Noua generaţie a lui Corvette vine la Detroit cu o nouă siglă şi motoare noi

de Sebastian Toma
Vineri, 19.10.2012
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Chevrolet schimbă sigla lui Corvette odată cu cea de-a şaptea generaţie. Mai mult decât atât, modelul va fi oferit şi cu motoare V6 twin-turbo. Debutul noii generaţii are loc la Detroit, în ianuarie 2013.

Esential 1.5 milioane de exemplare Corvette au fost produse din 1953 până în prezent.
100 de variante de design ale siglei Corvette au fost luate în calcul înainte de introducerea noii versiuni.
Chevrolet Corvette, un veritabil monument al lumii auto, va primi o nouă generaţie. Odată cu noua generaţie, Corvette va primi o nouă siglă. Această siglă reprezintă o evoluţie a vechii sigle, forma de „V” dintre cele două steaguri fiind mai accentuată. Corvette a ajuns la cea de-a şaptea generaţie, care vine cu tot cu o siglă nouă. La fel ca în cazul siglei lansate în 2005 odată cu generaţia respectivă, noul logo Corvette nu mai prezintă un cerc în jurul steagurilor, element de design care a fost folosit pentru patru generaţii ale lui Corvette, excepţie cea din 1972, care avea o siglă compusă din două steaguri foarte bine definite.

Vestea bună pentru fanii lui Corvette este că noua generaţie păstrează silueta generală a modelului. Astfel, avem în continuare o capotă lungă, un parbriz înclinat, un portbagaj plat şi două portiere lungi.

Blocurile optice vor primi lumini de zi cu LED-uri, iar posteriorul ar putea primi alte stopuri, care ar putea aminti de cele ale lui Camaro, cu toate că fanii Corvette ar putea fi dezamăgiţi de această alegere. Unele voci susţin că modelul iconic al americanilor va trece la stopuri pătrate în defavoarea blocurilor optice rotunde folosite până acum.

Platforma lui Corvette nu se schimbă atât de tare, dar surse din cadrul mărcii sugerează o masă redusă. Sunt şanse ca GM să apeleze la panouri din fibră de carbon pentru a realiza această reducere a masei totale. În prezent, Corvette foloseşte panouri de caroserie din fibră de sticlă. În plus, motorizările lui Corvette vor suferi o schimbare semnificativă. Motorul V8 de 5.5 litri ar putea deveni versiunea entry-level, iar unitatea va primi un bloc motor din aluminiu, un raport de compresie mărit şi un sistem de injecţie directă. Gama de motorizări ar putea include şi un propulsor V6 twin-turbo. Versiunea de motorizare superioară va fi un V8 de 6.2 litri, pe când ZR1 va primi o evoluţie a celebrului V8 supraalimentat de 6.2 litri.

Via LeBlogAuto

Comentarii (8)

  • Giga Motors
    Haideti, ba fratilor, da' greu va mai miscati! (ma adresez grangurilor de la GM :)). OK, poate veti miza pe niste motoare mai "strong", dar nu pierdeti din vedere formele exterioare, nu de alta, dar vreau si eu un concurent pe masura lui Ferrari F12 Berlinetta, care este frumoasaaaaa, de-ti pica ochii ! Fara misto. Mai veniti cu niste "taieturi", reliefuri si briz-briz-uri pe ici, pe colo, prin punctele esentiale, ador Corvette-ul, in special ZR1, dar nu prea diger anostitatea evidenta a caroseriei......
    9 3
  • Cred ca am vazut o poza spion acum cateva saptamani si spatele era asemanator cu a lui Camaro, ceea ce nu este un lucru rau, sa vedem daca chiar asa va fi sau a fost o momeala:)
    4 3
  • commodore
    D-abia astept sa vad cum arata noua ''bestie'' americana.
    Sunt fan Corvette de mic copil si sunt sigur ca nici noua generatie nu ma va dezamagi.
    GM are potential!
    6 3
  • Giga Motors
    Dane, oricum Camaro emana mai mult iz sportiv decat Corvette, dar sper sa nu vedem elemente definitorii de pe Camaro transbordate, mai mult sau mai putin discret, pe noua Corvette, cum deja am sesizat ca se insinueaza in articol......Da' nuş' de ce as invoca mintea romanului cea de pe urma: de ce ti-e frica, nu scapi......
    4 2
  • kumite
    Another muscle car.Cand ai asa ceva ,chiar ca nu mai conteaza fiabilitatea.
    8 6
  • @kumite
    Asa este.Cand ai o asemenea masina,nu mai conteaza fiabilitate,ci conteaza daca te tine fiabilitatea :P
    4 5
  • BaditzaEx
    in afara de Corvette, Camaro, Viper, Challenger, Charger si Cadillac CTS-V si poate vreo inca 2 modele nu-mi plac neam masinile americane ( ca si interior / exterior, motoare, transmisii, suspensii..., comportament ) DAR aceste masini sunt pur si simplu SUPERBE dupa mine cele mai frumoase masini , mai frumoase si decat cele europene ( poate sunt subiectiv ) Dar au linii f originale, masculine emana forta si individualism, sunt ( dupa mine cel putin ) cele mai Frumoase, da ma repet pt ca ma atrag si m-au atras decat eram copil ( aveam masinute Corvette '67, Ford Thunderbird, Pontiac GTO, Firebird, TRANS AM ) multe, multe masini extrem de frumoase si interesante care au parca o personalitate aparte nu doar niste linii pt a obtine un coeficient aerodinamic bun ... Dar pt NOI ( unii dintre noi ) sunt departe aceste vise, pt ca pretul benzinei se apropie de 7lei iar masinile astea sunt disponibile doar cu motoare incepand de la 3.8 L ( V6, V8 -... ) mi-as dori sa vad un Camaro sau un Mustang pt Europa ( poate ca i s-ar duce farmecul ) daca astfel i-ar pune un motor de 2,5 sau chiar 3 L, dar doar pt farmecul sau inconfundabil si pt originalitatea sa ( o desosebesti fara sa stai sa o privesti din 1000 de unghiuri ca sa realizezi dk este A6 sau A8, dk e cu facelift sau fara... ) ar merita chiar si fara acel sunet de muscle-car care-ti gadila si simtul auditiv pe langa cel vizual
    4 0
  • Giga Motors
    @BaditzaEx, sa inteleg ca alea americane care nu-ti suscita interesul bat mai mult spre Ford?......Asa ar reiesi, la prima vedere, din enumerarea modelelor pe care le admiri tu, deoarece ai insirat doar modele de la GM si Chrysler :) Sau poate ai mai vrut sa scrii "Mustang". Si, dupa cum le-ai creionat, se pare ca-ti plac rau de tot "americanele", astfel incat nu iei in seama partea mecanica si tehnica :)) :P A, ba da, le-ai vrea si in Europa cu cilindrei mai reduse (dar sunt oferite de mult timp si astfel, inclusiv in SUA, cum ar fi 3.8 V6 de la Buick ! ), ceea ce nu contest, dar stii ca si renumitele "europene" ofera sportive si supersportive cu multi cm cubi, consum la fel de mare, poate mai mare la unele de performanta (ia in considerare un M5), si nu numai V8 (configuratia maxima la care se opresc, de regula, "americanele"), ci pana si......W16 (Bugatti). Singurul atuu, sa-i zicem asa, al "europenelor" in fata rivalelor de peste Ocean nu pot fi decat un demaraj mai rapid (celebra "plaja" 0-100 km/h) si o viteza maxima care depaseste frecvent 300 km/h, dar se pun instantaneu patru intrebari firesti:
    1) Unde naiba sa-i "dai" atata pe strazile noastre cu aspect afgan si in conditiile limitelor scazute de viteza stabilite legal ?
    2) "Ciumegii" gonesc si forteaza ca dementii pana la acele cote ametitoare si......ilegale, preponderent cu "germane", ca sa le "bage in boala" pe alde pitzi, dar ai observat si tu ca, de cele mai multe ori, sfarsesc in pom, la TV si la racorica, deoarece nici "germanele" nu se conduc floare la ureche, cum li se nazare lor, si nu intamplator BMW abunda la capitolul accidente provocate de viteza excesiva, tractiunea spate jucandu-le feste acestor pseudo-soferi, mai ales daca de-abia si-au ciugulit si ei permisele, uneori cu chiu, cu vai, mai inchid ochii si examinatorii......
    3) In cazul in care multe "europene", ca si "americane", au viteza limitata electronic (de regula, la 250 km/h), cine si cum s-ar mai putea grozavi cu pedala de acceleratie?......
    4) Am lasat-o special la urma: fiabilitatea......Nu comentez in plus :D

    Celelalte probleme de care aminteai - manevrabilitate, confort, panorama bordului - denota, intr-adevar, un anumit grad de subiectivism, cu exceptia primei chestiuni, in care apar diferente foarte sensibile de la marca la marca......
    3 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru