Noua generație Audi A5 debutează în 16 iulie: motoare termice electrificate parțial

de Alexandru Monenciu
Luni, 15.07.2024
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Constructorul german de automobile a dezvăluit mai multe informații despre viitoarele sale modele. Cu această ocazie, Audi a publicat o imagine teaser cu noua generație A5 și a anunțat data lansării.

Până la finalul anului 2025, germanii de la Audi intenționează să lanseze peste 20 de modele noi, iar 10 dintre ele vor fi pur electrice. Primul dintre aceste modele este nimeni altul decât noua generație A5.

Constructorul din Ingolstadt a publicat o imagine teaser cu noul A5 și a dezvăluit că debutul global este programat pentru data de 16 iulie 2024.

Odată cu acest anunț, reprezentanții companiei au precizat că noua generație A5 marchează începutul unei noi generații de motoare termice, mai eficiente decât înainte mulțumită unei electrificări parțiale.

Spre finalul lunii iulie vom face cunoștință cu noul A6 e-tron, iar în toamna acestui an va fi prezentat noul Q5.

via Audi

Comentarii (16)

  • Noile motoare sunt vechile motoare. Aceeași ciorbă reincalzită electric.
    1 5
  • Yep, noi motoare termice in care VAG investeste 65 de MILIARDE. O stire care, desigur, nu e importanta. :) Tot ce trebuie sa stim e ca electrificarea mere de ragaie. :)
    3 1
  • pana mea
    adica A4 break?
    0 2
  • Știrea aia e o non-stire din categoria fake news.
    1 1
  • "Of the €180 billion ($196 billion) set aside in 2023 for research and development, the German brand said it would use more than two-thirds on "electrification and digitalization.""

    Cum se face un fake news: preiei o frântură de adevăr, ignori restul care de fapt întoarce pe dos adevărul, și repeți de 100 de ori poate pune botul vreun fraier.
    1 4
  • In caz ca nu e destul de clar pentru tine:
    120 miliarde pentru electrificare, 60 miliarde pentru restul, care da, include și termicele. Dar mai include și caroserii, senzori, automatizare și altele.
    1 3
  • Audi continuă haosul redenumirilor, A4 devine A5, A6 devine A7, iar adevăratele A5 și A7 vor dispărea.
    1 1
  • Nu vor dispărea, se vor transforma în.... ține-te bine să nu pici în nas, electrice.
    1 4
  • Te țin eu la curent ( nu curent electric), Audi va începe cu piața din SUA și va renunța la A5 coupe, S5, RS5, va urma și Europa, când am spus adevăratele A5 m-am referit la caroserii, ei bine Audi va renunța la coupe-uri și cabrio, indiferent de modelele electrice viitoare, care nu vor avea legătură cu actualele caroserii, care vor dispărea, acum înțelegi ? Știu ca uneori te prefaci, dar riști să rămâi așa .
    4 1
  • Nu, "adevăratele" caroserii A5 și A7 se transforma în A6 e-tron. Caută poze spion pe google și nu îți mai da aere de deștept, ca nu îți stă bine.
    1 4
  • Ce treabă are A6 e-tron, sau cum se va mai chema, care va fi un sedan, cu caroseria coupe/ cabrio A5 ? Deci nu dispare nimic după tine :) .
    4 0
  • Tu ce ești mai mult? Prost, arogant sau încăpățânat?
    1 4
  • @18:21 - ar putea sa-ti fie rusine. Ia aici https://www.team-bhp.com/news/volkswagen-shifts-13rd-ev-budget-ice-development

    65 de miliarde merg la motoare nou-noute. Bine, ei zic ca e pentru mentinut motoare competitive blabla, dar e clar. Asa cum reiese si din articolul de fata.
    2 2
  • @cocalar hAUR
    Deci e interpretarea ta :))))
    2 2
  • Breaking news!

    Volkswagen Group subsidiary PowerCo has teamed up with QuantumScape to industrialise solid-state batteries. In what could be a landmark agreement for the Volkswagen Group’s electric future, PowerCo will be able to produce solid-state batteries for passenger electric vehicles with a target of up to one million batteries per year.

    “Electric vehicles are the future of mobility, and this agreement with QuantumScape will ensure the Volkswagen Group’s global fleet has access to this groundbreaking battery technology for years to come,” said Thomas Schmall, Volkswagen Group Board Member for Technology.
    2 1
  • Poi dacă zice Thomas… este clar, viitorul este electric, viitor pe care majoritatea nu-l vom vedea.
    Între timp Audi caută soluții să închidă fabrica de la Bruxelles (fabrica de electrice în care a investit o grămadă de bănuți), pentru că prezentul nu-i electric și BEV-urile nu se vând pentru că viitorul încă n-a venit și pentru că oamenii nu vor.
    Viitorul nu va venii niciodată, va rămâne viitor. ;)
    Nu a fost demult așa varză la Audi, dar și-au făcut-o cu mâna lor. Abia aștept să-i văd 100% electrici.
    3 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru