Germanii de la Carpoint, un dealer auto din această țară, au prezentat un pachet de tuning exclusiv pentru noua Dacia Duster. Cu noul pachet, SUV-ul producătorului de la Mioveni este transformat dintr-o mașină obișnuită și robustă într-un model cu un design foarte agresiv și care pare a fi gata de a se lua la întrecere cu modele de performanță.
Noua Dacia Duster Redust Sport, așa cum este numit pachetul de tuning, aduce modificări exclusiv vizuale. Primul lucru care iese în evidență este caroseria modificată cu aripi evazate, o capotă cu o priză de aer generoasă și jantele de 20 de inch. Față de un Duster obișnuit, mașina modificată este mai lată cu 20 milimetri și are o gardă la sol mai joasă grație unor noi arcuri elicoidale din partea KW.
Tot la exterior, Duster Redust Sport primește praguri laterale noi, un eleron și o evacuare cu terminații duble montată în mijlocul barei de protecție din spate. Noul model poate fi vopsit într-o nuanță de portocaliu în contrast cu negru lucios sau în negru mat în contrast cu negru lucios.
Geamurile laterale mici din spate sunt acoperite cu un element nou, iar barele de pe plafon au dispărut pentru un aspect mai dinamic.Interiorul este la fel de spectaculos ca exteriorul. Aici, în funcție de vopseaua aleasă, primești zone ale bordului, scaunelor, volanului și panourilor portierelor vopsite în culoarea caroseriei. Scaunele sunt îmbrăcate în piele și includ cusături contrastante portocalii. Tot aici avem și un sistem de iluminare ambientală RGB, asemănător unei tastaturi de gaming.
Noul pachet de tuning este exclusiv vizual, ceea ce înseamnă că sub capotă nu au avut loc modificări. Noua Dacia Duster Redust Sport este disponibilă cu motorizarea hibridă de 140 de cai putere și cu motorul mild-hybrid de 1.2 litri și 130 de cai putere. Ambele versiuni sunt bazate pe versiunea Duster Extreme.
Versiunea cu motor mild-hybrid propune un preț de 42.490 euro, în timp ce versiunea hibridă are un preț de 52.990 euro.
via Carscoops
Un produs dezirabil, dar (in continuare) doar perfectibil.
Duster Redust fara un motor robust ?
Pai cum vine asta ?
Robustetea cade cumva in sarcina rahiticului tricilindru de 1200 cm3 ?!?
Remarcabilele jante de 20 inch n-ar merita ceva cu adevarat viguros sub capota motor ?
E cazul sa imploram accesul la carismaticul si potentul 2.0 dCi 190 CP ?!?
Pentru binele general, am deplina convingere ca n-are pentru ce sa fie perceputa ca o forma de injosire, ci dăm astfel dovadă de rațiune.