Noua generaţie de modele Maybach debutează în 2012
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Deşi situaţia în care se află actualmente Maybach nu este una foarte roz, Mercedes nu intenţionează să renunţe la principala sa armă împotriva Rolls Royce-ului deţinut de BMW. Drept pentru care, inginerii din Stuttgart se gândesc deja la viitoarea generaţie a limuzinei, programată să debuteze în 2012.
Potrivit unor informaţii preliminare, platforma viitorului S-Klasse va da naştere unei game de patru modele Maybach, mult mai avansate din punct de vedere tehnologic, cu propulsoare mai puternice şi chiar sistem hibrid.
Urmaşii actualelor 57 şi 62 vor adopta unitatea V12 de 6.0 litri, modificată radical pentru a oferi resurse peste cei 550 şi 630 de cai putere livraţi de versiunile actuale. Cuplul motor se va opri însă la 1000 de Nm, pentru a putea fi exploatat cum se cuvine de transmisia cu şapte rapoarte, semnată tot de Mercedes.
O viitoare versiune hibridă va conta pe serviciile unui motor pe benzină, ajutat de o unitate electrică, capabilă să livreze doar 25 de cai putere.
Ansamblul va fi cuplat la o cutie automată cu nouă rapoarte. Hibridul va putea parcurge doar 15 kilometri în modul electric, însă emisiile vor scădea cu cel puţin 30%.Cele două modele de lux nu vor fi însă singure în gamă, nemţii pregătind şi o berlină sportivă, în stilul actualului CLS. Rolls Royce Phantom Drophead Coupe nu va scăpa aşa de uşor, constructorul din Stuttgart intenţionând să dea naştere şi unei limuzine decapotabile, inspirată de conceptul Mercedes Ocean Drive. Modelul va fi unul de sine stătător şi nu o conversie, asemenea actualului Landaulet.
via | autoblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
Mercedes-Benz a anunțat oficial că va lansa o nouă generație de modele utilitare cu motoare termice. Noile modele vor fi bazate pe arhitectura dedicată VAN.CA. (21.02)
-
MG a anunțat o nouă motorizare pentru modelele MG3 și ZS. Noul motor pe benzină este pur termic și face ca cele două modele să fie acum și mai accesibile ca preț. (21.02)
-
Francezii de la Alpine au publicat prima imagine oficială sugestivă cu viitorul A390, un viitor crossover electric de performanță. Totodată, a fost confirmată și data lansării. (21.02)
-
Noua Dacia Duster Redust Sport: versiune tunată cu preț de peste 50.000 euro
-
Noul Volvo XC60 facelift: sistem multimedia mai rapid și materiale noi la interior
-
Primele imagini cu noul Mitsubishi Grandis, fratele geamăn al lui Renault Symbioz
-
BYD va produce mașini electrice în Europa din octombrie
-
Aceasta este noua Kia EV4: debutează în 27 februarie, în variantă hatchback și sedan
vor fi 5 modele. Tineti minte ce va spune tatal vostru:
- limuzina scurta
- limuzina lunga
- coupe cu 4 usi
- coupe cu doua usi inspirat de exelero
- cabrio pe baza coupe-ului. (nici o treaba cu ocean drive, are doar 2 usi)
restul sunt fabulatii. toate au motor V12 si cutie aut cu doar 5 trepte.
citeste autobild pe 9 septembrie.
va pup pe toti fanii ai automobilului.
Actualul Maybach nu a avut succesul scontat pt ca se identifica pre mult cu s-class, mai ales la interior, dar si la ext, si de aia un potential cumparator decat sa dea 300 de mii pe asa ceva, mai bine da maxim 150 de mii pe un s-class full.Va fi tinuta in viata aceasta marca datorita imaginii si a orgoliului, pt a avea si ei un reprezentant in clasa super lux, iar daca vor scoate mai multe modele derivate, si coupe si decapotabila..ce sa zic, eu zic ca vor pierde si mai mult, dar daca pe ei nu-i deranjeaza dc sa o facem noi
Maybach este mult mai luxos decat RR. Nu stiu de unde ai tras tu concluzia inversa, mai arunca o privire pe niste comparative, mai citeste niste articole. Uita-te si la preturi ca si alea spun ceva. Nu stiu cat de exclusiv este un RR fata de un Maybach din moment ce se vand de 5 ori mai bine.
Lumea cumpara RR pt ca e li se pare ca arata mai bine, le place ca e mai impozant si nu in ultimul rand e si semnificativ mai ieftin.