La jumătatea acestui an, Audi a organizat un eveniment special în Barcelona pentru a lansa noua generație A8. Acum, nava-amiral a constructorului german poate fi comandată și în România. Noul A8 este primul model din gamă care trece la noile denumiri și poate fi comandat în varianta 50 TDI și în versiunea 55 TFSI.
Motorul diesel de 3.0 litri promite 286 de cai putere și este cuplat la o cutie automată cu opt rapoarte. Consumul mediu mixt anunțat de producător este de 5.5-5.8 litri/100 de kilometri cu emisii de CO2 de 144-152 de grame per kilometru. Prețul de pornire pentru această variantă este de 91.000 de euro.
Noua generație Audi A8 va fi oferită cu blocuri optice cu tehnologia HD Matrix LED și cu stopuri care oferă un mix între LED-uri și OLED. Nemții spun că au dezvoltat pe orizontală interiorul noii generații A8. Consola centrală integrează un display generos, comenzile sistemului de climatizare sunt tactile, iar prin intermediul sistemului de comandă vocală, șoferul poate activa o mulțime de funcții.
Noua generație A8 va putea fi comandată și cu un sistem de direcție integrală (2.212 euro cu TVA) gândit să aducă un plus de dinamică.
Suspensia adaptivă permite setări variate, de la confort sporit la sportivitate.MOTORIZĂRI (Date tehnice complete AICI) |
Preț (euro, TVA inclus) |
|||
Indicativ | Motor | Putere (CP) | Transmisie | |
50 TDI | 3.0 | Diesel 286 CP |
Aut8/quattro | 91.000 |
55 TFSI | 3.0 | Benzină 340 CP |
Aut8/quattro | 92.000 |
Gama de motorizări disponibilă pe noua generație Audi A8 ar urma să se îmbogățească cu încă trei unități. Nemții vor introduce motorul 4.0 TDI de 435 de cai și propulsorul 4.0 TFSI de 460 de cai putere. Vârful de gamă va fi reprezentat de un W12 de 6.0 litri.
Audi A8 vs. Concurența directă |
||||
MODEL/VERSIUNE |
PUTERE (CP) |
CONSUM MIXT (l/100 km) |
ACCELERAŢIE 0-100 (secunde) |
PREŢ DE LISTĂ* (Euro, cu TVA) |
Audi A8 50 TDI, Aut8, 4x4 |
286 | 5.5 | 5.9 | 91.000 |
BMW Seria 7 730d, Aut8, 4x4 |
265 | 5.2 | 5.8 | 91.680 |
Mercedes-Benz Clasa S S 350d, Aut9, 4x4 |
286 | 5.5 | 5.8 | 100.139 |
Jaguar XJ 3.0, Aut8 |
300 | 5.7 | 6.2 | 82.800 |
Porsche Panamera 4.0, Aut8, 4x4 |
422 | 6.8 | 4.5 | 124.402 |
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii |
Nu-i problemă, te încadrezi la XJ, îți mai și rămân.
Numai avantaje, iar un mare plus e că în banii ăștia are și grătar nichelat (cu 4 agățători).
Numai că: ești frumoasă, dar nu-mi arăta “sufletul” tău, adică, ȋn cazul de față, nu mă introduce ȋn habitaclul ăla high-hightech, ca să nu-mi omori sufletul (fără ghilimele).
@inexorabil, ne place sau nu, asta e trendul si nu cred ca o sa se schimbe prea curand. Ba chiar mai rau. Stai sa vezi tura urmatoare :):):)
@mascarescu iar a pus mana pe sticla ...
De unde știi zarnesti.nene că e ,,O mașină foarte bună,, ?! Le conduci așa din poze, visătorule.
@inexorabil
La faza asta chiar ești ,,cowboy,,.
Te lasa pe tine cu gura cascata. Pe noi ne lasa cu ea cascata din cauza vomei cand o vedem....
Precum “prietenul” tău de-o viață (Zărne), și eu conduc “doar din poze” ; de pildă, am efectuat deja un test (mintal) cu noul Lexus LS. Partea frontală un pic bizară, dar originală, dorindu-se ceva special al ei. Nici văzut din spate nu mă lasă rece, iar interiorul (ca să-ți iei boul ȋnapoi), ei bine, se situează clar peste ceea ce oferă Cadillac CT6, care mi se pare chiar anost la acest capitol! Mulțămit?
Citez ,, și eu conduc “doar din poze” ; de pildă, am efectuat deja un test (mintal) cu noul Lexus LS.'' :)))))))))))))))))))))))) BINE INEXOOOOO !! Bine maa !!!
Tu insa esti mai deosebit. Tu nu esti "visator". Tu iti traiesti realitatea din fundul sticlei si din obsesia carnatilor care nu ti-i mai permiti. Pentru ca vodka vine prima.