Noile valori ale taxei auto
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Noua grila propusa pentru taxa de inmatriculare prevede sume cu 30 - 50% mai mici decat cele actuale pentru masinile dotate cu motoare Euro 4 si reduceri cuprinse intre 20% - 50% pentru vehiculele mai vechi, cu motoare Euro 1 si non Euro, transmite Mediafax.
Pentru masinile Euro 3 si Euro 2, taxa de prima inmatriculare va avea variatii mult mai reduse, iar in unele cazuri va inregistra chiar usoare cresteri. La categoria Euro 4, pentru masinile cu motorizari de 1.400 centrimetri cubi, taxa scade de la 284 euro la 195 euro (1-2 ani vechime) si de la 299 euro la 155 euro (vechime 4-5 ani).
Pe segmentul motorizarii Euro 4, taxa ar putea fi stabilita la un nivel chiar mai redus decat cel propus la acest moment de Ministerul Economiei si Finantelor si Ministerul Mediului, anunta Mediafax. Pentru capacitati de 1.600 cmc, Euro 4, vechime 1-2 ani, taxa va fi de 220 euro (fata de 324 euro in prezent), iar la vechime de 4-5 ani se vor plati 178 euro (comparativ cu 342 euro in prezent).
Exemple de taxe propuse de cele doua ministere pentru celelalte motorizari, in functie de vechime:
- Euro 4, peste 3.000 cmc - 2.790 euro (4.051 euro in prezent) la vechime 1-2 ani si 2.220 euro (4.276 euro) la vechime 4-5 ani
- Euro 3, 1.400 cmc - 911 euro (945 euro in prezent) la vechime 1-2 ani si 725 euro (998 euro) la vechime 4-5 ani.
-1.600 cmc - 1.042 euro (1080 euro) la vechime 1-2 ani si 829 euro (1.140 euro) la vechime 4-5 ani.
- 3.000 cmc - taxa va fi de 5.582 euro (5.265 euro in prezent) la vechime 1-2 ani si 4.441 euro (5.659 euro) la vechime 4-5 ani.
- Euro 2, la 1.400 cmc - 2.668 euro (2.604 euro in prezent) la vechime 6 - 7 ani si 2.142 euro (2.604 euro) la vechime 9 - 10 ani.
- 1.600 cmc, taxa pentru masinile Euro 2 va fi de 3.072 euro (2.976 euro) la vechime 6-7 ani si 2.448 euro (2.976 euro) la vechime 9 - 10 ani.
- 2.000 cmc - 4.096 euro (4007 euro) la vechime 6-7 ani si 3.264 euro (4.007 euro) la vechime 9 -10 ani.
- Euro 1, la 1.400 cmc - 2.901 euro (3.608 euro in prezent) la vechime 10 - 11 ani si 1.890 euro (3.606 euro) la vechime 14 - 15 ani.
- 1.600 cmc, taxa va fi de 3.384 euro (4.121 euro in prezent) la vechime 10 - 11 ani si 2.160 euro (4.121 euro) la vechime 14 - 15 ani.
- 3.000 cmc - 7.755 euro (7.727 euro) la vechime 10 - 11 ani si 4.950 (7.727 euro) la vechime 14 - 15 ani.
- Non Euro cu motoare 1.400 cmc - 2.184 euro (4.007 euro in prezent) la vechime 15 - 16 ani si 1.176 euro (4.007 euro in prezent) la vechime 20 - 21 ani.
- 1.600 cmc - 2.496 euro (4.579 euro in prezent) la vechime 15 - 16 ani si 1.344 euro (4.579 euro) la vechime 20 - 21 ani.
- 3.000 cmc - 5.070 euro (8.586 euro in prezent) la vechime 15 - 16 ani si 2.730 euro (8.586 euro) la vechime 20 - 21 ani.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Intern
-
Primăria Brașov a interzis oficial trotinetele de închiriat în tot orașul. Serviciile de închiriere a trotinetelor nu vor mai funcționa în Brașov pentru o perioadă nedeterminată. (20.11)
-
Renault a deschis comenzile pentru noul Renault 5 E-Tech în versiunea Urban Range pe piața din România. Noua versiune propune un preț de pornire de 26.900 euro. (19.11)
-
Noua Skoda Elroq este acum disponibilă în România. Pe piața noastră, noul crossover electric de dimensiuni compacte propune un preț de pornire de 35.000 euro. (19.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
deci da... va rugam insistent mai cresteti taxele ca se mai pot aduce INCA masini de dincolo.
lasa-neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee frate cu e bine cu taxa...vb tu ala cu bani. lasa ca o sa circule lumea cu dacii din 80 toamna sa scada poluarea, cu rabe samd.
daca familia de bogatasi are 10 membrii toti cu masina proprie nu inseamna ca se innoieste parcul auto.....
bleah
Iar la restul motoarelor Euro, cel de-al doilea prag e la limita, fiind valabil doar pt primul val de masini aparute cu standardul respectiv de poluare. Cu alte cuvinte, f. putine masini vor beneficia de aceste marete reduceri ale taxei...
Aceasta taxa este pusa de guvernul acesta care vor sa il dea la o parte pe Basescu care vrea sa ii starpeasca pe acesti hoti.
Totusi inca mai credeti ca Tariceanu si parlamentul mai tin cu noi romanii de rand???
dar ce e aberant... euro 4 sa se taxeze... si ce e cu definitiile astea pe jumatate? unde se gasesc specificatiile complete ale noii taxe ?
nu inteleg cum la o masina mai veche taxa scade ? adica la o masina din 1970 non-euro ce polueaza ca naiba o sa fie taxe mai MICI ca la o masina euro 2 cu catalizator :)) ce porcarie !
....ca bani de masini noi noi tot nu avem....
Pe de cealalta parte, varianta asta de taxare mi se pare o prostie si nu cred ca va trece!
2. dl. "cucu" mai lasa-ne cu prostiile astea cu locuri de munca, innoirea parcului, etc. pana cand o sa subventionez eu ca platitor de taxe bunastarea si linistea unor producatori care nu sunt in stare sa-si formeze si sa pastreze o clientela prin calitate, servicii si restul. toyota, de exemplu, e cel mai tare producator auto din lume si nu cred ca a fost sustinut in modul asta de guvernul japonez.
cat despre aglomeratia de pe sosele ea se datoreaza nu numarului de masini ci retelei de drumuri prost gandite, subdimensionate si mereu in lucru, cretinilor care aprind avariile si parcheza oriunde fara sa le pese pe cine incurca, si "femeilor" care nu au nici o treba cu condusul.
a spune ca reduci aglomeratia datorita scumpind masinile e ca si cum pentru a nu mai avea obezi ai face painea 5 RON. tu crezi ca toti oamenii astia se afla pe strada pentru ca nu au ce face acasa?
crezi ca toti au?
Pe strazi circula celebrele: ARO, TV, Raba, Saviem si un amarat nu-si poate permite o amarata de masina poate mai buna decat Loganul.
Iar protectia locurilor de munca de la Dacia este o gogorita mai mare decat Taxiceanu si prietenul lui Vladescu.
felicitari pentru "taxiceanu"
te rog sa ne contactezi cu un mail
Vei avea explicatia presupusului Euro 4 de la Golf IV. Euro 4 a fost introdus in 2005 si pace :)
1. taxa a scazut cu aproape 40-50% la masinile cu euro 4 si 5 care sunt relativ foarte noi si scumpe deci un om de rand nu isi poate permite o asemenea masina.
2. la euro 1 si noneuro taxa este redusa din nou cu aproape 35-40 % ; dar din pacate masinile cu euro 1 si noneuro sunt foarte vechi (peste 15-20 ani) si uzate asa ca nu se renteaza sa cumperi astfel de masini.
3. in schimb la euro 2 si 3 taxa este aproape la fel ca inainte; o masina de 5-6 ani cu euro 2/3 este accesibila la pret si buna dar guvernul a atins exact acest segment de piata.
Dupa parerea mea cu aceasta noua taxa o sa intre in Romania toate rablele de peste 15-20 ani.
Cinismul guvernantilor continua ...samsarii oricum gasesc o modalitate de trai... omu' sarac munceste tot pe nimic,... eu umblu in continuare cu masina de 26 de ani....... la anu se va introduce taxa pe tras vanturi (parturi) cu tot cu contorizare ...guvernantii invartesc in continuare milioane de euroi, ... ce pixu meu mai stam in rahatu' asta fratilor??
Ca ultimu' strop de optimism... sa vedetio ca ne vor ajuta strainezii. o sa bage masini noi cu taxa mica ...en gros, ieftine ca braga....sa crape ai mari de ciuda !!!
e un mister unde se tot duc banii nostri ca de fapt nu se vede...
O fi si taxa asta vre un fenomen "Caritas" ?
Bani se aduna ... dar unde ?
Voi ati vazut facanduse ceva cu banii astia ?
BOOOOOOOOOO.................
second hand....
Si-a dat seama ca nu are persoane calificate in preajma....
:D
cine mai cumpara din romania haine la mana a 2a asa o sa fie si cu masinile frate suntem prea saraci sa cumparam lucruri la mana a2a
Ne-a cam rezolvat la problema productie autohtona, a falimentat cateva mii de producatori.de cuie, de sarmale, de branza si alte tractoare.. si mult visatul trai decent se lasa asteptat. Da astea's chestii stiute de toti... cei cativa "fericiti" saraci cu duhul se lafaie prin vile, facand prin inginerii financiare banuti la care un om de rand ar trebui sa munceasca zi si noaprte cateva milioane de ani. Da.e tara contrastelor.o sa ne ajute si clima .in curand . o sa ne numim republica bananiera si o sa vindem chich uri cu Vlad Dracul din portbagajurile daciilor prin suburbiile Europei, preaiubitilor nostri demnitari calare pe limuzine de lux. Apropo ..nu stie careva cat e taxa de inmatriculare pe o locomotiva cu aburi model 1922?
In primul rind vreau sa multumesc tuturor care si-au exprimat o parere pro sau contra in paginile acestui site .
Nu doresc sa ma disculp , dar eu personal nu mai am nici o legatura cu firma Citroen ! De afacerile familiei Tariceanu se ocupa numai sotia mea . Eu ma ocup exclusiv numai de politica !
Dragi cititori , inca inaintea momentului aderarii se stia ca , dupa aderare , visteria tarii se va golii rapid datorita lipsei aportului adus de institutia VAMA Romana care contribuia cu un procent urias la PIB . Acum acest procent fiind drastic diminuat am hotarit sa introducem aceasta taxa ... Avem de platit salarii numerosilor bugetari (aprox. 1.4 milioane salariati! Politicieni , administratii locale , sistemul de sanatate , sistemul educational , sistemul de aparare nationala si de interne , precum si multe altele) , avem de suportat pensiile batrinilor (aprox.8 milioane pensionari!) , avem de suporat educatia copiilor si adolescentilor nostrii (aprox. 3.5 milioane de copii si tineri integrati in sistemul de invatamint!) , avem de suportat agricultorii si somerii (aprox 2 milioane), avem de suportat detinutii din penitenciare si mai presus de toate , avem de suportat golul lasat de plecarea masiva in strainatate a multor cetateni Romani , ca forta de munca bine si slab calificata , romani care insa nu ami contribuie la fondul bugetar de administrare a resurselor materiale (apox. 2,5 - 3 milioane de catateni !). Nu v-ati intrebat nici o data ? "DE UNDE BANI DE PLATA" pentru toate cele enumerate mai sus , precum si pentru multe altele ?
CONCLUZIA ESTE TRISTA ... La noi in tara 3 MILIOANE tin in spate (figurativ) peste 15 milioane de oameni !!! Rezulta ca fiecare salariat din sistemul productiv contribuie la supravietuirea altor 5 oameni !!! Trist ... foarte trist ...
De unde vreti sa aiba guvernul bani cind in tara asta mai sunt doar 3 milioane de amariti care muncesc , si 15 milioane de amariti care trebuiesc intretinuti ...
Din aceste TAXE !
Nu uitati ca vor pleca in continuare Romani din tara noastra sa munceasca pentru salarii decente in strainatate , iar aici vor ramine tot aceiasi bugetari , pensionari , scolari , bolnavi , militari , someri , agricultori , detinuti si multi altii care var trebuii sa fie intretinuti !!! Ei nu au , sau nu pot avea o activitate de productie si atunci altii trebuie sa-i tina in spate , evident , prin intermediul taxelor ! Iar aceasta TAXA DE PRIMA INMATRICULARE , este de fapt o taxa de lux , sau daca vreti o taxa se supravietuire a societatii Romane .
Nu doresc in acest fel sa intru intr-o polemica cu nimeni , o sa-mi termin mandatul intr-o buna zi , dar sa nu credeti ca urmatorul care va venii la cirma guvernului va avea alte pirghii in conducere decit cele care le am eu , si asta indiferent de culoarea plitica sau statutul social individual !!!
O singura remarca mai am si cu asta am terminat : Aveti grija ce votati pe 19 Mai ... Oricum nu se va schimba nimic in Romania indiferent cine este sau cine va fi la putere !
P.S. Saracu` Nenea Iancu Caragiale … se rasuceste in mormint … cind vede ca in mentalitatea noastra de peste 130 ani nu s-a schimbat nimic ! Aceleasi balcanisme , aceiasi impostori si aceiasi neterminati , indiferent de pozitia sociala pe care o ocupa .
CALIN POPESCU TARICEANU Prim – ministru
Sunt de acord cu tot ce ati spus in explicatia de mai sus, in sensul ca statul are nevoie de bani la buget. Ceea ce ma surprinde insa este modalitatea pe care ati gasit-o dvs de a strange bani din taxe. Va spun asta pentru ca aceasta modalitate a taxei auto de prima inmatriculare mi se pare complet nedreapta si eu consider ca nu poate fi nici pe departe considerata o taxa ecologica, mai degraba poate ati fi putut sa o numiti o taxa pe lux, pe luxul de a conduce un VW, BMW, AUDI, etc la mana a-II-a de cativa ani. Dvs chiar considerati aceste masini ca fiind poluante? Hai sa fim seriosi ca rad apoi nemtii de noi. Ca sa fiu mai explicit: dvs ziceti ca a disparut VAMA, este adevarat, a disparut VAMA, dar decat pentru ce se importa din Europa, nu ati specificat ca in acelasi timp VAMA a disparut si in celalat sens, adica dinspre noi spre Europa, ceea ce ar trebui sa se traduca in competivitate la export. Eu cred ca daca dvs aveati cu adevarat intentia sa imbunatatiti parcul auto si nu alte interese, ati fi pus eventual o taxa ecologica anuala pentru fiecare masina in functie de gradul ei de poluare si eu cred ca astfel ati fi strans chiar o suma mai mare de bani la buget pentru ca daca e sa inmultim parcul auto din Romania cu o taxa de bun simt se obtin cred destui bani. Asa, cu taxa asta nu ati facut decat sa creeati haos la inmatriculari, pe acolo se fac tot felul de manevre, chiar se incurajeaza si coruptia, cine da spaga inmatriculeaza cu 5-6 mil, cine nu, plateste ca fraierul toata taxa, ati intrat in conflict si cu Uniunea Europeana, care sunt convins ca va amenda taxa in forma ei actuala si......pana la urma ce ati rezolvat? Ati facut rost de ceva bani pentru o perioada scurta de timp. Nu cred ca foarte multi, pentru ca a fost cam blocata piata de second hand perioada asta. Sincer sa fiu am incredere ca veti realiza ca aceasta taxa este complet aiurea, este nedreapta pentru ca acum suntem cu totii cetatenii Europei si nu ar trebui sa fie nici o diferenta intre a cumpara o masina din Germania sau de la Brasov ca nu asta e forma in care Romania trebuie sa faca rost de bani la buget si am incredere pentru ca v-am votat, sincer chiar cred ca sunteti cel mai capabil prim ministru din '89 pana acum si inca un amanunt stiu exact ce treb sa votez pe 19 mai, pacat ca trebuie sa mai afle ffff multi ca sa se intample o schimbare.
Sa fin seriosi aceasta taxa este "FURT LA DRUMU MARE"cu acte in regula.In consecinta Tariceanu si toti ce-i de pe langa el sa se duca dracu cu TAXA LOR!oare de ce se cara cu Mercedes?dar cu BMW?
Are bani pe care-i fura de la noi prostii!
Dar. aici fiind vorba de discutii asupra taxei. s-o lasam balta !!!
cine nu stie sa dea pe google imagini...si o sa vada...
de ce zic ca-mi convine...masina asta este si va fi un monument al tehnicii(nu incepeti cu bla-bla-uri cu japoneze contra americane si dinastea ca nu ma intereseaza--gusturile si palmele nu se discuta :))) ) si la ultimul RAR facut pe bune cifrele de noxe au fost cu 2% mai mici decit la Loganul de un an vechime...precizez ca masina mea are un motor de 4998 cmc pe 2 carburatoare dublucorp(cam 17 litri in orash pt curiosi).
de ce zic ca-mi convine-pina acum doream sa-mi iau un chevy el camino cu motor de 7300cmc...taxa era pe la 22 000 de euro....acum..dupa cum se propune...2300 de euro suna muuuuuult mai bine...asa ca...IMI CONVINE.
nu-mi convine pe de alta parte pt ca sunt romin si inca sunt mindru de asta,si pt ca e bataie de joc ce fac guvernantii din oamenii acestei tari.
din nefericire...nu putem face nimik,chiar nimik.sau putem dar ne e frica.
oricum,urez un real succes in abolirea totala a acestei taxe din spirit de solidaritate.un examen RAR pe bune nu pe spaga ar rezolva aceste "taxe"...eu inca visez ziua in care o sa pot sa-mi cumpar un "kit car" si sa trec RAR-ul cu el...nu pt ca nu ar corespunde dpdv tehnic nu ar trece...ci pt ca nu exista legislatie clara in acest domeniu.
si simplu si la obiect,desi imi convine si ma avantajeaza..JOS TAXA!!!SUS VALORILE ROMINIEI!!!..oricare ar fi ele...
Aia de la RAR sa-si faca treaba, iar daca masina polueaza sa nu o lase sa circule.Indiferent cat e de veche, daca e pusa la punct nu polueaza.
dar atzia oameni care muncim pe branci de dimineatza pana seara si care contribuim cu aproape jumate din salariu pt taxe si impozite...
taxe pt sanatate(si daca te internezi nu au sa-tzi dea o aspirina)
taxa pt casa de pensii(si sunt atatia batrani care au muncit zeci de ani in conditzii mizere si au cotizat pt a avea la batranetze si acum... va rugatzi cu totzii sa moara mai repede)
taxa de drum(si am schimbat articulatzia la dacie de 2 ori intr-un an.. nu mai vb de rovignete si drumurile sunt jalnice .. NU, voi NU avetzi bani, apelatzi la fonduri din afara pt a face nush' ce autostrada sau pt a repara nush' ce drum pt care noi am platit o grama de bani)
de ex. rovigneta pt o dacie e 70ron, una pt un camion este 2000ron si creste progresiv in functzie de nr de axe sau tonaj ... intrebarea mea este: UNDE SUNT BANI NOSHTRI??? CA-CA la noi drumuri nu mai gasesti decat in moldova
si nu mai vb de cate rate si taxe si impozite tre sa plateshti
dar sa vb din alt punct de vedere:
sunt atatea companii mari care isi desfasoara activitatea la noi in tzara toate taxele pe care ele le platesc unde sunt
nu dau decat un singur exemplu : lucrez intr-o benzinarie (nu are importantza care), una din cele 400 deschise la noi in tzara, spunetzi-mi d-le Tariceanu cati bani intra in buzunarul statului tzinand cont de urmatoarele calcule: incasarile pe o zi (24 ore) se ridica la 40.000-60.000 RON ori (x) cu 30 zile x 12 luni cat face??? dar inmultit cu suma incasata din celelalte 400 de benzinarii din tzara??? stitzi oare sa inumaratzi atatzia bani???
...
ceea ce vroiam sa spun e ca Dl. Tariceanu incearca sa ne minta in fatza ... pai la buget nu contribuim doar noi muncitorii, contribuie si tot ce inseamna firma in tzara asta.
D-le Tariceanu sunt sigur ca sunt multi oameni destepti in tzara asta care ar putea face treaba dumneavoastra mult mai bine si nu s-ar mai trage atat de pe spinarea noastra...
iar de votat nu va priveshte pe cine votam... fiecare om are propria lui personalitate si putere de a lua decizii iar cu explicatzi de mai sus chiar mi-atzi intarit punctul de vedere si stiu ce am de facut ....
inainte sa inchei aceasta discutzie ash vrea sa va intreb... cat atzi platit taxa pt 41WTX ... dar pt 46WTX????????????????????????????????????????????????????????????
Haide cu totii la REFERENDUM-ul de pe data de 19.05.2007 si sa votam "NU", pentru a pune umarul la demiterea acestor IMPOSTORI!!!
Pt. masini noi, nu am bani sa imi iau cash, iar credit, dintr-o prostie am intrat in biroul de credite si nu mai pot sa fac. sunt condamnat la RABLELE deja inmatriculate in Romania.
APIA NE FURA DIN BUZUNARE CU VOIA GUVERNULUI.
Logan cel mai infect autovehicul rutier facut vreodata....
tariceanu si-a dat cumva demisia din toate comisiile si comitiile legate de aUTO SI NU MAI ARE INTERES??? NU
Multumesc.
De ce tin ei cu dintii atat de mult tocmai de aceasta taxa cand tara trece printr-o criza fara precedent in ultimii 15 ani...???
P.S.: Ne vedem la urne!
Raspuns:!?!?!?!?!?cred ca mai mult decat toate taxele la un loc!
Rusine sa la fie lor,dar mai mult ar trbui sa ne fie noua pentru ca acceptam toate aceste aberatii si prostii din partea lor!Nu stiu cand se vor termina banii nostrii ai fraierilor cine le v-a plati cheltuielile si investitiile lor?Ce taxa se v-a mai introduce atunci?GUNOAIE DE GUVERNANTI SI HOTI SI MUIE LA TOTI!CACATI USCATI!
Nimenu nu se leaga de faptul, trecand peste orice necesitate, orice sentiment sau calcule ca aceasta taxa NU ESTE LEGALA. Si de aici orice comentarii trebuie sa inceteze: ne-am aliniat la legislatia comunitara, am acceptat prevederile acesteia si iata, dupa bunul obicei local, subliniat intr-un mod perfect de catre actualii guvernanti, in frunte cu dl. Tariceanu, legea e facuta doar pentru catei si nu pentru dulai. Ce sa inteleg eu din respectul fata de lege cand insusi domnia-sa Guvernul Romaniei imi arata clar si raspicat ca atunci cand interesul primeaza legea nu mai face doua parale. Ce credeti ca mi-ar raspunde domnul prim-ministru daca i-as arata negru pe alb ca nerespectarea taxei auto este extrem de benefica pentru familia mea, cu pensionarii, bolnavii, studentii, elevii si prescolarii care poarta acelasi nume cu mine...? Ei...? astept o reactie, domnule premier...
ce l-am avut din 2003
100000 de km cu consumabile schimbate si o bieleta de directie (cine-i de vina? probabil calitatea drumurilor)
valoarea masinii 8500 de euro si nu am vazut vreodata sa0-mi stera vre-un logan in fata nici la confort nici tinuta de drum
PACE TUTUROR!!!
35.500 lei.DECI SE CALCULEAZA LA DATA CAND S-A EMIS ACEASTA LEGE (OCTOMBRIE 2006).am realizat aceasta MINUNE LA UDRISTE CAND UN MILITIAN MI-A
DAT CHITANTA PT. CALCUL.NIMENI NU A RIDICAT ACEASTA PROBLEMA. POLITIA DIN " UDRISTE "NU CALCULEAZA LA VALOAREA EURO LA ZI ADICA 33.200 LEI.
Sunt in asentimentul celor care au spus ca din aceasta masura cel mai mult au de pierdut cei care faceau asa-zisul comert cu masini second-hand....iar din date oficiale acesta a scazut in luna februarie cu 50%....semnificativ....coroborat cu o crestere sustinuta a achizitiei de autovehicule noi. Asadar, se poate si altfel, numai ca e nevoie de un impuls. Sincer nu mi-as dori sa facem cimitire de masini peste cimitire de masini, . . . pentru ca aici vom ajunge in 10-15 ani daca importul masiv de masini second hand continua. Orice specialist iti poate spune ca odata cu trecerea primilor 4-5 ani de viata ai masinii, cheltuielile de intretinere cresc foarte mult. Prin urmare, daca tot nu avem bani de masini noi si scumpe, haideti sa ramanem la cele ieftine.....dar noi.
Toate cele bune.
Ca exista masini low cost?. just.exista .si de ce sunt low cost?....exact de aia. La paru cu oricine ca n-o sa vedem nici una dintre astea peste 20 de ani... hai sa fim seriosi.adica cine stie cunoaste. ai incercat Dane un mondeo din 95?......ia incearca .confort, siguranta si poluare .... little bit fata de muuulte alte surate noi noute din balcani.Voi ati vazut Logan ruginit? Ca eu da !!.si are 2 ani in cap.Vorba aia siuntem prea saraci sa ne permitem marfa ieftina. Daca nu.i-ati un Panascanic, sau un Adibas.. cam asta e comparatia.
ele nu mai polueaza?
daca introduci o taxa atunci gandeste-o!
si fa-o in raport cu economia tarii respective. mi-am adus o skoda din germania si acum stau cu ea in fata blocului asteptand un semn de la uniune. ca noi nu suntem in stare sa ne conducem tara. poate o impune intr-un final romaniei sa scoata sau sa micsoreze taxa. acum am ajuns sa merg tot cu dacia aia veche din 1987 care normal "e muuuuuuuult mai buna" decat skoda din 2001. oricum traim intr-o tara de cacat si cu oameni de cacat care nu vor sti niciodata sa se impuna in fata nimanui, nici macar a hotilor care-i fura pe fata.
SUNTEM DE TOT CACATUL! si meritam asta
MIHAI
-am auzit ca scade cu 70 la suta, repejor va rog ca pierd afacerea; pe mine ma intereseaza afacerile mele, nu din ce platiti voi bugetarii care dorm si se uita la siteuri porno la birou, deci...repejor, JOS TAXA, ca aduc Golfurile de 200 euro bucata, ca sa-mi fac si reclama, sa vedem CNA-ul zice ceva??? bye dragi concetateni...
Ce am eu de spus.. de fapt e mai mult o rugaminte.Un domn a spus mai sus sa nu mai inscriem nimic aici,sa achizitionam un SH de afara si o data pe an sau la 2 ani mergi acolo si faci si revizie,asigurare....etc. Mi se pare cea mai buna idee referitor la taxa asta. Acum rugamintea mea este cine imi poate da un link sau ceva de unde sa ma pot informa despre legislatia privitoare la "actiunea asta".Sincer asta o sa fac si de inscris s-o inscrie cine vrea.Mai bine ies din tara si-i fac revizii si asigurari decat sa platesc o gramada de bani pt ce? Si ca sa inchei... observ ca Toxi nici macar gandire logica nu are... daca scade taxa aia draga lui,automat or sa apara mai multe masini in tara (si fara ecologie k nu de asta e vb... asta se stie),asta inseamna mai multi platitori pt celelalte taxe tot de rahat...care se platesc anual,nu o sigura data k taxa de I inmatriculare.Si tot respectul pt cei care si-au dat seama cat de prosti ne crede terminatul care s-a dat Toxiceanu (legal sau ilegal) .Pentru "dansul" ii dedic cu cea mai mare caldura Parazitii-CNA (poate multi o stiti cu titlul legat la un gat si o mama)
Va multumesc anticipat si va rog ajutati-ma careva cu legislatia referitor la circulatul legal in Ro al unei masine neinscrise aici.Va multumesc ink o data!