În 2020, Dacia Sandero a primit o generație nouă. Trecând peste design-ul modern sau interiorul îmbunătățit, cea mai notabilă schimbare este, desigur, noua arhitectură CMF-B.
Trecerea la această platformă, pe care o împarte cu Renault Clio, înseamnă înainte de toate o siguranță sporită în cazul unui accident. Șasiul este mai rezistent ca oricând, iar sistemul de frânare de urgență este standard pe toate nivelurile de echipare. În tot acest timp, Dacia Sandero rămâne o mașină confortabilă, practică și, cel mai important, accesibilă.
Toate aceste criterii au fost luate în considerare de jurnaliștii publicației „What Car?”. Aceștia i-au acordat titlul de "Mașina Anului 2021" în Marea Britanie. Totodată, modelul compact de la Dacia a fost desemnat "Cea mai bună mașină mică" în cadrul aceleiași competiții. O categorie pe care o tot câștigă din 2013.
CEA MAI BUNA MAȘINĂ DE CLASĂ MICĂ
"Sandero este confortabil, plăcut la condus, bine echipat și foarte spațios, deci ar merita să fie luat în considerare chiar dacă prețul ar fi la fel ca al rivalilor.
Cu excepția faptului că nu este, desigur. Este un chilipir și o realizare remarcabilă," a declarat Steve Huntingford, redactor al publicației britanice.Englezii au fost impresionați și de Duster. SUV-ul a luat acasă nou-înființatul premiu "Best Buy for Value" inclus în categoria "Cel mai bun SUV de familie".
via Dacia
@ dci: si ce legatura are? daca britanicii o apreciaza, mai conteaza cum e platforma?
felicitari dacia pentru premiul cu sandero dar si pentru duster
edik, edik edik
i linioară a
adică
i-a ofticat
Ce naiba, o să creadă lumea ca e site de analfabeți, când de fapt e doar unul.
Știu, tu discuți idei, dar totuși ai rămas la clasa a doua. Du-te la ăia și expune-ți ideile acolo.
Tot un coteț este și va fii ...:)))
On topping: încă nu-mi vine să cred că posteritatea pilduitoarei civilizaţii vest-europene postbelice se complace în mostre de “gândire” precum “Ceea ce este cel mai tentant pentru buzunare echivalează cu ceea ce este cel mai bun d.p.d.v. al calităţii!”. Asta da (auto)spălare pe creier.
Am văzut că era scris ia în loc de i-a, dar nu se pot edita comentariile şi nici nu am timp de mărunţişuri
De-alde pai vs bârnă, ce să zic, îmi pierd timpul inutil cu nimicuri.
Dar mai las şi greşeli, uite, ca să aveţi satisfacţia că aveţi dreptate şi voi (doar voi care aţi pus ochiul) cu ceva
Padure fara uscaturi nu se poate.
Viata merge inainte. Dacia la fel.
Ce să spun?
Să crești mare și până atunci să fii atent la ore! Ceva mai încolo o să vi se predea și geografie, istorie...
Off topic...ar fi frumos sa nu ne jignim gratuit si aici, iar lectiile de gramatica sper ca sunt doar o tachinare ca intre indragostiti...lol
Nu e dovada de inteligenta sa faci observatii de genul, sau sa pretinzi ca esti destept deoarece ca si respectul, asta se castiga...
Șmecherie pe față
Cr draci să lauda cu dacia ca peste citit va ani o sa le faca din plastic
Rable
Esenţial de subliniat: dacă aceia “proşti, dar mulţi” se complac în aromele ignoranţei, implicit ale comodităţii ("Ce IIHS?! Vezi-ţi, domn’e, de treabă!"), nu mă obligă nimeni şi nimic (mai ales din sectorul legii!) să-mi îndrept atenţia către “soluţia cea de toate zilele” cu amprentă de Mioveni. Este drept că, la un impact petrecut de la 100 km/h în sus, nu te mai protejează nicio maşină de pe lume (indiferent că este produsă de Mercedes-Benz sau de Volvo), însă majoritatea accidentelor survin pe fondul unei viteze reduse sau al unei predicţii rapide (deci, la coliziune, viteza va fi tot redusă…datorită frânării) şi tocmai pe acest plan de discuţie se pune accentul pe gradul de siguranţă atribuit “din fabrică”. Logic, “low cost”-ul are oroare de asemenea cheltuieli. Şi nu mă refer la sistemele electronice, care mi se par fix pix într-o situaţie reală şi instantanee…
Ca să rezumăm sugestiv: momentan, jubilez sau chiar exult că mi-am procurat o Dacie (în sensul că “Mamă, ce de bani am economisit şi o să tot economisesc cu maşina asta”), dar, în cazul unui eveniment rutier nefericit, poate că nici n-aş mai apuca să constat ce “afacere” am izbutit…Aaa, da, pe de altă parte, poate că unii au nevoie de bani (exceptând priorităţile/obligaţiile familiale) pentru “şaorma cu de toate”, ţoale de la mall sau excursii/cazări prin nu ştiu ce senzaţii de relief – în definitiv, este dreptul lor natural şi constituţional! – dar, pentru mintea mea “de-a-ndoaselea”, plăcerea supremă pe acest pământ se numeşte…pilotaj auto. Oricâte costuri mi-ar reclama. Sau oricât mi-ar părea de pretenţios (la nivelul conştiinţei sau în acel punct în care “nu te poţi minţi pe tine însuţi/însăţi”). Se subînţelege, deci, că sunt dispus la sacrificii în schimbul modelului/motorului râvnit. Şi sigur n-aş fi singurul…
Cum nu înțeleg clar ce înseamnă (si nu cred ca sunt mulți care înțeleg pe aici), singura informație pe care o iau in seama este: Sandero este confortabil, plăcut la condus, bine echipat și foarte spațios
A doua informație: deci ar merita să fie luat în considerare chiar dacă prețul ar fi la fel ca al rivalilor.
Întrebarea este: cu ce comparam?
INFO: A apărut in sfârșit configuratorul Dacia, un STEPWAY COMFORT CVT mă costa 14990€ (culoare metalizata + senzori parcare fata spate + camera video pentru mers cu spatele +senzor unghi mort). Aceeași configurare in Franța costa 16390€ așa ca ciocul mic celor care spun ca Dacia este mai ieftina afara, fără sa se uite ce conține. Ce am găsit eu in Romania este pe la 18700€ cea mai ieftina (nu dau nume de marca), dar nu am căutat tot.
Știți ceva pe la 16000€ CVT sau dublu ambreiaj (fără rabla)?
Daca tu iti alegi masina dupa testele care se fac pe alt continent, ce treaba ai cu Dacia ? :) Comenteaza la aia care apar in testele IIHS.
Ce zici de cele "dauna totala" reparate in garaje? Sunt marci premium, arata bestial.
Eu recomand populatiei sa cumpere dacia, tinand cont si de efectele pozitive in lantul de furnizori.
Nu e vorba de recomandari pt pasionati de masini, care au alte criterii si cel mai probabil dacia nu se califica, e vorba de cei care nu au buget mai mare de 10 mii. Eu nu- mi pot schimba Alfa cu Dacia oricat de partiot as fi
Deci reforlmulez :
VINDETI TOT CE AVETI SI CUMPARATI NOUA DACIE MADE IN ROMANIA !!! Asta apare ?
indemnul lui @Johnny este pentru oameni care au nevoie reala de o masina ca sa se DEPLASEZE, nu pentru de-alde unii fara niciun scop in viata, care doar vor o masina ca sa SE DEA cu ea.
vrei pilotaj? ce treaba are asta cu siguranta in trafic, cu testele IIHS? pilotajul se face oricum in mediu controlat, pe circuite, unde zonele cu risc de impact sunt fie cu amortizari elastice, fie cu degajari largi. dar ce vorbesc eu aici, cand tu n-ai pus in viata vietii tale piciorul pe un circuit. tu esti pilot (inchipuit) doar pe drumul public, mai bine zis un infractor, mai devreme sau mai tarziu. este si vina autoritatilor aici, ca dau permise mult prea usor unora gen @inexorabil care n-ar avea nicio sansa sa le pupe, daca s-ar testa riguros si partea psihologica/psihiatrica.
deci, veselut, lasa talentele si cauta-ti ceva de munca!!!
Degeaba va asaltați atât ca Romania nu câștiga nimic de aici.
STEPWAY COMFORT
TCe 90 CVT
14.050 EUR
DESIGN EXTERIOR
Culoare
ORANGE ATACAMA
340 EUR
roată
Jante flexwheel 16", design Saria
0 EUR
DESIGN INTERIOR:
tapițerie
Tapiterie textila specifica "Stepway"
0 EUR
ECHIPAMENTE ȘI PACHETE
Pachet Parking 1
350 EUR
Senzori fata & spate
Camera video marsarier pentru asistenta la parcare
PRET TOTAL
14.740 EUR
Renault MEGANE Sedan Business
Blue dCi 95
Culoare: ROUGE INTENS
18229€
Preț listă
(TVA inclus)
15874€ - Acum cateva zile au avut pe stoc TCE 116 GPF 14500 euro. Gasiti preturile pe Renault Online.
Absolut puerile şabloanele pseudo-psihologice precum “Ia-ţi o slujbă” sau “Fă-ţi o viaţă”. De fapt, “sfaturilor” unor asemenea “profesori” prefer să nu spun ce deznodământ le rezerv (şi în niciun caz nu voi adopta vreodată slujbe şi vieţi ca ale lor, care îi fac pe ei “fericiţi”…sclavi fericiţi, adicătelea).
Desigur, avem de-a face cu un amărât de #rezistent, care vede “infractori” pretutindeni. Din nefericire, încă mai perpetuează această specie…Din fericire, Luju, GIP şi, în general, presa ne-afiliată lui “mainstream media” ştiu cum s-o anihileze.
PS. Permisul l-am dobândit la şcoala celui mai exigent instructor auto din oraşul meu natal. Iar la/cu testul psihologic m-am distrat. Aşa că nea Emotică s-a trezit turuind/speculând.
PPS. Este fix preocuparea mea dacă vreau să trec la un nivel profesionist de conducere auto (în manieră sport). Îmi suporţi tu cheltuielile, pretene??? Evident că nu. Atunci de ce te hazardezi să tratezi subiectul? Oricum, chestia este că…aş putea (oricând). Acum unghia (ca să-i plătesc drepturi de autor lui Mafia…adică posibil chiar ţie!!!).