Noua generație BMW M5 a debutat oficial în cadrul Salonului Auto de la Frankfurt, eveniment care s-a desfășurat în luna septembrie. Acum, oficialii BMW au anunțat prețul de pornire și pentru piața din România. Noul BMW M5 poate fi comandat începând cu 119.357 de euro cu TVA, cu aproximativ 11.000 de euro mai mult față de vechea versiune.
BMW M5 măsoară 4.965 de mm lungime, 1.903 mm lățime și are o înălțime de 1.473 de mm. Masa totală este de 1.855 de kilograme. Sub capota sedanului german se află un motor biturbo de 4.4 litri care produce 600 de cai putere între 5.600 și 6.700 rpm și 750 Nm între 1.800 și 5.600 rpm. Resursele motorului vor fi puse în valoare cu o transmisie automată cu opt rapoarte special dezvoltată pentru M5 și prin intermediul unui sistem de tracțiune integrală M xDrive.
Accelerația de la 0 la 100 km/h are loc în 3.4 secunde, repriza 0-200 km/h se desfășoară în 11.1 secunde, iar consumul mediu mixt anunțat de producător este de 10.5 litri/100 de kilometri.
MOTORIZĂRI (Date tehnice complete AICI) |
PREȚ (euro, TVA inclus) |
||
Motor | Putere (CP) |
Transmisie | |
V8, 4.4 | Benzină 600 CP |
Aut8, M xDrive | 119.357 |
Prin instalarea sistemului M xDrive, noua generație M5 dispune de cinci moduri de rualre.
În momentul pornirii, sistemul de tracțiune integrală și modul DSC (Dynamic Stability Control) sunt active. Cel de-al doilea mod poartă denumirea de MDM (M Dynamic Mode) și vine tot într-o configurație 4x4, dar cu ceva mai mult cuplu direcționat către puntea spate. Prin dezactivarea sistemului DSC, șoferul deblochează trei moduri noi: 4WD, 4WD Sport și 2WD.
NOUL BMW M5 vs. principalii concurenți |
||||
MODEL/VERSIUNE |
PUTERE (CP) |
CONSUM MIXT (l/100 km) |
ACCELERAŢIE 0-100 (secunde) |
PREŢ DE LISTĂ* (Euro, cu TVA) |
BMW M5 V8, 4.4 litri |
600 | 10.5 | 3.4 | 119.357 |
Mercedes-AMG E63 S V8, 4.0 litri |
612 | 8.8 | 3.4 | 124.277 |
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii |
40000 pt asta? Sa fim seriosi.
@Liviu
Mai pui un pic si-ti cumperi un supercar, adica Ferrari, Lamborghini, etc? Cred ca nu stii exact cat costa astfel de modele, cel putin dublu.
Iar daca un M5 de 120.000 este nesimtire, sunteti liberi sa va achizitionati un Velar de 110.000 mii.
https://www.youtube.com/watch?v=8kOO04Lji9M
intr-adevar, sant FOARTE multi bani, dar pentru clientul de super-sedanuri, acesti bani sant justificati de artificiile tehnice folosite pentru ca o masina de 1950 kg sa prinda suta in 3.4 si sa faca inca muuuulte alte chestii delicioase
Cui altcuiva se adresează acest gen de bolizi decât neamului prost parvenit prin bișniță, evaziune fiscală, devalizarea băncilor, tunuri la ANRP și contracte de lucrări publice “cu dedicație” ? Bine că DNA vânează fluturi pe câmp.
Și cum se face că realitatea nu suferă variație, ȋn sensul că, ori de câte ori mă deplasez pe șosele interurbane, observ de fiecare dată că mașinile care “gonesc” cel mai tare (inclusiv noaptea!) aparțin mărcilor BMW și Audi? Mă rog, și lui MB, dar parcă nu cu aceeași ȋnverșunare…
Dacă aș propune acum ca achiziția super-bolizilor să fie condiționată legal de susținerea ȋn fața unei comisii PR a unui test psihologic draconic (adică extrem de selectiv), a cărui nepromovare să ȋnchidă tranzacția fără drept de apel și cu efect peren pe teritoriul României, cu certitudine m-aș trezi imediat stigmatizat de toți fanaticii “drepturilor omului”. Așa că nu-mi permit o asemenea inițiativă :D
Acuma, pe bune nea' Liviu, erai pe punctul de a termina de strans banii pentru un M5 si te-a dezamagit pretul? Nu-i destul de clar ca un M5 nu ar trebui sa fie chiar la mana oricui? Crezi ca sefuletii de la BMW or fi gresit sau exagerat la calcule, sau or fi vrut intentionat sa-l tina intr-o zona mai exclusivista? Eu personal sunt aproape sigur ca BMW nici nu face bani cu divizia M (precum nici Audi cu RS sau Mercedes cu AMG).
@inexo, am o vaga banuiala ca "bolizii" despre care vorbesti tu ca gonesc la ceas de seara sunt de fapt motanei cu motoare de sub 2 litri (eventual 'cipuite'), ca "e scumpe" impozitele si asigurarile, dar pitzi nu stie ce-i aia capacitate cilindrica.
Noi abia avem vreo 3 circuite auto in toata tara...nu stim inca ce este aia track day (vorbesc de majoritate). La noi, ca si in restul lumii necivilizate astea sunt masini de aratat ca gibonul a facut bani si nu mai traieste in copac (desi tot gibon este.