Constructorul japonez a lansat, recent, hot hatch-ul GR Corolla, cea mai puternică versiune a compactei japoneze. Acum, Toyota a pregătit o ediție specială pentru acest model, numită Morizo Edition. Numele noului model este porecla președintelui mărcii, Akio Toyoda, iar mașina a fost special modificată pentru performanțe îmbunătățite pe circuit.
Modelul păstrează același motor cu trei cilindri, turbo, de 304 cai putere. Însă, cuplul a crescut de la 370 Nm la 400 Nm, iar timoneria cutiei de viteze manuale cu 6 trepte a fost scurtată. Toyota nu a oferit informații despre performanțele noului model special.
Greutatea lui GR Corolla Morizo Edition este cu 48 de kilograme mai mică decât cea a versiunii standard. Asta pentru că, mai multe elemente ca bancheta spate, difuzoarele audio spate, regulatoarele geamurilor spate și ștergătorul din spate au fost eliminate.
La exterior, sunt montate prize de aer noi în partea din față pentru o răcire mai bună a frânelor, iar eleronul spate este mai mic decât cel folosit la modelul Circuit Edition.
Jantele exclusive, de 18 inch, sunt încălțate în anvelope Michelin Pilot Sport Cup 2. GR Corolla Morizo Edition poate fi vopsit în gri mat sau într-o culoare perlată. La interior se regăsește Alcantara cu accente roșii.
Noul Toyota GR Corolla Morizo Edition va fi produs în numai 200 de exemplare.
via Toyota
de ce nu au eliminat si usile spate? cum au crescut cuplul fara putere? de ce nu are anvelope japoneze?