundai. Le dati clasa infumuratilor stupizi din UE.
    13 11
  • Auleu precis o sa coste treizecidemii. De euro.
    N am banii ăștia îmi trebuie la bătrânețe
    7 10
  • Banditos
    Frumos: benzina, hibrid, electrica. De toate pentru toti. In schimb dieselarilor le-a tras o caraba din fundu' curtii.
    11 8
  • Catalin
    Gasit pe autocar.co.uk :

    ''While the new Kona comes with radical and futuristic design changes over the current model, changes underneath are expected to be subtler.

    This is likely to mean the Kona EV will be launched with the same powertrain that the current car and the Niro EV offer: a 64.8kWh battery – good for 285 miles of range and a 10-80% DC charge time of 43 minute – and a motor making 201bhp and 188lb ft of torque. With this, expect the Kona to offer a 0-62mph time close to that of the Niro EV’s 7.8sec.


    A hybrid version is expected to continue to use the same 1.6-litre petrol engine and 43bhp electric motor, which gives a total output of 139bhp and 199lb ft of torque. The small 118bhp 1.0-litre petrol engine used on the ICE Kona is also expected to be carried over.

    A plug-in hybrid option could also be introduced to the Kona, given that this is offered on the Niro. The Niro PHEV uses the same 1.6-litre petrol engine paired with a larger electric motor, raising output to 180bhp. Electric-only range is set at around 40 miles.''
    8 4
  • Arata ca o sapuniera.
    0 10
  • S-a trezit si Gheo sa-si dee cu palerea
    6 0
  • Helloooo este o “mașinuță” de oraș, distante scurte, nu are nici un sens un diesel…. pe loc repaus ca nu-i nici o șmecherie și nici nu prevestește sfârșitul lumii. Actuala Kona este un fel de Duster adică totul plastic. Posibil sa schimbe ceva la noua generație, dar asta va schimba și prețul. Hyundai și Kia au ajuns unde au ajuns pentru ca au ținut prețul jos si au ținut cont de ce este cu adevărat necesar intr-o mașina, diversitate mică da modele si volume mari. Ca exemplu, ce sens are banda led pe capota??? am arătat poza unei persoane mai in vârsta și mi-a răspuns din start… cred ca e scumpă… deci nici nu va mai intra in calcul, o sa-si ia S-cross.
    0 4
  • Cu siguranta un model extrem de asteptat.
    3 0
  • mai ales varianta electrica
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru