BMW a prezentat primele imagini oficiale ale noii generaţii Seria 7 în varianta de serie. Constructorul german va lansa noua generaţie a navei sale amiral în toamnă, dar a publicat o galerie foto generoasă cu un prototip apropiat de varianta de serie al următorului Seria 7. Exponatul din imaginile publicate este încă acoperit de un strat semnificativ de camuflaj, dar tot îi putem distinge principalele trăsături, iar acelaşi lucru se întâmplă şi cu habitaclul său. Din fericire, nemţii de la BMW au decis să nu ne lase să intuim din priviri ce dotări tehnologice va avea noul Seria 7, aşa că au publicat o listă explicativă a acestora. Noi am selectat cele mai interesante şi importante schimbări din punct de vedere tehnologic şi vi le prezentăm în materialul de mai jos.
Folosirea intensivă a fibrei de carbon pentru caroserie şi şasiu
Noua generaţie a lui BMW Seria 7 are masa totală redusă cu până la 130 de kilograme datorită noilor soluţii de construcţie. Vorbim despre folosirea materialului numit CFRP, plastic ranforsat cu fibră de carbon, pentru diferite componente ale vehiculului pentru a reduce masa totală a acestuia. Modificările au fost aplicate inclusiv la celula pasagerilor, "cuşca protectoare" a habitaclului, iar inspiraţie pentru aceste soluţii a fost BMW i3, primul model de serie mare din lume care are această cuşcă realizată integral din fibră de carbon. Seria 7 prezintă în continuare oţel şi diferite aliaje pentru anumite secţiuni.
Motoare noi şi transmisii optimizate pentru eficienţă şi răspuns mai bun
Sistemul driving experience control are acum şi mod auto-adaptiv, iar amortizoarele electro-reglabile sunt acum standard
Pe lângă suspensiile pneumatice adaptive auto-nivelante faţă şi spate, noua generaţie Seria 7 se bucură acum de noutăţi semnificative la nivel de manevrabilitate şi suspensie. Sistemul driving experience control, care permitea schimbarea între modurile Sport, Comfort şi Eco Pro, printre altele, are acum şi un mod adaptiv, care schimbă reacţiile vehiculului în funcţie de stilul de conducere abordat de şofer şi de starea drumului.
Amortizoarele adaptive au devenit standard, iar maşina este oferită în premieră cu suspensie pnematică autonivelantă pentru ambele punţi. Datorită acestor modificări, Seria 7 îşi propune să asigure un nivel de manevrabilitate şi un nivel de confort fără precedent în segment. Modelul are şi primul sistem electromecanic de control activ al ruliului din lume, pentru a asigura un plus de confort în situaţiile dinamice.Comenzi noi pentru iDrive: ecran tactil pentru prima oară într-un BMW şi sistem de control prin gesturi în premieră mondială
După cum se obişnuieşte în segment, nava amiral a unui producător premium aduce şi elemente complet noi în industria auto. Vorbim acum despre sistemul de control al unităţii multimedia folosind gesturile şoferului. Acesta detectează în 3D acţiunile mâinilor şoferului, permiţând operarea în linişte, fără atingere şi fără privire a unor comenzi legate de sistemul multimedia, cum ar fi răspunderea la apeluri şi multe altele. Există şi posibilitatea gesturilor personalizate pentru funcţii specifice, ceea ce înseamnă că poţi activa o funcţie a vehiculului doar printr-o mişcare a mâinii în faţa sistemului multimedia, o dotare fără precedent în industria auto.
O premieră specifică mărcii BMW, dar deloc o noutate în industria auto este ecranul tactil pentru afişajul unităţii multimedia. Acesta vine şi cu o comandă a sistemului de climatizare tot cu funcţie tactilă. Indiferent ce sistem de acţionare foloseşte şoferul, gesturile sunt active în mod automat, fără necesitatea apăsării unui buton pentru ca maşina să "fie atentă" la comanda şoferului, cum este cazul sistemelor de comandă vocală.
Sistemul driving assistant prezintă şi o funcţie de prevenire a coliziunilor din spate şi sistem opţional de control al direcţiei şi de prevenire activă a colizunilor laterale prin părăsirea benzii de rulare
Actualizarea majoră aplicată lui Seria 7 odată cu noua generaţie a lui Seria 7 aduce funcţii noi pentru tempomat şi pentru sistemele de asistenţă a şoferului. Fie că vorbim despre reglarea vitezei în funcţie de limitele de viteză impuse pe segmentul de drum în funcţie de citirile făcute de camerele video din dotare sau de radarele de la bord. În cazul detectării unui impact posterior iminent, centurile sunt pretensionate automat, geamurile laterale şi trapa sunt închise şi vehiculul se pregăteşte de protecţia ocupanţilor la standarde cât mai înalte pentru acel impact. În plus, radarele din spate ajută şoferul la ieşirea din parcări când vizibilitatea este restrânsă.
Tempomatul are acum o funcţie de menţinere automată a benzii de rulare prin mici intervenţii la nivelul sistemului de direcţie, iar această funcţie este oferită la viteze de până la 210 km/h. Cât timp şoferul ţine mâinile pe volan, sistemul este activ. Reglementările internaţionale restricţionează acest sistem doar la funcţia precizată, fiind posibil un sistem de pilot automat complet pe autostradă cu tehnologiile din dotarea acestui model, la fel cum este posibil şi la rivalul său direct de la Mercedes-Benz. În plus, vehiculul nu permite părăsirea benzii de rulare când un alt vehicul este în unghiul mort al acestuia şi ar putea avea loc o coliziune, cât timp sunt activate sistemele de asistenţă a şoferului şi este folosit tempomatul activ cu funcţie Stop&Go. Pentru cei neiniţiaţi în terminologie, funcţia Stop&Go înseamnă încetinirea şi oprirea simultană odată cu coloana urmărită şi repornirea şi revenirea la viteza prestabilită odată ce este din nou posibil.Parcare prin telecomandă folosind cheia maşinii
Cireaşa de pe tortul luxului de la BMW numit Seria 7 este sistemul de parcare de la distanţă folosind telecomanda care înlocuieşte deja bătrâna cheie de contact. Într-o coincidenţă interesantă, acest sistem a fost prezentat la nivel cinematografic tot pe un BMW Seria 7, generaţia E38, în pelicula Tomorrow Never Dies din seria James Bond, când personajul jucat de actorul Pierce Brosnan controla maşina sa special pregătită folosind un controller dedicat.
Tehnologia implementată de BMW pe noua generaţie Seria 7 nu permite toate funcţiile din film (din fericire), dar îi dă şoferului posibilitatea de a-şi parca sau muta maşina de la distanţă. Maşina poate să parcurgă o distanţă de maximum 1.5 ori lungimea sa fără ca şoferul să fie la bord, iar funcţia de parcare de la distanţă merge doar când vehiculul este poziţionat la un unghi de maximum zece grade faţă de locul de parcare dorit. Sistemul este gândit pentru spaţiile de parcare înguste, în care şoferul nu mai poate ieşi di maşină cu uşurinţă odată ce a parcat, dar vehiculul poate să încapă fără probleme. Altfel spus, în garaje înghesuite sau în parcări mai aglomerate decât media, BMW Seria 7 poate fi comandat prin BMW Display Key pentru a fi scos din locul de parcare în care a fost garat frontal sau cu spatele şi poate să şi părăsească respectivul spaţiu 100% automat, doar la comanda şoferului. Sistemul este, pentru moment, unic în industria auto pentru un automobil de serie. Bineînţeles, funcţiile sistemului de asistenţă la parcare, respectiv parcarea automată, au primit o actualizare semnificativă pe lângă sistemul detaliat mai sus odată cu noua generaţie a lui Seria 7.
ps: Asteptam propulsoarele hybrid de origine nipona ( TCM ), macar cu astea vor putea si ei sa se laude . Cand vor ''pune mana'' pe motorul hybrid de 5.0 444 cp de pe LS , atunci poate vor invata si ei ce inseamna silentiozitate in timpul rularii la viteze de peste 200 km/h .
Intrebare, tu stii macar cati ani are modelul LS de la aparitie ? Pai LS are aceeasi varsta precum brandul in sine, adica peste 20 de ani . LS nu are cum sa aiba 10 ani , mai informeaza-te.
Aproape 3 tone ? Intrebare : Tu ai controlat datele ? Ls600HL are putin peste 2200 kg . Dar tu ai condus vreodata un LS 600hl ? Eu l-am condus in vacanta din DE prin Rent A car 2 zile , iar doua zile am condus un 750i xDrive Steptronic asta cand m-am mutat in alt oras mare populat. Diferente ? Pai la 200 km/h pe autobahn la LS inca mai poti purta o conversatie in soapta, insa la BMW tinuta de drum sportiva, sunetul motorului la rulare o face galagioasa la aceasta videza. Nu ca nu s-ar auzi bine. Se aude frumos, dar la o limuzina full-size te astepti la o calatorie linistita.
@Ady Spataru, nu am vazut eu bine sau tokmai ai comparat galeata de fecale LS cu seria 7 ? baiete BMW este regele sportivitatii cauta pe net in teste comparative sa vezi ca nici alt brand nu bate bmw la sportivitate si placerea condusului. BMW inseamna sa simti condusul, senzatiile si adrenali-na care iti fierbe sangele. Eu a-m mers cu E36 si stiu pe pielea mea ce inseamna adrenali-na si stabilitate-a pe care t-io da .
@Ionutz_smekerul, sau mai bine zis ''jmekerul'' , ca sa sune mai '' chulll''. Judecand dupa nivelul de cultura automobilistica, ma face sa ma gandesc ca posesorii de Passat ''Ti Di Ai'' ( mai cu spic inglish ) nu or fi chiar atat de analfabeti ca si matale. Matale esti la prima tinerete adolescentina , mai mult de un Moskwicz nu cred ca ai condus. Multam !
Traiesti degeaba, nick-names!
Cumetre, vezi ca si ''nebunia'' asta de septhar nou ''nu poate face acest lucru banal'' din moment ce e greu cat un multivan. Cea mai usoara limuzina din acest segment ramane totusi Cadillac CT6 , care este mai usor chiar si decat un seria 5. Modelul de baza cantareste 1.678 kg. Ia-te de mana cu al de sus, si duceti-va la culcare . Sunteti varza copilasi.
Ca o incheiere, dupa parerea mea CT6 ramane etalon in acest segment in materie de lux, confort si sportivitatea unui CTS . De ce spun asta ? Fiindca masa mica a masinii va servii in avantajul acesteia .
Drumuri bune tuturor !
BMW nu a inovat niciodata , asta-i chestia. Doar s-au inspirat din toate partile. Au produs modelul x6 ca succesor de SUV coupe dupa SSANG YONG ACTYON, au folosit niste sisteme de asistenta deja existente in industrie. Grosul tehnologiei ar trebui sa-l joace la partea de propulsii. Suntem in anul 2015 , ne apropiem cu pasi repezi de 2020, iar BMW nu are la aceasta ora in productia de serie o unitate pe hydrogen. Viitorul asta cere, ZERO emisii de CO2 . Iar BMW nu sta bine la acest nivel, mai ales ca este o marca premium. Niste sisteme banale precum: sistem de control prin gesturi , Parcare prin telecomandă folosind cheia maşinii, pai de aceste sisteme poate beneficia si Hyundai ( non-premium ), iata spre exemplu Genesis , care vine cu dotare unica in industria auto - frânează automat înainte de radar , deci o dotare mult mai utila decat ''controlul prin gesturi'' care se va comporta la fel de banal ca si ''comanda vocala'' , care nu e in stare sa recunoasca cum trebuie niste comenzi. Nu mai vb de faptul ca Hyundai ofera pe Genesis inca de la generatia anterioara o rigiditate torsionala dinamica cu 12-14 % mai ridicata decat BMW si MERCEDES ( asta pt cunoscatori, nu pt meseriasi ). Asadar noii generatii i-a fost crescut mult mai mult rigiditatea torsionala. Sau transmisia automata Aisin SHIFTRONIC cu convertor de cuplu cu sistem de blocare si raport overdrive. Deci BMW nu a inovat mai nimic. Aceste lucruri le face si Kia-Hyundai, la un pret mult mai mic, si iata cu 7 ani garantie in UE si 10 ani in USA.
http://www.promotor.ro/masini-noi/news/masina-care-franeaza-automat-inainte-de-radar-hyundai-genesis-12833063
Dar aveti dreptate, BMW nu a inovat nimic, de fapt, inca din 1917 ei ii copiau pe greii industriei auto: Hyundai si Lexus.
Păstrează comentariile on topic pentru lansarea oficială, atunci personajul trist cu multe nick-uri și conturi nu prea va mai avea ce să spună, și-a epuizat vasta cultură auto la acest articol, în cel mai rău caz va repeta ceea ce a spus acum, adică se va face de râs oricum, nu mai trebuie băgat în seama.
Despre noul seria 7, cum spuneam la începutul anului, după primele poze din spate și o parte din interior, va merge pe un design clasic pentru că nu mai au rost în acest moment experimentele, poate pe viitor, seria 7 merge pe drumul ei, tehnologie cât cuprinde, dinamică și motorizări excelente, nu va detrona clasa S la vânzări , este prea bine ancorată în clasa de lux, dar cu siguranță va fi cel mai avansat Bmw de până acum, așa cum au fost toate generațiile de seria7 la vremea lor.
-2006 - BMW Hydrogen 7,primul model propulsat cu hidrogen produs in serie
-2004 - BMW introduce primul head-up display integrat intr-un automobil(preia tehnologia militara de pe avioanele de vanatoare)
-2001 - iDrive,primul sistem multimedia cu ecran central,pentru controlul principalelor functii ale automobilului
-1994 - Bmw scoate primul sistem de navigatie din Europa
-1991 - BMW 750 prima masina din lume dotata cu faruri xenon
-1991 - BMW 750 prima masina din lume dotata cu ESP
- primul automobil de serie dotat cu faruri LASER(desi aici se cearta cu Audi care a fost primul) .Si exemplele de inovatii pot continua,dar sa vii sa spui ca BMW nu a inovat niciodata nimic numai a copiat,e de o prostie si imbecilitate maxima.
In legatura cu inovatiile BMW, pai ''a inova'' stiam ca inseamna sa reduci masa masina pana la cifra minima posibila , sa oferi motorizari cu propulsie alternativa avansate cu 0 emisii ( hidrogen ), sa oferi o rigiditate torsionala mult mai mica fata de o marca de volum ( gen Hyundai ) , un diferential cu alunecare limitata in varianta standard, si multe altele. Nu poti sa vii cu inovatii existente pe piata, si sa te bati cu pumnii in piept : '' uite ce am creat noi'' .
Hyundai Genesis 2009 - rigiditate torsionala 13% mai ridicata decat orice model BMW si Mercedes
Hyundai Genesis 2015 - rigiditate torsionala 18% mai ridicata decat orice model nou de la BMW si Mercedes
Hyundai Genesis 2015 - Standing 1/4 mile: 13.6 sec
BMW 740Li- Standing 1/4 -mile: 14.0 sec
Hyundai Genesis 2015 - greutate piston conform cifrelor americane ( 2.4 lb )
BMW 740Li - greutate piston (3,2 lb )
*Ne luam si dupa cifre detaliat nu doar sa aberam , asa-i fani Moskwicz ?
BMW 740Li- Braking, 70-0 mph: 173 ft
Hyundai Genesis - Braking, 70-0 mph: 167 ft
BMW 740Li - Zero to 60 mph: 5.4 sec
Zero to 100 mph: 14.1 sec
Zero to 130 mph: 27.0 sec
Hyundai Genesis - Zero to 60 mph: 5.0 sec
Zero to 100 mph: 12.3 sec
Zero to 140 mph: 27.4 sec
Performante ?Inovatii ? Mokka , din partea bavarezilor.
1. Productia in serie se caracterizeaza prin fabricarea unei nomenclaturi relativ mari de produse in mod periodic si in loturi de fabricatie mari, mijlocii sau mici. Asadar BMW Hydrogen 7 a ramas doar o ''mare speranta'' pentru BMW, dar nu-i problema . Asa cum au creat modele precum I3 prin colaborarea cu TCM, asa poate vor opta si pt viitor. Per total, primul automobil de serie din lume pe hidrogen este Toyota Mirai, care deja a ajuns la peste 3.000 de comenzi 9 verificati site-urile americane )
2. Primul head-up display integrat intr-un automobil, a aparut in 2002 cu proiectie Night View adaugat in premiera de Toyota pe Lexus LX 470 ( informatii wikipedia )
3. iDrive, a trecut printr-o perioada dificila dupa implementarea aceste noi ''inovatii'' , recall masiv pt BMW la acea vreme 9 asa e cand te arunci fara colac in apa )
Restul e CANCAN !Multam
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpf1/v/t34.0-12/11164080_685545248216089_1571594383_n.jpg?oh=6acc9585285c48971bbd882f000d6a73&oe=5536E112&__gda__=1429578690_51163da86ed231bb120e1bbc3dc9c9da
1901 - Oldsmobile, prima masina cu vitezometru
1902 - Lanchester 12 Tonneau, prima masina cu frane pe disc
1916 - Willys-Kinght, prima masina cu stergatoare
1917 - Cadillac oferea masini cu faruri cu 2 faze, scurta si lunga
1919 - Hispano Souza H6, prima masina cu servo-frana
1928 - Studebaker oferea luneta degrivata
1936 - Studebaker oferea stropitoare pentru lichid de parbriz
1937 - Buick era prima masina de serie care se vindea cu semnalizatoare
1949 - Nash Rambler a fost prima masina cu centuri de siguranta
1954 - Packard Patrician se vindea cu anvelope Good Year Tubless
1966 - Jensen FF era primul automobil cu ABS ca dotare optionala
1973 - Oldsmobile Toronado era prima masina din lume care oferea un airbag
1987 - Mercedes-Benz clasa S venea cu sistem de control al tractiunii
1991 - BMW 750 era prima masina dotata cu faruri cu tehnologie Xenon , primul cu ESP
1939 - Packard Super Eight dotata cu aer conditionat.
1951 - Chrysler Imperial - servo-directie
1940 - Packard 180 Series - geamuri electrice
1985 - Buick Riviera - primul touchscreen
1921 - Mercedes oferea motor supercharged.
1961 - Oldsmobile F-85 prima masina cu motor turbocharged.
1960 - Moskvich 410/411 - cutie 8 trepte manual.
1955 - Studebaker - LSD.
1966 - Jensen FF - prima cu 4x4.
1911 - Morgan - suspensie independenta
1956 - Chrysler Imperial - primul pilot automat
1978 - Cadillac Seville - computer de bord.
1986 - Toyota Soarer - GPS din fabrica.
1990 - Acura Legend - sistem digital de navigare.
1987- Oldsmobile Cutlass Supreme - cu primul HUD.
1999 - Cadillac Deville - sistemul night-vision.
1959 - Plymouth Valiant - dotata cu alternator.
1963 - Cadillac - climatizare automata
1965 - Cadillac - incalzire scaune.
1998 - Saab 9-5 - scaune ventilate
1922 - Ford Model T - dotata cu radio
1986 - Lincoln Town Car - dotata cu sistem audio.
1999 - Chrysler - dotata cu bluetooth
2001 - Mazda Protege - cititor MP3.
1947 - Cadillac - scaune electrice
Bmw i3 nu are nici o legatura cu toyota. orice novice in materie de informatii auto iti va spune ca brandul "i" a fost infiintat prin 2010, inainte de inceperea colaborarii dintre cele doua marci, iar pana acum nu a fost lansat nici un model Bmw care sa aiba tehnologie hibrida toyota, mai mult ca sigur viitoarele modele hibride ce vor aparea curand vor avea aceste tehnologii, cum de altfel si viitoarea Toyota Supra va fi un model mult asteptat, dar din pacate pt fanatici ca tine, va avea motor turbo Bmw cu 6 in linie, plus tehnologia de reducere a maselor, de plastic ranforsat cu fibra de carbon, deci ce prostie pot face japonezii, daca mai punem si niste motoare diesel pt modelele comercializate in Europa putem spune ca si-au semnat sentinta, mare inconstienta din partea lor, puteau lua tehnologie ieftina de la hyundai de exemplu, ca sa faca economii. dar te rog cauta informatii despre viitoarea Supra, ca vad ca esti mare amator de link-uri, fa sapaturi si vezi ce motorizare de top va avea, asta daca vrei sa arati ca mai ai un dram de obiectivitate.
Prima data voi incepe cu premiile JDPower pt satisfactie si altele:
2014 STUDIUL JDPOWER / WHAT CAR ? – UK CAR CUSTOMER SATISFACTION INDEX (CSI) STUDY
2009 WORLD CAR AWARDS – FCX CLARITY ESTE VOTATA MASINA VERDE A ANULUI.
2009 FEBRUARIE - HONDA ACCORD DECLARATA DIN NOU UNA DINTRE CELE MAI SIGURE MASINI
2009 APRILIE - HONDA JAZZ PRIMESTE CALIFICATIVE MAXIME LA TESTELE EURONCAP
2009 STUDIUL JDPOWER / L’AUTOMOBILE – “FRANCE VEHICLE OWNERSHIP SATISFACTION STUDY” (VOSS)
2009 STUDIUL JDPOWER / WHAT CAR ? – “UK VEHICLE OWNERSHIP SATISFACTION STUDY” (VOSS)
2009 STUDIUL JDPOWER / L’AUTOMOBILE – FRANCE CAR CUSTOMER SATISFACTION INDEX (CSI) STUDY
2008 STUDIUL JDPOWER / AUTO TESTS – GERMANY CAR CUSTOMER SATISFACTION INDEX (CSI) STUDY
2007 STUDIUL JDPOWER / AUTO MOTOR UND SPORT – GERMANY CAR CUSTOMER SATISFACTION INDEX (CSI) STUDY
ETC,
Si acum o serie de inovatii:
Tehnologii super avansate : Robotica Honda - Studiile de cercetare Honda legate de ASIMO au condus la înregistrarea de progrese în ceea ce priveşte tehnologiile de control al balansului şi de deplasare bipedă. Aplicarea acestor tehnologii pentru noi iniţiative a condus la dezvoltarea unei game de produse noi şi experimentale.
În 1996, ca parte a unor studii fundamentale privind tehnologia, Honda a anunţat dezvoltarea unui prototip de robot umanoid acţionat de baterii.
*Beneficiind de experienţa şi cunoştinţele dobândite de la modelele prototip, inginerii noştri s-au axat pe aplicaţiile practice ale acestei tehnologii. Un rezultat bazat pe această tehnologie este prezentarea revoluţionarei generaţii ASIMO (Advanced Step in Innovative Mobility) în anul 2000.
Modelul Honda Gold Wing este prima motocicletă din lume dotată cu airbaguri.
În cazul unei motociclete, airbagurile nu dispun de o suprafaţă fermă de susţinere. Pentru soluţionarea acestei probleme, sistemul Honda utilizează elemente ce fixează airbagul de şasiu pentru a-i oferi suport.
Sistem C-ABS controlat electronic
Noul sistem controlat electronic (‘brake-by-wire’) Combined ABS este proiectat pentru a distribui forţele anterioare şi posterioare de frânare, facilitând astfel frânarea lină, oferind performanţe de frânare şi, în acelaşi timp, un sentiment de siguranţă prin prevenirea blocării ambelor roţi şi prin prevenirea derapării roţii posterioare.
1972: Este lansat primul model Civic. Honda lansează primul motor CVCC cu emisii reduse, primul motor din lume ce respectă legea americană Clean Air Act din anul 1970
În anul 2006, Honda a devenit primul producător de vehicule ce a anunţat, voluntar, obiective privind reducerea nivelului emisiilor CO2 la întreaga flotă de motociclete, autovehicule şi echipamente, precum şi la toate fabricile sale.
Si inovatiile pot continua la nesfarsit la acest brand. Daca mai adaug si inovatii Mazda, Toyota, Subaru, etc pai deja mai scriem 10 pagini.
@Mafia, ţie chiar nu ţi-e frică de Dumnezeu? Crezi că El nu există? Îţi dau numai două exemple din vremurile moderne, care adeveresc întâmplări din Vechiul Testament. Arca lui Noe a fost descoperită pe Muntele Ararat din Turcia, unde s-a oprit, conform Scripturii, după ce nivelul planetar al apelor Potopului a început să scadă. Oraşele depravării, Sodoma şi Gomora, distruse de Dumnezeu cu foc şi sulf, au fost localizate cu precizie în sudul Mării Moarte, unde le-a plasat Scriptura, iar concentraţia de sulf de pe suprafeţele lor este cea mai ridicată din lume (96-98%). Dacă tot suntem la capitolul Sodoma, scrie aşa în Evanghelia după Luca, cap. 17, vs. 28, 29 şi 30: “Precum a fost în zilele lui Lot: mâncau, beau, cumpărau, vindeau, sădeau şi zideau. Iar în ziua în care a ieşit Lot din Sodoma, a plouat din cer foc şi pucioasă şi i-a nimicit pe toţi. La fel va fi în ziua în care Se va arăta Fiul Omului”. La şirul de verbe putem adăuga: contraziceau, ironizau, înjurau…Într-o asemenea conjunctură vrei să te surprindă a doua venire a lui Hristos?! N-a trecut multă vreme de când te pretindeai ortodox. Hm?
In primul rand, draga inexorabil '' Hristos A Inviat! In al doilea rand sunt si eu nemultumit ca si tine. Altfel ar ''rula'' aceast website daca s-ar comenta numai LOGAT, astfel nu ar mai aparea ''anonimii'' de dupa blocurile gri, sa provoace polemici peste polemici. Dar cu toate astea, tac si rabd, le raspund ''provocarilor'' inutile. DC? Simplu : Ibeste-ti aproapele ca pe tine insuti, calauzeste-i sufletul spre calea cea dreapta '' , raspunsurile mele destul de ferme ce-i drept, incearca sa dezgroape o nedreptate, indrumndul pe interlocutor spre partea de adevar. E cam greu cu unii, mai ales cand esti fixit si vadit afectat de marci nemtesti. Nu o sa ne apucam acum sa ne dam in cap pentru niste ghemuri de fiare, care nu vor vorbii cu noi niciodata, si nici nu ne vor linistii durerile sufletesti .
Acum cu frica de D-zeu. Pai de ce ne-ar fii frica de tatal nostru pe care il iubim ? Cand il iubesti pe D-zeu, nu are sens sa-ti fie frica. Dragostea lui D-zeu fata de oameni este foarte mare. In rest iti admir citatele, dar aici imi aduc aminte iar de acele faze total pe dos, cu oameni care joaca la jocuri de noroc si spun '' Doamne ajuta'' , pai si hotul cand pleaca la furat spune ''Doamne ajuta'' , asa si cu comentariile . Pentru mai multe detalii ma poti contacta la : grm_60@yahoo.com, sau PP_DD@yahoo.com. Stima !
Vreau sa-i amintesc personajului cu zeci de denumiri doar un nume, anume LANCIA, sa citeasca si sa se documenteze cate " chestii" importante a introdus aceasta marca, pe cale de disparitie de altfel ( e bine ca exista KIA, o mare marca inovatoare), daca mai vorbim si de Mercedes, Citroen, Renault, Volvo, Saab, Ford, GM ( concern ce-a contribuit cu importante tehnologii), ce mai ramane ca marci pentru publicul larg, in materie de inovatii tehnologice? N-am amintit de Bmw pt ca nu se pune din oficiu, cu toate ca l-as aminti la motorsport. , dar nu inainte de Porsche, Ferrari, Jaguar, Bentley, Maserati, Alfa, deci pana cand acest circ? Ca sa ce? Istoria nu poate fi stearsa sau modificata, cel putin nu acum si nu in acest mod, nu poti sa vii cu chestii minore si sa denigrezi adevaratele inventii si inovatii, pur si simplu nu poti, doar daca esti convins ca pe acest site au plecat chiar toti pasionatii auto normali la cap, ei bine te anunt, sau va anunt ca n-au plecat, inclusiv pasionatii de japoneze, de care sunt convins ca sunt rusinati de ceea ce se intampla, deci pana sa dai vreo 10 voturi negative in cateva minute, gandeste-te la acest comentariu, nu rezolvi nimic cu acest stil, lasa-l pe Dumnezeu ca nu cred ca citeste Automarket , nu stiu daca stie romaneste, nu de alta, dar tu stii, cat de greu poate sa fie?
Si acum, urmeaza inca o serie de multe minusuri la marci ''de prestiugiu'' , tipic ca sunt criticate pe una dintre cele mai mari piete de pe Terra, adica - ''Mama Rusie'' , clipurile sunt ( pentru cine intelege rusa, pe vremea mea se faceau ore de lb rusa in scoli, dar cum AM este populat de puradei si pustani care se cred piloti de F1 cu E39 sau E36 ''pisicutza'' ma indoiesc sa mai fi invatat ceva ),
In primul clip este vorba de un BMW 528i,care conform celui care o testeaza calitate de asamblare este execrabila . Sistemul audio ''premium'' este ''made in china'' , plasticul cam ''scartaie'' la interior, Fetele de usi sunt prinse in clipsuri ieftine.
De la minutul 12:08 !!! se observa ca pe boxa cu semnatura ''BMW'' scrie ''CHINA'' ( deci premium )
https://www.youtube.com/watch?v=S1x-x4oWhps
Al doilea BMW X6 (2015)- conform spuselor din clip
-X6 pe crampoane 4x4 ..nu poate urca un deal cu zapada
-Loc pentru cap nu e in spate
-Costa ft mult
-Fiabilitate scazuta
https://www.youtube.com/watch?v=c7wpTrDJ-Ns&feature=youtu.be
Al 3-lea test e cu BMW X6 rulat de generatie anterioara unde se vorbeste de problemele de fiabilitate.
https://www.youtube.com/watch?v=iz4Jb8pXFDo&feature=youtu.be
Un al patrulea clip se refera la un BMW X5M, caruia i-a fost schimbata cutia, iar acolo cand au desfacut-o, surpriza - discuri de frictiune din carton presat .
https://www.youtube.com/watch?v=NHpOEPT0VtQ&feature=youtu.be
Asta pt cei care inteleg, pentru ceilalti sa arunce o privire la teste, se vede clar ca sunt nemultumiti . Nasol, daca ne raportam la o piata atat de mare precum este Rusia. Chiar daca aceasta tarisoara s-ar afla in criza economica din cauza sanctiunilor. Dar sanctiunile pt Rusia , e ca si cum ai trece de la carne de porc la carne de pui.
Deci ''inoveaza'' nemtii intr-adevar. Mai ales atunci cand produc in ''Ciaina''
- La Seria 7 este integrat în elementele structurii de rezistenţă. Acestea nu se "repară" în caz de accident serios, se înlocuiesc. Nu am nevoie de sudură.
- La BMW i3 sau i8 întreaga structură este realizată din CFRP (carbon fiber reinforced plastic). Aici, în cazul unor accidente care afectează elemente din structură, există zone predefinite de tăiere. Astfel, se elimină o bucată care va putea fi înlocuită, după dimensiuni predefinite. Nu se foloseşte sudură la componentele din carbon ci un proces special de lipire, indentic cu cel din fabrică, pe linia de asamblare.
E oarecum firesc ca elementele din carbon să nu se sudeze, ci să se lipească. Dacă vreţi însă material de studiu - mare provocare însă în a utliza carbonul, este de-al integra cu celelalte elemente - oţel, aluminiu. Doar lipirea este posibiliă.
https://www.youtube.com/watch?v=iz4Jb8pXFDo&feature=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=NHpOEPT0VtQ&feature=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=c7wpTrDJ-Ns&feature=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=S1x-x4oWhps
Mariane, fa-ti o favoare si nu te mai fa de rusine, ti-o spun prieteneste si cu cea mai mare seriozitate. Sunt destule statistici europene care arata clar ca BMW-urile sunt in fata multor concurenti asiatici cand vine vorba de fiabilitate, sau diferentele nu sunt mari.
Dar eu am o viata si n-am de gand sa-mi pierd vremea dovedind ca vorbesti baloane.
Poate sa vina si CEO-ul Toyota si sa-ti dea doua palme dupa cap, urland ca recunoaste ca Audi sau BMW sunt mai fiabile decat orice produce Toyota sau Lexus, ca tu o sa zici ca a fost controlat telepatic de nemti si ca reptilienii (care sunt printre noi), mint cu nerusinare.
Doar un link iti dau, nu cred ca mai are rost sa-mi bat capu' cu tine.
http://piataauto.md/Stiri/2015/02/J-D-Power-Tot-mai-multe-probleme-de-fiabilitate-vin-de-la-tehnologiile-moderne-Vezi-cele-mai-fiabile-branduri/
Cam slab......asta ca sa nu mai vorbesc de proprietari care s-au cam parlit de la BMW. Dar tu mai bn baga la cap clipurile, si dupa vb, .Multam !
Pentru cunoscatorii cu inovatiile.Forbes a facut un top(si nu numai unul) cu cele mai inovative companii din lume.Printre Intel,Apple si inca cateva,era si Toyota.Tesla foarte aproape,Honda lafel si apoi alti producatori.Va invit sa va uitati si in linkul de mai sus sa vedeti cele mai inovative companii alaturi de tara de origine,ce sa vezi,USA,Japan,USA,Japan si cate un Germany pierdut.Pai daca japonezii nu inoveaza,atunci cum sunt in fata in toate aceste topuri.Nu poti sa fii cel mai bun alergator daca nu alergi asa cum nu poti sa fii printre primii la inovatii daca nu inventezi/inovezi.Logic,nu?Acum depinde ce intelegi prin inovatii.Nemtii foloseau de mult timp turbina de exemplu,dar prima masina cu turbina cu geometrie variabila a fost Honda/Acura Legend.Asta nu inseamna ca nemtii au inventat chestia asta,ei au facut ceva mediocru iar altii au inovat si au dezvoltat ceva ce au facut nemtii,dar tot inovatie se numeste.
Inca ceva,citeam un articol pe net,acum cateva zile si zicea ca cica cercetatorii japonezi au reusit sa transfere cantitati considerabile de energie prin intermediul "wireless" (nu routerul de la net),adica fara fire/cabluri de alimentare.Chestia asta se putea face si acum ceva timp,dar nu cu cantitati mari de energie.Tine minte chestia asta(un mic alt exemplu),pentru ca peste cativa ani,o sa mearga bemveul fara cabluri de alimentare spre boxe,electromotor si alte dispozitive ce necesita curent electric,si o sa zici"ce buni sunt nemtii astia".
@automarket,sa-mi stergeti si comentariul asta.Se pare ca ironia nu mai este arma impotriva .....Luptati voi, ca eu nu mai am munitzie........