Esential
2010 | este anul lansarii noii generatii Audi A8. |
Desi Audi e unul dintre constructorii renumiti pentru faptul ca nu intarzie foarte mult cu faceliftul si, apoi, cu lansarea noii generatii pentru modelele gamei, "nava amiral" a germanilor are parte de un tratament preferential din acest punct de vedere. Conform ultimelor informatii, noua generatie a lui A8 va fi lansata tocmai in 2010, la nu mai putin de 8 ani de la prezentarea actualei generatii si la trei ani de la lansarea faceliftului pentru aceasta.
Noul A8 va fi una dintre victimele operatiunii de downsizing aplicate de toti constructorii modelelor de segment mare, limuzina germana urmand sa dispuna de motoare diesel si pe benzina mult mai putin ahtiate dupa cumbustibil si de sisteme ecologice, cum este Start&Stop. In acest sens, una dintre cele mai interesante aparitii sub capota noului A8 va fi reprezentata de unitatea cu patru cilindri de 2.0 litri si 230 de cai putere, aceeasi din dotarea viitoare a lui S4 si S5. Totusi, spre desosebire de rivalii S-Klasse si Seria 7, noul A8 nu va dispune - cel putin la debut - de o versiune hibrida.
via | AutoNiews
In 2010 urmeaza versiuni V6/3.0 TFSI /290 CP si 3.0 TDI/250 CP. S8 vine in 2010 cu V10 TFSI de 5 litri si 620 CP.
Si atentie. S4 nu are 4 cilindri ci este V6 cu compresor de 333 CP.
Intra-devar, Grupul VW testeaza un motor turbo de peste 200 CP pe Phaeton, dar Nu s-a luat inca nico decizie privind fabricatia de catre Martin Winterkorn, presedintele VW.
Probabil ca stii la fel de bine ca mine ca "poze finale" inseamna altceva decat ceea ce spui tu aici.
M.
Chestia cu acuzele de genul " ati copiat ..ati dat-o in bara ..etc " o sa mai aveti parte , cred ca nimeni de pe net cu site-uri de acest gen nu scapa de ele , dovada ca ii palce totusi sa va citeasca este ca revine periodic aici , bune , rele , ii place sa va citeasca stirile ;-) .
Raspuns corect: never.
Poze de "studio", cu reflectoare si lumini, iti fac eu in redactie cu viitorul Duster de serie, daca vrei. Asta nu inseamna ca ele-s oficiale :)
la fel a fost si cu mercedes clasa e. noi am dat in octombrie poza finala cu 3 luni inainte. in studio, nemascata, neretusata pe computer. si a fost 100% lafel cu masina de serie.
Polemica asta face parte din gama "Tricoul meu e verde. Ba nu, al meu e verde".
Pana cand Audi nu publica fotografiile oficiale, ma uit la AutoBild asa cum ne uitam cu totii la imaginile ipotetice virtuale create de o multime de portaluri specializate.
Poze finale? Evident ca-s finale, doar n-or fi partiale. Adica sunt terminate, finisate :)
Dar pana atunci ma lasi sa iti dau niste exemple de articole ale AutoBild care m-au facut sa nu ma mai intereseze revista aia? :)
PS. e crappy sistemul asta cu COD, introduc codul bun si tot nu m-il recunoaste...mi se intampla de fiecare data aproape
daca nu puteti face comparatia intre un computer retus si ceva real, nu mai am ce comenta.
Dl Cristian are dreptate. Desi nu il cunosc, ii multumesc pentru profesionalism. mai sunt si oameni pasionati care inteleg ce se intampla. ma asteptam sa primesc acest raspuns si de la auto market. poate data viitoare.
oricum, auto bild a prezentat prima oara in Romania pozele reale cu noul mercedes Clasa E si noul Audi A8. Cu Clasa E auto bild a a demonstrat deja acest lucru !! Nu cred ca mai poate comenta ceva. Pozele din auto bild no2/31 oct 2008 sunt aceleasi cu cele oficiale publicate in decembrie. Quod erat demonstrandum !!!
Ma rog....Iti repet: fotografiile oficiale conteaza. Restul sunt ipoteze. Fie ca le spui "poze finale" sau "maimute cu fundul rosu", ele sunt ipoteze si raman astfel chiar si dupa ce producatorul publica imaginile oficiale.
Nu inteleg de unde vine agitatia asta. Dar te provoc: ce spui daca NU se lanseaza la Frankfurt si vine de abia la Geneva? :)
audi l-a anuntat pentru frankfurt. sigur, orice e posibil din cauza crizei. doar ca eu am intrebat la audi si nu la motor authority sau la world car fans. asta este diferenta.
Razvan, spui "am intrebat la Audi". Mira-m-as ca Audi sa le descrie unor baieti cu cap din birourile AutoBild din Germania viitorul A8. Iar astia sa il deseneze exact asa cum e el.
Ca sa iti faci o idee legata de cat de credibila este sursa AutoBild, numara referirile la informatiile de acolo aparute in presa internationala in comparatie cu referirile la alte publicatii. Fie ele germane.
Pot sa iti dau si eu cateva exemple de informatii aparute pe AutoBild care nu doar ca nu au legatura cu realitatea, dar o deformeaza in asa hal incat se schimba complet sensul frazelor. Cele mai evidente exemple fac parte din fluxul de stiri din motorsport. Zvonistica a fost adusa la nivel de arta de Bild si AutoBild, reputatia amandurora fiind una indoielnica. E suficient sa asisti la cateva cursuri ale facultatilor de jurnalism pentru a fi sigur de asta. Crezi sau nu, studiile de caz se axeaza si pe publicatia pe care o reprezinti. E la "Asa nu". :)
Vorbesti de sursele Automarket. probabil suntem una dintre putinele publicatii auto din Romania care are abonament platit la agentii si institutii de presa extrem de credibile din lume. Automotive News (abonament anual), Just Auto (la fel), Reuters (la fel), plus Lat Photo pentru fotografii pe motorsport. Daca mai vrei, as putea plusa cu contractul semnat cu o companie a carui treaba principala e reprezentata de fotografiile-spion. Probabil ca personal nu ti se pare mult, insa vreau sa imi arati o alta publicatie auto INDEPENDENTA care face asta in Romania. Probabil ca nu vrei gasi nici macar intre cele care fac parte din ditai trusturile.
Poti sa te superi (sau nu) pe mine si pe Automarket pe viata, insa opinia asta nu e doar a mea, din pacate pentru tine :) Nu desconsider AutoBild, insa nu e cazul sa il vezi mai mare decat e. Stim foarte bine ca faptul ca vinzi enorm nu inseamna neaparat ca esti cel mai bun din punct de vedere calitativ. Ba din contra, exemplele sunt nenumarate in piata media actuala, plina de tabloide.
Nu vreau sa intru in mai multe amanunte, dar ar fi bine sa iti renegociezi pozitia pe care o ai in legatura cu propria publicatie :) Se poate mult mai bine, si inainte sa iasa AutoBild pe piata noastra stii foarte bine cum vedeai aceasta publicatie. Nu cred ca ti-ai schimbat atat de repede punctul de vedere.
Inteleg ca incerci sa iti impui punctul de vedere si e foarte bine sa faci asta cand ai dreptate. Insa exprimari de genul "Auto Bild a publicat deja in nr 4 din 28 nov 2008 pozele finale ale masinii si ale interiorului" denota o siguranta de sine mult mai mare decat e moral in contextul de fata :)
BTW, avem un pariu in derulare, sper ca nu ai uitat. E legat de Dacia, dar mi-e ca-l pierzi :)
M.
iti repet inca o data. masina finala e pozata, nu desenta pe vreun computer. la fel a fost si cu mercedes CLASA E. a fost pozat in octombrie live in studio in carne si metal si e identic cu cel oficial. poti sa spui ceva ceva referitor la pozele noastre cu mercedes clasa e din octombrie?
Cat despre fotografii, lasa-ma sa ma indoiesc in continuare de faptul ca sunt cele reale. Se intampla uneori ca nemtii sa puna mana in avanpremiera pe anumite modele, insa te asigur ca daca am fi vorbit de fotografii reale ar fi vuit intreaga presa auto din toata lumea.
Vezi ce zice un cititor AutoBild ceva mai sus. Sunt renderinguri. pe el tre' sa il convingi, nu pe mine :)
M.