În urmă cu 20 de ani, Dacia a lansat cel mai important model din istoria sa, Logan. Acest model de clasă subcompactă a devenit rapid un succes comercial în România, fiind vândute peste 20.000 de exemplare până la finalul lui 2004. În anul următor, Dacia Logan a devenit cea mai vândută mașină în țara noastră, iar de atunci, modelul este în fiecare an prezent în topul clasamentului național.
Pentru a marca cele două decenii de la prima lansare a lui Logan, Dacia a pregătit o nouă ediție aniversară specială pentru acesta. Noua ediție se numește Logan XX, cele două litere fiind, de fapt, numărul 20 scris cu cifre romane. Ediția specială aniversară primește și câteva dotări exclusive. La exterior, sunt vizibile abțibilduri cu inscripția XX lipite pe capacele oglinzilor exterioare, precum și în părțile inferioare ale portierelor din spate și pe capota portbagajului.
De asemenea, aceleași cifre romane sunt prezente și în habitaclu, mai exact brodate pe spătarele scaunelor din față, în consola centrală și în interiorul pragurilor ușilor din față.
Alte dotări exclusive noii ediții aniversare includ: jante din aliaj Randia, capace ale oglinzilor vopsite în negru și o antenă sub forma unei cozi de rechin montată pe plafon.Paleta de culori include 3 nuanțe: alb Arctic, verde Cedar și gri Schiste. În premieră pentru Dacia, noul Logan XX oferă și posibilitatea unei caroserii vopsite în nuanțe bi-ton, cu plafonul vopsit în negru.
Noua Dacia Logan XX este disponibilă în versiunile TCe 90 și Eco-G 100. Prețurile pornesc de la 16.000 de euro cu TVA pentru TCe 90, respectiv de la 16.300 de euro cu TVA pentru cea de-a doua versiune. Primele exemplare ale noii ediții speciale vor fi livrate de la jumătatea lunii octombrie.
via Dacia
Dotări penibile pentru momentul in care ne aflăm. Un motor de doamne ajuta macar 1.3 litri n ar fi pus. Cireașa de pe tort e plafonul negru care va da tocmai bine câteva grade in plus in habitaclu. Sau sa se vada mai bine găinațul dea păsări când se caca pe așa mașină exclusivă. Deși cred că și păsările au mandria lor și vor refuza sa facă caca pe așa o mașină deja căcăcioasă
Abțibilduri.. in zori de zi.
Si plafoane.. negre, mate sau lucii
Exclusive.. pentru copii!
Trala la la..trala la la, la la la
Trala la la.. numai prostii !
PS: In amintirea altor atatea Special Edition Exclusive Full Options 'Abțibilds' of Dacia:
1310 "Dedicație": the first Rolls Royce bi-color style, first ever and only one in the world with 2 rodent colors, superior half mouse grey, inferior half rat grey.
Kiss FM Logan, with the magnificent 'abțibild' option on the fender, the logo with lips of the world famous local radio station, for more adrenaline rush on tight corners.
And last, but not least... the Supercharhed, Turbocharged and Overboost 'Abțibild" of all, the proud of all owners of the period: "Dacia cu motor cu injectie" mounted, where else than on the back of the vechicle, for more... poweeeeeerrr!!!
Sa nu fim rai totusi, Logan a fost si este un success enorm atat in Romania cat si in afara. E o masina cinstita, care la vremea ei a fost chiar ieftina. Acum s-a scumpit si ea in ton cu timpurile, dar tot a ramas accessibila, mai ales daca te uiti la concurenta.
Zic si io, desi nu cred ca m-am urcat vreodata intr-una :):):)
Flegmele vin de la aceeași snobi săraci care vor să se simtă mai bogați cu troace SH aduse de afară. La valoarea lor nu se pot afișa in Dacia.
Bun, sunt consumatori de SH, foarte bine e alegerea lor. Poate nu sunt sarachii, poate ca sunt calculati, poate ca au alte prioritati, etc...
Dar cum ziceam discutia Dacia vs SH, vesnica dilema, e absolut inutila. Cat timp ai ales SH inseamna ca Dacia nu e in orizontul tau de preferinte.
Si atunci ce tot atatea sageti aruncate catre Dacia? ca are pret prea mare, ca e tabla subtire, ca troncane, ca e are sticker, ca n'are sticker, ca dece are vopsea bicolora? ca e aleasa doar de oieri si prosti, etc.
Frate, e free country, oferta Dacia e ASTA, nu iti convine mergi la dealerul x, y, z sau la targul de SH-uri. Nu e obligatoriu sa iti placa Dacia asa cum Dacia nu e obligata sa stabileasca pretul ca asa vrea un oarecare de pe net.
Avea 21 de mii de km trecuti pe factura
motor 1.5 ecobost 180 de cai, suspensie sport, in rest cam cheala.
acuma are o suta de mii de km. inca merge. am schimbat 2 oringuri la planetare inspre cutie , o bieleta de directie, un suport motor si butonul la portbagaj. De ce as lua Dacia cu 16 mii ?
Pentru ca sunt bolnavi să se valideze: ce au ei e bun, ce au alții e de porc. A, și ei e deștepți, restul e proști. Mai ales dacă au electrică, atunci e și prosti și de porc și socialiști a la Greta.
Nu are nimeni nimic cu tine și cu alegerea ta. În condițiile date și eu aș fi ales Focusul fără să ma uit înapoi.
Problema e cu cei care tot scuipă pe Dacia. Cum zice @banditos, ai luat altceva, enjoy and carry on.
Punct de vedere personal: ai luat o căzătură veche de 15-20 de ani la preț de Dacia nouă? Ai luat țeapă pentru că ești un tip special de snob.
aaaa....ai inteles ce am scris eu mai sus, nu'i asa?
De când au apărut BEV-uri unii ați devenit sfinți. În realitate sunteți doar ipocriți și nesimțiți să “cereți” tuturor să treacă pe electrica cǎ la voi pute. Poi tot ce facem pute… care este următoarea voastră cerință? nu de alta da să ne conformăm cu un drum :)))
Eu zic să stai relaxat că se rezolvă… ;)
Fiecare își ia ce consideră că-l ajută și de cele mai multe ori în limita posibilităților. Nu-mi place că sunt rable pe drumuri, dar înțeleg că majoritatea care sunt în situația respectivă nu au de unde plăti mai mult, și totuși trebuie să se descurce cu deplasarea… sper să nu începi iarăși cu cocalarii și câțiva demenți care nu intră in ecuație.
PS anul trecut mi-am luat un SH cu aproape 40 k… csfncsf ;)
Cum merge spălatul pe creier, tot pe ciclu ECO î-l execuți?