Pofta nebună manifestată de europeni pentru SUV-urile premium duce la o competiție acerbă în toate segmentele în care acest tip de vehicule activează. Lucruruile sunt cu atât mai dure în segmentul premium, acolo unde BMW, Mercedes și Audi caută să își împartă noul val de clienți.
Pentru a fi siguri că rup o felie generoasă din segmentul SUV-urilor mari, cei de la BMW pregătesc o avalanșă de noi tehnologii odată cu introducerea viitoarei generații X5. Înlocuitorul modelului actual este așteptat pe piață la finalul lui 2017 sau începutul lui 2018.
Printre noutățile pe care acesta le va introduce se numără rularea semi-autonomă, o tehnologie pe care o regăsim deja și pe proaspăt lansatul Seria 5. Tot de la el va împrumuta și recunoașterea gesturilor și soluțiile de conectivitate.
Sub caroserie se va afla o arhitectură de tip CLAR, similară cu cea folosită pentru BMW Seria 7. Asta înseamnă utilizarea intensivă a aluminiului și reducerea masei totale. Clienții vor resimți asta în materie de emisii și consum, precum și la capitolul ținută de drum.Gama de propulsoare va include în continuare motoare cu patru, șase și opt cilindri, iar versiunile speciale X5 M, M50d și alternativa hibridă vor fi, de asemenea, incluse în plan.
Spune drept, nu te sufera nimeni nici in viata reala, ai?
Te-ai urcat in kia sportage? Cum poti sa compari interioarele celor 2? Sportage nu e la fel de calitativ ca vechiul x5, Santa Fe insa da.Deci de unde si pana unde comparatia?
Ia zi, suspensia la asta ce mai are? Uraciosule.
Madaleasca raioasa !
Kia si toate chinezismele enumerate de tine , nici peste 3 generatii nu vor putea fii la nivel de X5 prima generatie chel. Deci ce mai vb aiurea ?