Hyundai a pregătit câteva noutăți majore pentru Salonul Auto de la Frankfurt, iar una dintre ele este o versiune N-Line pentru modelul de oraș i10, care a primit de curând o nouă generație.
Noua versiune primește o serie de îmbunătățiri la design pentru a se distinge de varianta clasică, iar printre noutăți se numără luminile LED de zi și jantele de aliaj de 16 inch. Nu lipsește emblema N Line sau culoarea roșie adoptată pentru fontul siglei i10, iar clienții pot alege între 6 nuanțe de culoare pentru caroserie și două nuanțe pentru plafon.
La interior, Hyundai încearcă să ofere senzația percepută de o mașină de raliuri, inclusiv prin oferirea unor scaune sport mai confortabile. De asemenea, volanul și schimbătorul de viteze au primit brandul N.
O noutate interesantă se remarcă și în departamentul tehnic, acolo unde Hyundai i10 N-Line primește un motor pe benzină T-GDi cu 3 cilindri cu capacitatea de un litru care generează 100 de cai putere și un cuplu maxim de 172 Nm.
Noua unitate de propulsie nu se regăsește și în oferta clasicului i10.
Cei care nu doresc însă acest motor pot opta și pentru unitatea MPi de 1.2 litri care generează 84 de cai putere și un cuplu de 118 Nm. Indiferent de alegere, motorul vine la pachet cu o cutie de viteze manuală cu 5 trepte.Noul Hyundai i10 N-Line va fi disponibil pe piață începând din vara anului 2020 și devine astfel al patrulea model al constructorului din această gamă, după i30, i30 Fastback și Tucson.
Via Hyundai
la facelift, oricand va fi el, luati in considerare grila fata va rog
...Care prea aduce c-un Opel Adam, și ăla cam obez fiindcă cu 4 uși.
(btw @someone -- Taman grila-față îmi pare cea mai reușită, dar deh, gusturile & culorile...)
N-ar fi totuși rea și o variantă *mild-hot* cu același motoraș 1.0 T-GDI, dar de 120 CP, ca să poată concura neașteptat de bine vândutul -- fiindcă și relativ ieftinul -- VW Up GTI (1.0 TSI 115 CP).
La 120 CP ar putea candida chiar la un loc într-o listă scurtă proprie... la propriu (c-o palmă mai scurt decât Swiftul meu Sport, dar cu portbagaj mai mare.) :-P
Mi-s prea boșorog totuși ca să fiu și corector în regim de voluntariat, așa că promit solemn să nu mai recidivez.
Strict ontopic însă, comparând noul Hyundai i10 cu soră-sa de platformă Kia Picanto, nu pot să nu remarc politica inteligentă a coreenilor de a nu se călca pe bătături în același segment.
Fie și-n varianta GT-Line tot de 100 CP, Picanto rămâne deci *drăgălașa* familiei, cu alte proporții (mai înaltă), dar și cu detalii de stil mai puțin agresive.
Mai sînt curios doar dacă și i10 va avea o versiune ușor crossover-izată, cum e Picanto X-Line.
Curiozitate pur teoretică, fiindcă ambele (și mai ales i10) vor fi cumpărate la noi aproape numai de distribuitori. Și clar că doar în versiuni de bază, cam chele.