Generația cu numărul cinci a modelului Opel Corsa abia a fost lansată și încă nu a ajuns în showroom-urile din toată lumea. În ciuda acestui fapt, se pare că modelul de clasă B este pe placul clienților, constructorul german înregistrând deja 30.000 comenzi pentru noua Corsa. Comenzile au fost înregistrate începând cu luna august a acestui an, dar livrările primelor exemplare sunt așteptate pentru începutul anului viitor. Primele comenzi au fost preluate întâi în Germania, dar Corsa poate fi comandată deja în majoritatea țărilor din Europa.
"Noua generație Opel Corsa a avut parte de un start excelent. Chiar dacă majoritatea clienților nu au avut încă ocazia să vadă mașina în realitate, am primit foarte multe comenzi ferme. Asta demonstrează că am creat un pachet excelent și avem un mix bun între design, tehnologie și preț", a spus Peter Christian Kuspert, vicepreședinte Opel responsabil cu vânzările.
Opel speră ca noul model Corsa va crește cota de piață în Europa pentru constructorul german.
Corsa este un model popular în Germania, dar și pe piețe pretențioase ca Marea Britanie și Franța. Succesul modelului Corsa este esențial pentru Opel, acest model fiind responsabil cu aproximativ un sfert din numărul total de automobile vândute de către Opel. Divizia europeană a grupului General Motors a vândut peste 12.4 milioane de exemplare ale modelului Corsa de la lansarea primei generații acum 32 de ani. Generația a patra Opel Corsa a fost cel mai de succes model de până acum, modelul fabricat între 2006 și 2014 înregistrând vânzări de peste trei milioane de exemplare.Via Carscoops
Daca niste clienti... vreo 30.000 de mii, cam asa, baga avansul pentru o masina, orbeste, sa zic asa, de unde tragi concluzia ca este o masina buna???
Este, totusi, bazat pe vechea generatie Corsa de la care avem informatii despre fiabilitate etc. Daca acei 30.000 au fost multumiti de cele auzite despre Mk4, nu vad de ce ar ezita sa cumpere un Mk4 intr-un ambalaj mai...frumos?
Sau trebuie luat in considerare ca mereu vor exista clienti care apreciaza o marca si vor cumpara orbeste orice model de la marca respectiva daca se muleaza pe cerintele lor.
La noul model- o prima impresie - ecranul tactil e mult prea jos - "ergonomie" .