Noua Fabia a dezamagit la testele EuroNCAP
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
La exact doua luni dupa lansarea sa in Romania, Skoda Fabia a fost supusa testelor Euro NCAP. Rezultatele nu au fost tocmai imbucuratoare, modelul ceh nereusind sa obtina decat patru stele pentru protectia pasagerilor adulti. Nici copii nu se vor simti mult mai in siguranta pe locurile din spate, Fabia obtinand doar trei stele din cinci. Rezultatele pentru protectia pietonilor au mai spalat rusinea, cele doua stele fiind un rezultat greu de atins de multe modele.
La impactul frontal habitaclul nu s-a deformat insa structurile bordului au pus in pericol soferul si pasagerul, acestia riscand rani grave in zona genunchilor si a femurului. La impactul lateral si la cel cu stalpul Fabia s-a comportat bine obtinand un punctaj multumitor. La cel lateral insa, usa spate a suferit o deplasare anormala care a dus la pierderea inca unui punct pretios.
Fabia a obtinut un punctaj maxim pentru protectia unui copil de 18 luni la impactul frontal si lateral. Rezultatele nu au mai fost insa la fel de bune atunci cand s-a luat in calcul pozitionarea unui copil de trei ani pe scaunul spate.
In aceasta situatie, la impactul lateral scaunul copilului a suferit o deplasare care a pus in pericol capul manechinului.Pietonii vor fi protejati in cazul unui accident de bara de protectie fata care a obtinut un punctaj maxim. Nu acelasi lucru s-a intamplat insa cu marginea capotei frontale care nu a reusit sa obtina niciun punct pentru protectia pietonilor.
Ramane de vazut daca aceste rezultate, mai slabe decat cele obtinute de concurentii sai directi, vor afecta vanzarile micului model, care se bucura deja de un succes mare pe piata din Romania.
Pentru mai multe detalii accesati sectiunea noastra de Crash Test aici.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Siguranta
-
Potrivit unui studiu recent, realizat în SUA de către fundația AAA, aproape jumătate dintre șoferi recunosc că încalcă frecvent limita de viteză legală cu 24 de km/h sau chiar mai mult. (29.12)
-
Euro NCAP a efectuat ultima serie de teste din acest an. Nu mai puțin de 14 mașini noi au fost testate, printre care Audi A5, Porsche Macan Electric, Mini Countryman, Hyundai Santa Fe și Renault 5 E-Tech. (04.12)
-
TMD Friction, unul dintre cei mai mari producători de sisteme de frânare din lume, a publicat primul său raport ESG sau, cu alte cuvinte Environmental, Social and Governance. (26.11)
Oare cat costa o FABIA dotata cat de cat ? 12-14 mii de euro?
Se trage din VW ( la fel de proasta !!! )
Scumpa , SERVICE super scump si super prost.
Pe de alta parte numarul de stele ENCAP au doar o pondere foarte mica in decizia de cumparare.
Mai trist este ca dupa succesul Octavia si al vechii generatii Fabia, Skoda o ia in jos la calitate in dorinta de a face volume tot mai mari cu orice pret. Am condus Roomster cu aproape tot ce se poate pune pe el si cu cateva mii de km la bord si am fost dezamagit de zgomotul din interior si de plasticele groaznicela aspect si zgomotoase, cel putin la fel de proaste ca la Peugeot-ul 206 de acum 7 ani pe care nu m-a convins sa il schimb.
CE VREI FRATE MAI TAIE SI EI DIN
PUNCTELE FORTE PT. SIGURANTA CA SA
SCOATA UN PRET BUN,SI CE DACA MOARE OMU'
INTR-UN ACCIDENT USOR,NOI SA SCOATEM BANI
DIN VINZAREA MASINII SI DIN PIESE.
-Vorbim aici de o masina facuta pentru piata europena.
-Vorbim despre o masina care are un pret considerabil in clasa ei.
-Vorbim despre marca Skoda
DECI: a cam dezamagit!
Pentru ca un model sa poata sa fie considerat "sigur", acesta trebuie sa ia 5 stele la EuroNCAP.
cam asta este ideea! Iti multumim si te mai asteptam!
Tot bordul zumzaie..nu numai pe piatra cubica, ci si la accelerari..motorul (1.4 tdi/70cp) e FOARTE ZGOMOTOS..plasticul si asamblarea sunt indoielnice si e foarte inalta, cu toate astea nu vad unde se termina botul..nici foarte stabila nu e si mai e si urata...iar de costat a costat 14500 de euro..varianta classic cu ac si alte cateva lucruri pe ea
ASA CA: NU O CUMPARATI..NICI NU VA DUCETI LA TEST..MAI BINE FACETI ALTCEVA CU BANII
Cert este ca cel care a primit masina de la firma sa fie fericit cu ea, sa o ruleze trei-patru mii de km si sa vedem daca mai e zgomotos TDIul, cit despre bord o sa il cheme cineva la service in curind sa rezolve problema (este cunoscuta si normala la orice model sau gama noua).
Despre noua fabia ....ma dezamagit design-ul iar cat priveste fiabilitatea doar cu timpul se poate vedea, desigur conteaza si cum o conduci, o ingrijesti, ce ulei ii bagi etc. La siguranta se putea lucra mai mult totusi vechea fabia avea 4 puncte din cate imi amintesc.
in zilele astea orice masina ar trebui sa scoata 5 stele la siguranta.
parerea mea este ca au stricat fabia total.
urata,slaba la siguranta,scumpa, platforma vw indoielnica.
Nu sunteti multumiti de ea, oare Loganul este mai bun?
Cati bani aveti? Vreti sa cumparati Audi la pret de Skoda? Hai sa fim seriosi si sa nu mai aberam pe aici ca mai citesc si altii!
Mentalitatea unora ca nuti se manifesta din plin la volan pe sosea.
As avea o rugaminte pt. administratorul site-ului sa verifice mesajele inainte si sa le filtreze daca se abat de la tema.
Revenind la Fabia, de ce nu au imprumutat fata de la Octavia II, ca urata mai e, mica si scumpa.
Inainte sa vorbesti,mai bine informeaza-te.
In ceea ce priveste skoda fabia in motorizare diesel, este o masina super din punctul meu de vedere. In momentul de fata conduc o skoda fabia diesel care are 93000 km (masina de la firma, rodaj facut de mine si rulata numai de mine)care merge forte bine si nici nu am avut probleme serioase cu ea. Intradevar in materie de izolare fonica e zgomotoasa rau. Mie unul imi place noua fabia si sunt in asteptarea unei variante diesel de 70 cp full options care a costat 15026 euro, pret DDP. E destul de ridicat pretul, dar cam la orice alta masina din clasa ei nu o sa gasiti diferente prea mari de pret. Asta e...
masina este destul de silentioasa.
1.Design provenit din roomster dar neadaptat pe caroserie...a rezultat o masina mai urata decat vechea fabia
2.Paleta de motorizari e cam aceeasi de pe vechea fabie(depasita), pe alocuri s-a reusit o usoara crestere de putere pe 1.4-86 CP
3.Raportul pret/calitate nu e foarte bun
4.Masina cere destui bani in service
Luati un exemplu de la coreeni. Au copiat si ei Volkswagenul dar cel putin au facut-o de tot. Daca ei macar pozele de KIA Ceed in comparatie cu Volkswagenul Golf cel nou o sa vedeti ca pana si unghiul la poze este identic.De dimensiunile caroseriei ce sa mai vorbim...
Macar daca cehii astia copiau de tot Polo si nu le parea rau.
Parerea mea e ca orice masina ii mai buna decat Dacia(a se citi ce ii produs de romani :D).
PS: Am citit tot, dar prea putine pareri tehnice care sa ma convinga daca e buna ori ba masina. PACAT!