Vestea bună pentru fanii lui Corvette este că noua generaţie păstrează silueta generală a modelului. Astfel, avem în continuare o capotă lungă, un parbriz înclinat, un portbagaj plat şi două portiere lungi.
Blocurile optice vor primi lumini de zi cu LED-uri, iar posteriorul ar putea primi alte stopuri, care ar putea aminti de cele ale lui Camaro, cu toate că fanii Corvette ar putea fi dezamăgiţi de această alegere. Unele voci susţin că modelul iconic al americanilor va trece la stopuri pătrate în defavoarea blocurilor optice rotunde folosite până acum.Platforma lui Corvette nu se schimbă atât de tare, dar surse din cadrul mărcii sugerează o masă redusă. Sunt şanse ca GM să apeleze la panouri din fibră de carbon pentru a realiza această reducere a masei totale. În prezent, Corvette foloseşte panouri de caroserie din fibră de sticlă. În plus, motorizările lui Corvette vor suferi o schimbare semnificativă. Motorul V8 de 5.5 litri ar putea deveni versiunea entry-level, iar unitatea va primi un bloc motor din aluminiu, un raport de compresie mărit şi un sistem de injecţie directă. Gama de motorizări ar putea include şi un propulsor V6 twin-turbo. Versiunea de motorizare superioară va fi un V8 de 6.2 litri, pe când ZR1 va primi o evoluţie a celebrului V8 supraalimentat de 6.2 litri.
Via LeBlogAuto
Sunt fan Corvette de mic copil si sunt sigur ca nici noua generatie nu ma va dezamagi.
GM are potential!
1) Unde naiba sa-i "dai" atata pe strazile noastre cu aspect afgan si in conditiile limitelor scazute de viteza stabilite legal ?
2) "Ciumegii" gonesc si forteaza ca dementii pana la acele cote ametitoare si......ilegale, preponderent cu "germane", ca sa le "bage in boala" pe alde pitzi, dar ai observat si tu ca, de cele mai multe ori, sfarsesc in pom, la TV si la racorica, deoarece nici "germanele" nu se conduc floare la ureche, cum li se nazare lor, si nu intamplator BMW abunda la capitolul accidente provocate de viteza excesiva, tractiunea spate jucandu-le feste acestor pseudo-soferi, mai ales daca de-abia si-au ciugulit si ei permisele, uneori cu chiu, cu vai, mai inchid ochii si examinatorii......
3) In cazul in care multe "europene", ca si "americane", au viteza limitata electronic (de regula, la 250 km/h), cine si cum s-ar mai putea grozavi cu pedala de acceleratie?......
4) Am lasat-o special la urma: fiabilitatea......Nu comentez in plus :D
Celelalte probleme de care aminteai - manevrabilitate, confort, panorama bordului - denota, intr-adevar, un anumit grad de subiectivism, cu exceptia primei chestiuni, in care apar diferente foarte sensibile de la marca la marca......