Toyota Avensis, modelul nipon de clasă medie care a primit o actualizare importantă în această primăvară, este disponibil și pe piața din România. Toyota a ales calea de mijloc între facelift și generație nouă, abordând o platformă modificată și un design proaspăt pentru noul Avensis.
Cea mai ieftină versiune a lui Toyota Avensis are un preț de 20.240 de euro cu TVA inclus pe piața din România, cost care acoperă varianta echipată cu un motor de 1.6 litri și 132 CP. Pentru versiunea diesel de bază, un diesel de 112 CP, clienții vor avea în față un preț de listă de 22.750 de euro cu TVA inclus.
Noul Avensis a fost desenat în Franța de o echipă de designeri europeni, iar varianta sa de producție a fost perfecționată în biroul belgian al mărcii Toyota. Asta îl face pe Avensis să fie printre puținele modele construite special de Toyota pentru Bătrânul Continent și proiectate tot aici, completând ciclul de viață al modelului nipon de clasă medie.
La nivel de interior, Avensis se bucură de materiale noi și butoane regândite, în timp ce toți ocupanții se vor bucura de standardele mai stricte NVH aplicate de constructor, menite să facă mașina mai silențioasă și mai rafinată în toate situațiile de conducere.
Primul test Automarket cu noul Avensis poate fi citit AICI.Noul Auris facelift, lansat şi el în România
Auris facelift este și el disponibil pe piața din România, având un preț de pornire de 16.400 de euro cu TVA inclus. Varianta break a lui Auris facelift, numită Auris Touring Sports, pleacă de la 17.200 de euro pe piața din România. Pe lângă actualizările la interior și la exterior, Auris se bucură de numeroase optimizări, de o gamă împrospătată de propulsoare și de o manevrabilitate îmbunătățită față de varianta predecentă.Automarket a testat noul Auris în noua versiune diesel în vara acestui an.
testul este disponibil AICI.
Toyota Avensis vs. CONCURENŢA DIRECTĂ |
||||
MODEL/VERSIUNE |
PUTERE (CP) |
CONSUM MIXT (l/100 km) |
ACCELERAŢIE 0-100 (secunde) |
PREŢ DE LISTĂ* (Euro, cu TVA) |
Toyota Avensis 2.0 D-4D Man Executive |
143 | 4.5 | 9.5 | 26.950 |
Peugeot 508 2.0 HDI Active |
140 | 4.4 | 9.8 | 25.747 |
Citroen C5 2.0 HDi Seduction |
140 | 5.7 | 10.6 | 25.408 |
Ford Mondeo 2.0 TDCi Trend |
150 | 4.4 | 9.3 | 25.800 |
Hyundai i40 facelift 1.7 CRDi Highway |
141 | 4.3 | 10.3 | 25.858 |
Kia Optima 1.7 DSL Classic |
136 | 5.1 | 10.3 | 21.024 |
Peugeot 508 2.0 BlueHDI Man Active |
150 | 4.1 | 8.9 | 27.359 |
Mazda6 2.2 Skyactiv-D 150 CP Challenge |
150 | 3.9 | 9.1 | 26.390 |
Opel Insignia 2.0 CDTI 142 CP Ecotec |
142 | 3.7 | 10.5 | 22.970 |
Skoda Superb 2.0 TDI MT6 Ambition |
150 | 4.0 | 10.0 | 26.333 |
Volkswagen Passat 2.0 TDI BlueMotion Trendline MT6 |
150 | 4.1 | 8.7 | 25.628 |
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii |
configuratorul de la Toyota si cel de la VW.
cel de la Toyota e jenant dupa parerea mea, banuiesc ca asta spune si cata importanta dau ei pietii din ro, mai ales ca nici macar nu au venit direct aici, ci printr-un importator grec...
Avensis este o gluma buna la banii aia.
Interiorul il gasesc chiar reusit si foarte ergonomic. L-am vazut pe viu la SAB deci nu vorbesc din poze.
Treaba cu fiabilitatea e discutabila. E ca si cum te uiti dupa o femeie care stie sa gateasca bine, insa nu-ti trezeste sau inspira nimic altceva.
Acum conteaza fiecare ce urmareste de la o masina, de ce bani dispune si de cati mai are nevoie (majoritatea isi fac credite) si cat are de gand s-o tina. Unele sunt nevoile unui proprietar care tine masina 3-4 ani si altele ale unuia care o tine 9-10 ani...
@Andy, depide la ce femeie te uiti, fiindca si o dama de companie iti poate gati. Deci treaba e ''discutabila'', asta ca sa te citez pe tine.
@mecanicul vesel, s-au umplut oricum numai de ''respect'' din partea VW ''hitleristii'' , asta pe langa faptul ca VW valoreaza cu 25% mai putin decat Toyota :)))
Motorul eu6 de pe Superb e ok, Madalescule, are soft windows cu licenta, nu te mai opari atata.
Pe ce lume traim?
auris: la fel, saltul calitativ este evident fata de generatia precedenta;motorul de 1.2 turbo extrem de reusit, foarte rafinat si destul de puternic si economic
bravo toyota, bravo akio :)
Va dau un exemplu Coltul meu. Per total sunt foarte multumit de el. Dupa 15000 de km merge exact ca in ziua in care l-am luat. Consuma putin, e destul de spatios, e o masina fasneata, imi place foarte mult modularitatea care aminteste oarecum de Honda Jazz. Dar sa ma ierte Dumnezeu, de ce naiba sa pui butonul computerului de bord pe sistemul audio? Daca se strica sistemul audio originial, trebuie sa il schimbi tot cu unul original ca sa ai computer de bord. Altfel nu ai butonul pentru computer. Nu era mai simplu sa puna un buton pe o maneta din spatele volanului, ca la toata lumea? Apoi, materialul de pe bord luceste incredibil de puternic in soare. Astfel ca se reflecta pe interiorul parbrizului si vezi prin el destul de greu. Asta poate fi si o chestie de siguranta. Oglinzile laterale, desi sunt imense, vizibilitatea este proasta. Eu am invatat sa fac parcari laterale fara sa ma ghidez dupa bordura. Pentru ca nu o vad in oglinda din dreapta. O singura data mi s-a intamplat sa-i tai fata unuia cand am vrut sa trec de pe banda 2 pe banda 1, pentru ca efectiv nu l-am vazut in oglinda. Oricum o reglezi ai unghiuri moarte mari care uneori pot fi periculoase. In rest... il iubesc. :)
Directie moale, comportament in viraje mediocre, motor galagios, putin rafinament, ruliu in viraje, nimic special pentru noi... cei care conducem din pasiune, astia de ne urcam in masina la 3 dimineata si ne plimbam doar asa... sa uitam de griji. Astia care preferam sa conducem 3600 de kilometri ca sa ajunge la o destinatie in concediu, desi cu avionul ajungeam de 5 ori mai repede la jumate din pret. De asta nu aleg o japoneza, nu ca-s hater sau fascist.
Eu am in familie un Accord din 2008 si crede-ma ca e mai bine finisat si sta mult mai bine in viraje ca un Passat B6 din 2010.
Recomand sa va uitati si la Mazda 6 daca va duceti pe la SAB. E mult peste noul Avensis la toate capitolele vizibile si palpabile ca sa zic asa, ca nu m-am dat cu niciuna.
De urmarit si noua Kia Optima. Coreeni s-au dat rau de tot pe brazda si dupa parerea mea depasesc la calitatea perceputa firme japoneze precum Toyota sau Nissan, plus ca au si motorizari noi (inclusiv turbo pe benzina).
Cat despre ''neajunsurile'' domnului Calin Laurentiu, l-as intreba asa pe dumnealui daca tot pune problema : Ce este domle cu ''pinii'' de inchidere/deschidere pe marcile premium germane , ca nu se mai poarta din anii 90 ? :))))
@dan_grc , lasa ca E39-uole tau e ''super premium'', mai ales cu ''diuzele de spalare parbriz pe capota'' predispuse, care se pot infunda foarte usor sau chiar pot ingheta , sau mai rau poate pata capota cu solutie daca masina mai e si jegarita de praf...urat asa :)))))...
Ahh inca ceva pt voi, totusi un brand care vinde masini care se vad ''tabla'' in portbagaj sa valoreze mai mult ca superbitatile germane domle ? :))))
http://www.automarket.ro/stiri/toyota-bmw-si-mercedes-sunt-cele-mai-valoroase-branduri-auto-din-lume-in-66501.html
Despre consum depinde de fiecare.
Deci nu poti avea aceleasi performante de la acelasi motor, aceeasi cutie cu soft-uri diferite.
Mergeti la orice reprezentanta Volkswagen, intrebati-l pe orice inginer (si sa va raspunda sincer) ce se intampla la schimbarea soft-ului pentru ca masina sa fie EURO5 sau EURO6 real.
TDI-urile o sa devina SDI-uri cu o turbina.
Benzinele turbo sunt viitorul si benzina mereu a fost la putere (vezi in motorsport). Doar nemtii au putut sa scoata ceva putere din motoare diesel in 4 cilindrii cu 150,170,200 cai, pe cand japonezii si americanii abia acum ajung pe la 150-160 cai pe cele diesel.
Una din solutii pe care o poate adopta vw este schimbarea dpf-urilor vechi cu altele mai performante. Da si aici exista mai performante, doar trebuie sa te documentezi.
Cu un dpf mai performant pot mentine puterea. Cele cu euro6 de exemplu si fara adblue asta si au un sistem catalizator si dpf mai performant.
Daca schimba dpf-ul sigur clientii nu-si vor da seama, o sa zica buna resoftare :)
Cat despre frustrarile si balariile debidate de tine mai sus , nici nu are rost sa comentez, doar poti recunoaste ca esti hater.
In primul rand nu stiu de ce "pini" vorbesti.
In al doilea rand valoarea brandului nu are nici o legatura cu o amarata bucata de plastic din portbagaj, care lipseste. Nu despre asta e vorba. Masina merge bine mersi si asa. Dar este vorba de lucruri minore care puse cap la cap iti dau o alta impresie, mai ales cand nu esti familiarizat cu marca respectiva. Asa cum se intampla cu Toyota in Europa. Din cauza asta daca vei intreba 50 de europeni ce ar alege dintre un Passat si un Avensis, mai mult ca sigur ca peste 50% din ei ar spune ca Passat. Nu este neaparat ideea ca sunt prosti, pana la urma fiecare isi ia ce masina vrea si in care se simte cel mai bine. Ei, lucrurile astea uneori nu au treaba cu fiabilitatea si valoarea brandului. In acest caz marci precum Renault, Fiat, Alfa Romeo, Peugeot sau Citroen ar trebui sa dea faliment ca nu au valoare cum are Toyota. Culmea este ca Toyota, ca si alti japonezi dealtfel, din cand in cand mai ia din tehnologii de la marcile... cu valoare mai mica. Sa nu uitam ca Mitsubishi Outlander si ASX de pilda au motoare diesel de la PSA. Sa nu uitam ca Toyota deja a inceput sa foloseasca motoare BMW. Sa nu uitam ca Nissan are motoare de la Renault. Sa nu uitam ca Suzuki are motoare de la Fiat. Sa nu uitam ca pana nu demult Mazda avea tehnologie de la Ford si de la Volvo. Iar exemplele pot continua. Si mai presus de toate, sa nuitam ca avem masini europene si asiatice care impart platforme comune (vezi alianta PSA-Mitsubishi si Toyota, Alianta Renault-Nissan si nu in ultimul rand Toyota-BMW)
1. Stii tu la ce ''pini'' ma refer eu, nu mai ascunde gunoiul altora sub pres. Aceasta moda se purta in anii 90'' pe masinile de atunci, acum se pare ca nemtii ''mostenesc'' moda asta , dar nu-i bai' si Dacia Logan 2015 are :)))))) . Deci calitate germana nu ?
2. Vorbesti de tabla de sus din portbagaj la Avensis, dar nu spui nimic de ''tabla'' vizibila la masini premium precum Mercedes A class sau CLA, aia de la usi , stii tu se vede practic tabla vopsita in culoarea caroseriei, macar la Avensis nu-i vizibila, in plus nu ai vrea sa ai piele si lemn in portbagaj ? Macar sa-l ''zgarii'' putin cu bagajele de cumparaturi nu ? Pe bune, scoti in evidenta niste dezavantaje irelevante. E la fel ca si cum ai spune ca dc un Pick-up 4x4 nu are mocheta in bena . Revenind , deci calitate germana nu ?
3. '' Ei, lucrurile astea uneori nu au treaba cu fiabilitatea si valoarea brandului '' , foarte ''profesionista'' afirmatia. Practic nu-i problema ca dai 200 de mii pe o masina si ea se strica de 3 ori intr-o luna gen Mercedes S 63AMG sau S350CDI , stii tu la care ma refer .
4. ''Culmea este ca Toyota, ca si alti japonezi dealtfel, din cand in cand mai ia din tehnologii de la marcile... cu valoare mai mica'' . Adevarul ca sistemul ''hybrid sinergy drive'' ( cel mai performant din lume ) a fost tehnologie ''luata'' de la alti producatori. Sau sistemul de propulsie pe hidrogen al lui Mirai, la fel tot ''luat'' de la altii , probabil de la nemti nu ? UPS, am uitat ca ei nu au nimic in comun cu poluarea , ba chiar doua grupuri germane mari sunt intr-un mare rht , polueaza cat toate masinile din UK , deci ''tehnologie germana neamule'' :))))
5. ''Sa nu uitam ca Nissan are motoare de la Renault'' > Adevarul ca motorul V6 3.8 ( cel mai performant din lume ) este de'' origine '' Renault :))), iar 3,7 V6 la fel :))))
6. Valoarea unui brand este rezultatul complex al mai multor elemente de baza : calitate, performanta , valoare emotionala, design, tehnologie si inovatie patentata etc. etc.
7.'' Din cauza asta daca vei intreba 50 de europeni ce ar alege dintre un Passat si un Avensis, mai mult ca sigur ca peste 50% din ei ar spune ca Passat. Nu este neaparat ideea ca sunt prosti''..... Pe bune ? VW Grup este intr-un mare rahat, nu mai au mult pana la faliment , iar tu vb de alegeri ? Pai atunci aia 50% chiar sunt prostii, daca cu adevarul in fata care demonstreaza inselaciunile acestei marci sa mai cumpere asa ceva .
''schimbarea dpf-urilor vechi cu altele mai performante'' la milioane de masini costa bani, iar cu VW este ''terfelit'' de amenzi peste amenzi, in curand vor fi actionati in instanta si de catre proprietari , vor trebui sa plateasca bani grei.
2. Inainte de toate nu cer piele in portbagaj. Evident ca ar fi aberant. Dar atata timp cat ceri pe masina peste 16000 de euro este o chestie de bun simt sa pui o amarata de bucata de plastic in portbagaj. In afara de Logan asa ceva nu am mai vazut la nici o masina moderna. Sau poate la toate masinile ar trebui sa se renunte la bucata aia de plastic ca oricum nu se vede si cand cari o poti zgaraia sau rupe. Bun asa! In plus unde se vede tabla la Mercedes, se vede si la Lexus. Daca tu nu o vezi, imi pare rau. Dar pana la urma, ce treaba are calitatea germana? Nu de alta, dar in comentariul meu anterior nu am spus nimic de nici un Mercedes sau masina germana. Deci?
3. Ai inteles gresit. Lipsa acelei bucati de plastic din portbagajul Avensis-ului nu are nici o legatura cu fiabilitatea masinii. Restul cu Mercedes x e can can si nu despre asta era vorba. Din nou deviezi de la discutie.
4. Si iarasi deviezi de la subiect. Am spus eu ca Toyota nu are tehnologii? Am spus eu ca nu inoveaza? Am spus eu ca nu face masini fiabile? Insa nu ai cum sa nu fi de acord cu mine ca foloseste motoare de la BMW si colaboreaza cu PSA pentru clasa mini. Poate ca cei de la Toyota au mai mare incredere in BMW decat ai tu. Si poate de-asta si colaboreaza cu ei ;)
5. Eu ma refeream la motoarele DCI si benzinarele de mic litraj de pe Micra, Pulsar, Quashqai, X-trail, Note si Navara. In nici un caz nu ma refeream la GT-R, Sentra sau Maxima (ultimele doua de pe piata din America). Nu ma asteptam sa nu iti dai seama.
6. Corect. Dar care-i legatura cu Toyota Avensis? De la ce s-a plecat si unde s-a ajuns? Sa dai copy/paste la ce spune alt user la o alta stire?
7. Hai sa o luam altfel si iti voi demonstra ca este gresit ce spui... referitor la tot acest "dieselgate" si poluarea a la VW. Ideea este ca ceilalti nu sunt niste sfinti. Numeni nu e. Da, VW polueaza in draci. Toti stim asta si inclusiv VW o recunoaste, VW a comis-o, VW sa platesca. Sunt total de acord si nu vreau sa le tin partea pentru ca nu am de ce. Ok, avem sa zicem 12 milioane de masini VAG cu problema asta. Modelele concurentei, care impreuna depasesc 30 de milioane de unitati (ex. Ford Mondeo, Focus, Kuga, Galaxy, S-Max etc. 2.0 TDCI, Insignia, Zafira, Astra etc. 2.0 CDTI, 508, 308, 3008 etc. HDI, C5, C4 HDI, Avensis, Auris, Rav 4 D4D etc.), la fel ca toate masinile, au consumul normal mai mare cu 20-25% decat cel declarat. Asta inseamna ca si emisiile de noxe sunt cu 20-25% mai mari. Daca ne gandim ca ei au vandut cel putin triplu motoare de cilindree asemanatoare comparativ cu VAG, inseamna ca si ei au poluat foarte mult. Bine, nu la fel de mult ca VAG, insa si cifrele lor pot insemna un semnal de alarma. Pentru cine? Hmmm. Se pare ca pentru nimeni. Ia spune-mi tu de cate ori ai reusit sa consumi axact cat spune producatorul. Mai mult ca sigur ca niciodata sau de cateva ori. De ce? E simplu. Masinile se testeaza total diferit fata de cum sunt conduse in mod normal.
In plus nu uita totusi cine a rechemat data trecuta in service peste 10 milioane de masini fara sa se opuna.
2. '' Dar atata timp cat ceri pe masina peste 16000 de euro este o chestie de bun simt sa pui o amarata de bucata de plastic in portbagaj'' . Serios ? Pai atunci , aceleasi asteptari le-as avea si eu, dar nu de la Toyota , ci de la VW Passat de 60 de mii . Atunci cand vinzi masini la preturi mult peste medie, aproape de pragul de pret platit pentru masini premium, ne asteptam, totusi, ca fabilitatea sa fie, de asemenea, peste medie.
Volkswagen, Seat si Skoda au probleme de fiabilitate, iar VAG ar trebui sa isi trateze clientii cu mai mult respect. Este inadmisibil ca o masina cum este VW Passat CC 1.8 TSI sa intre in service pentru reparatii capitale la motor pana in 100.000 km. Golf cu motoare 1.2/1.4 TSI, la fel, pompe de apa, lanturi de distributie si injectoare schimbate pana in 50.000 km. Penibil!
3. Ultimul raspusn : Nu stiu la ce copy/paste te referi cand zici de Avensis, dar e clar ca obsesia de VW si BMW te-a cam tras in jos de la un timp. Dar BMW dc a copiat Daimlerul si a facut masina tot cu 4 roti ? SAu BMW x6 dc a fst copiat dupa Ssang Yong Actyon ? Stiim cu totii ca acesta a fst primul SAC aparut pe piata. Restul e CAN CAN cum zici tu. Ca o incheiere, VW este intr-o mare belea, inca o miscare gresita si il poate paste falimentul, anul acesta nici pe 2 nu va mai fii, a pierdut deja mult teren , iar cum americanii sunt seriosi, nu ar fi de mirare ca pagubitii proprietari sa le ceara daune materiale , asadar alti abni alta distractie pt VW .
4. ''Bun asa! In plus unde se vede tabla la Mercedes, se vede si la Lexus''. Pe bune ? Tu chiar stai in baza unei documentatii cand spui astfel de afirmatii penibile ? Iti voi arata niste poze, oricum sunt sigur ca nu vei vedea . In poze se vede clar tabla vopsita in culoarea caroseriei la interior inclisiv in zona de jos a usii , in afara de Logan asa ceva nici eu nu am mai vazut la nici o masina moderna, asta ca sa te citez pe tine.
Aici se vede tabla vopsita in rosu jos la usa la CLA in ienterior cand usa e inchisa
http://www.netcarshow.com/mercedes-benz/2014-cla250/1024x768/wallpaper_26.htm
Aici se vede tabla vopsita alb la rama usii pe interior cand ea e inchisa
http://www.netcarshow.com/mercedes-benz/2013-a-class/1024x768/wallpaper_bb.htm
Ahh si tot in poze se vad si ''pinii'' de care tu nu ai habar , sunt cocotati pe usi se vad exact ca la o masina de anii 90''
Acum hai sa-ti arat Lexus , sa-mi zici unde se vede :
http://www.netcarshow.com/lexus/2014-ct_200h/1024x768/wallpaper_33.htm
http://www.netcarshow.com/lexus/2014-ct_200h/1024x768/wallpaper_34.htm
Asadar masina e alba, iar la interior acea rama de la usi care la Mercedes reflecta tabla vopsita in culoarea exterioara, la Lexus CT ( cel mai ieftin model ) are o banda neagra, adica un cheder din cauciuc pt o mai buna izolare si o finisare interioara .
http://www.netcarshow.com/lexus/2014-ct_200h/1024x768/wallpaper_3c.htm
Tu nu intelegi un lucru esential: la o masina nu conteaza doar fiabilitatea. In cazul acesta ar insemna ca marci precum Fiat, Alfa Romeo, Citroen etc. nici sa nu mai existe.
Passat ajunge la 60000 de euro configurat cum Avensis doar viseaza. Iar o configuratie asemanatoare pe o masina premium sare de 80 000 de euro lejer. Dar nu-i problema. E suficient sa cari intr-un Avensis ceva de la Ikea, sa lovesti acele parghii si sa te trezesti ca portbagajul nu se mai inchide bine. Deci acea bucata de plastic este si nu prea o fita.
Si cand pui ca masinile nemtesti m-au facut sa le vad doar pe ele, nu uita ca anul trecut mi-am luat o japoneza in loc de nemteasca. Si apropo, imi place foarte mult masinuta aia. Ciudat, asa-i? :))
1.Ce legatura au Lexus si Mercedes? Pai acelasi lucru te pot intreba si eu pe tine : ce legatura ar avea Dacia, Citroen, Fiat, Renault, marci pe care le-ai adus in discutie mai sus ?
Cat despre Passat , se pare ca nu ai inteles mare lucru. Evident ca ajunje la 60 mii euro configurat. Stii de la cat pleaca configuratia ? De la 44 mii euro, iar in acesti bani nu o primesti nici macar cu proiectoare ceata sau faruri cu lupe ( nu mai zic de xenon, full led, si alte nebunii ), nu primesti nici macar cruise control si comenzi audio. Bun revenind! Citez '' Passat ajunge la 60000 de euro configurat cum Avensis doar viseaza. Iar o configuratie asemanatoare pe o masina premium sare de 80 000 de euro lejer.'' . Pe bune ? Lexus IS300H costa in varianta de varf ( cu de toate ) 55.150 euro si cu cel mai performant sistem de propulsie hybrid, motoare garantate 15 ani, cu 4 moduri de rulare, dotari de top, si 100% premium este chiar mai ieftin decat Passat . Passat nu este o masina premium, incepi si tu ca un fan Renault care se tot batea cu afirmatia asta la stirea cu Talisman. Oricum concluzia ta e simpla si de-a dreptul amuzanta: nu are rost sa cumperi o masina premium cand poti sa iei Passat de volum, ii tragi niste dotari optionale de top si ai facut-o premium :))) , dar totusi nu stiu la ce te-ai referit cand ai zis ca ''o configuratie asemanatoare pe o masina premium sare de 80 000 de euro lejer'' . Pai Lexus IS300H e chiar mai ieftin cu 5 mii, are un motor net superior Passatului, mult mai silentios, economic, ecologic ( ceea ce VW mai are de papat ), tren de rulare 100% premium, nu aceeasi platforma pe care o poarta si Octavia sau masini net inferioare din Grup.
2. ''Tu nu intelegi un lucru esential: la o masina nu conteaza doar fiabilitatea. In cazul acesta ar insemna ca marci precum Fiat, Alfa Romeo, Citroen etc. nici sa nu mai existe''. Vad ca depui o mare obsesie cu aceasta afirmatie doar de dragul de a pastra latura VW intacta sau de a-i face looby gratuit. Pai cumpara-ti tu Passat de 60 de mii si care sa te lase motorul la o saptamana imediat dupa cumparare, iar dupa ce-l repara pe garantie sa se mai strice din cand in cand odata la 3 saptamani, ce parere ai avea atunci ? Multumit ca ai platit suma asta de bani ?Probabil nici atunci pt tine nu va insemna nimic sa inteleg. Cat despre existenta, pai de cand Fiat Citroen au preturi nesimtite precum VW ? Un Fiat 500 costa 7.300 euro, un Fiat 500x costa 13.400 euro, Un Fiat Panda costa 7,600 Euro, un GP Young costa 8,600 euro ( in oferta ), ti se par cumva scumpe ? Evident ca de asta are vanzari, pana la urma nici Dacia nu ofera niste injectoare fiabile pe motoarele diesel, dar macar nu cer preturi nesimtite, iar totul se rezolva pe garantie in cazul ulterior. u doresc la nimeni asemenea belele chiar, mult timp pierdut si multi nervi consumati, iar deservirea la noi stiim cu totii cum este. Am mai spus, mi-a placut foarte mult Touareg, iar pretul de 35k euro pe care mi-l oferise reteaua de dealeri in oferta chiar m-a coplesit, apoape ca il cumparam daca nu imi comandam Toyota Prius. In rest preturile lor sunt nesimtite la unele modele. Spre exemplu Golf 1.2 TSI 86 CP pret redus+remat ajunge la 12.300 euro ? Pai scuza-ma, dar la Mazda cand am fost pt un test cu CX-3 dealerul mi-a facut o oferta pt varianta 2.0 G120 al lui CX-3 ( de baza ), iar de la 15.300 ( pret lista ) , a fost redus la 11,600 euro . Deci o masina mult mai usoara ca Golf, motor fenomenal de puternic si fiabil, iar designul iti taie rasuflarea. Zii tu acum ?
Am sa dau link cu inca cateva imagini mai clare care dovedesc
http://www.cartodrive.com/pa/tdg/201303-166jpxg/LS/201303-166-nvgol-1y5Tr12F8d.jpg
In aceasta imagine se vede tabla rosie vopsita cand usile sunt inchise, chiar pe ''conturul'' usii. Urat pt o masina premium.
La noul GLC se pare ca nu se vede, e cv mai bn finisat, are o banda neagra care acopera, dar si pretul e pe masura.
http://www.cartodrive.com/pa/tdg/201509-216hfth/LS/201509-216-qiaxf-U96ql3VGHm.jpg
Dar din cate vad marea problema este ca daca nu zic ca tine, inseamna ori ca sunt fan VW :)) sau BMW =)) (@mowgli, opreste-te din ras), ori am ceva cu tine, ori sunt importiva masinilor japoneze. Bullshit! Singura marca pe care o am in suflet am spus si o mai spun ca este Volvo. Am crezut ca lesin cand m-am urcat in noul XC90 la SAB. Dar din pacate pentru un Volvo cum vreau eu nu am bani. Asa ca mi-am cumparat si o masina care mi-a placut de cand a aparut, in 2004, pe numele ei Mitsubishi Colt si de care sunt multumit. Ah, de ce nu vand Beetle-ul? Pentru ca astept sa-i pice motorul. In cei 8 ani cat are si in cei 6 de cand e la mine... na, belea ca nu a picat nimic. Ciudat. Foarte ciudat.
PS: inca o confuzie. CX-3 este pe platforma de Mazda 2, adica e in clasa mica si este concurent pentru Renault Captur sau Peugeot 2008. Echivalentul lui Golf ca SUV este Tiguan, iar pentru Mazda 3 (concurentul lui Golf) este CX-5.
Deci comparatia Golf cu CX-3 nu isi are rostul. Compari dude cu portocale.
La min 1:06 se vad pinii de la noul Lexus Rx. Ca la Logan evident.
Cat despre diuze, pai nici Nubira 1 ( concurentul lui Vento la acea vreme, Bora inca nu exista )nu are din 97'' pe capota, pe cand Vento le avea plus modele premium ca BMW , Audi, Mercedes le aveau si ele pe capota inestetic si chiar predispuse la multe aspecte neplacute.
Si zici tu ca Passat Trendline nu are geamuri electrice pe spate?
Ori nu stii, ori te faci ca nu stii, ori minti. Pe bune. Chiar nu are rost sa mai discutam. Daca intri pe site-ul marcii si configurezi un Passat Trendline, vei vedea ca are geamuri electrice pe spate. Mai simplu, verifica in lista de optionale disponibile si vei vedea ca geamuri electrice spate nu apar. Deci logic ca sunt dotare standard. No, uite ca pruncii sunt in siguranta. :))
Acelasi lucru si in cazul Skodei Superb.
Cu Insignia in schimb ai nimerit-o. Nu are geamuri electrice pe spate in varianta de baza. Mai trebuie tinut cont ca este un model cu multi ani in spate de cand este pe piata. Acum 6-7 ani erau multe masini de clasa medie care nu ofereau geamuri electrice pe spate. Sa vedem urmatorul model cu ce dotari va veni.
In plus, nu baga in oala Leon, Octavia si Passat. Primele doua sunt din alta clasa (compacta), au alte abordari, alte preturi de pornire si alte motoare in versiunile de baza. Faci aceiasi confuzie CX-3 vs Golf (motor, pret si dotari) fara sa tii cont de clase.Asa ca nu vad de ce nu as ceda. :)))
Hai, pa!
Serios ? aici am ajuns ? sa judecam o masina dupa "pini" si diuzele de la parbriz ? Da ma... am vrut sa-mi iau Porsche 930 Turbo... dar acuma ca vad ca are diuzele pe capota si intra mizerie, o sa-mi iau o Corolla. Genial.
Sigur ca e important si aspectul asta, pentru cineva cu mintea odihnita, cu exces de cofeina sau cocaina in sange, un om care nu are nici o pasiune pentru masini, nu are gusturi, ci doar isi ia cei mai avantajos si ce-l duce mai bine din A in B, da, e foarte important cum blochezi usa. Pentru cineva care conduce din pasiune, cineva care-i pasionat de automobilism, n-au importanta.
Google "Petrolicious", ca sa intelegeti despre ce-i vorba, pentru unii dintre noi.
http://otomoto.pl/oferta/ford-mondeo-ambiente-1-6-tdci-115-km-ID6y806R.html#11a4eeb9d4
Dar mai bn mi-ai explica si cum de Golf nu are carcasele oglinzi si manerele vopsite in culoarea caroseriei, lucru care la Auris nu exista in varianta de baza :)))))
Cat despre faza cu CX-3, din nou ti-o spun ca nu prea ai inteles bine mesajul meu si abordarea acestuia. Aici m-am referit strict la pret si performante, in sensul ca la mai putini bani poti cumpara CX-3 in loc de Golf, stiu stiu sunt clase diferite, dar acest punct de reper conteaza doar pt fani. In general in viata reala, aceste masini sunt cumparate de persoane mult prea putin pasionate de domeniul auto, care nu sta sa se uite din ce clasa fac fiecare parte.
@mowgli amice, copii mei nu ar avea cum sa deschida geamurile din mers, masinile mele au x4 geamuri ac. electric, la fel si Nubira 2 .Chiar daca eu detin varianta de top al acestui model ( 2.0i CDX DAB ) , Nubira 2 entry-level , respectiv 1.6i CDX LPG, venea standard cu geamuri x4 electrice + auto pt sofer, antena radio integrata uniform in luneta ( nu ca la Skoda octavia 3 pusa ieftin pe acoperis ) , luneta incalzita cu TIMER , proiectoare ceata, carcase oglinzi+manere vopsite in culoarea caroseriei ( nu ca la compactele moderne nevopsite ) , asta ca sa ii raspund si pasajului scris de Calin > ''In plus, nu baga in oala Leon, Octavia si Passat. Primele doua sunt din alta clasa (compacta), au alte abordari, alte preturi de pornire si alte motoare in versiunile de baza'' > Pai asta este o scuza cumva ? Revenind: suspensie fata/spate: Independente, tip McPherson / tip McPherson cu 2 brate transversale ( inexistent pe Octavia 3 entry-level ) . Apropo Toyota Auris este printre singurele compacte ale anului 2015 care are suspensii independente pe spate. DC zic asta ? Fiindca am ajuns sa vb de o inventie mai veche de 15 ani in domeniul automobilelor ca despre o raritate, pt ca datorita costurilor de implementare unui asemenea tip de suspensie, multi alti producatori sau majoritatea au inceput sa renunte la suspensia independenta, folosind puntea doar pt ca este mai ieftina. Prin ce se traduce un asemenea tip de suspensie ? Iti voi zice eu, poate ai sa mai rumegi niste idei in plus> Suspensia independenta face ca masina sa fie mult mai confortabila in oras ( mediul in care isi va petrece cea mai mare parte din timp o masina din clasa compacta fie ea si sedan ) , face deasemenea masina mai stabila in curbe, iar de cele mai multe ori va sta pe trasa + ca este ajutata si de ESP.
In rest, acelasi lucru il pot spune si eu :
Serios ? aici am ajuns ? sa judecam o masina dupa faptul ca nu are ''mocheta'' sus in portbagaj ? Da ma.....am vrut sa-mi iau Audi A3 sedan.....dar acum ca am vazut ca lipseste acea bucata din portbagaj care ar trebui sa acopere, o sa-mi cumpar un SH obosit E3j9(oua) ca ala e premium nenica :))))
Golf 1.2 86CP = 1205 kg/ 85CP = 14,17kg/CP
Aurs 1,33 99CP= 1150kg/ 99CP = 11,61 kg/CP
Asadar Golf este submotorizat, si greu cat un excavator mic. N-au inovat nimic prin scaderea greutatii se pare . este cu 55 KG mai greu decat Auris, deci performantele sunt net inferioare Aurisului.
Iti si iti mai spun o data. Lasa balariile si cauta pe site-ul oficial si vei vedea ca Passat Trendline are in echiparea standard geamuri electrice spate. Nu vad ce dovada mai concreta sa-ti dau.
Despre CX-3 vs Golf strict vorbind de pret iti spun ca strict din nou faci comparatii deplasate. E ca si cum i-ai reprosa... unui Landruiser ca este mai scump... decat un Ford Focus in conditiile in care masinile astea doua nu au nici o treaba una cu cealalta. :))))
Plus ca:
Golf 1.2 86CP = 1205 kg/ 85CP = 14,17kg/CP
Aurs 1,33 99CP= 1150kg/ 99CP = 11,61 kg/CP
daaar:
Golf 1.2 86 CP: 0-100 km/h 11,9 s, vit max. 179 km/h
Auris 1.33 99 CP: 0-100 km/h 12.6 s , vit max. 175 km/h
Deci Auris este mai usor si mai puternic ca un Golf (submotorizat :))) - din nou folosesti cuvinte fara sa le intelegi) si totusi are o dinamica mai slaba. Sau asta nu conteaza? Asa mai greu si mai instabil pe viraje. Ti-am spus ca vezi numai cum vrei tu.
Golf 4 si eventual Bora ( ca doar vb de clasa compacta ) , nu are cheder dublu acustic, iar la fel ca si la Mercedes A class si CLA este vizibila tabla vopsita cand usile sunt inchise. Asta pe langa faptul ca nu are antifon la capota, pt a minimiza vibratiile si zgomotele venite de la motor. Asta pe langa faptul ca are o antena ieftina pe plafon. Asta pe langa faptul ca are un motor anesteziat de 1.4 75CP in entry-level , fapt pt care facea 0-100 in 13 sec , iar o Corolla din acel an avea 1.4 86CP care facea 0-100 in 12,5 sec ce zici domnule Calin ? Frumos nu ? :)))) Performante neica nu gluma. Bora avea si ea in entry-level un motoras ca si Golf4 tot de 1.4 16v 75 CP care accelera in 15 sec . Inca odata, sa compari VW cu TOYOTA, adica TOYOTA NENE care face cele mai fiabile si mai tehnologizate masini de lux , e aberant crede-ma. Tu ai auzit de Toyota MIrai ? Sau Prius ? I-ai citit istoria ? Nu-i o acuza e un sfat sa stii.
Si acum poate nu stiai :
Toyota Corolla 1.8 i 16V T-Sport 192 Hp 0-100 > 8,4 sec
VW Golf 2.3 VRS 4motion 0-100 > 8,8 sec si cu cilindree mai mare :))))) Superb draga Calin superb...... :))))
Hai sa-ti mai spun un secret.
Masina mea din 2006 echipata cu motorul 2.0 135CP stock accelera in > 9 sec ( acum dupa chip tuning-ul de 350 euro cam in 8 sec, dar nu conteaza asta sa vb de stock mai bn) ..... Un Bora ( model de aceeasi clasa ) echipat cu motorul 2.3 VR5 20V 4motion 170CP accelereaza in 9,1 sec , asta in cazul in care are un cilindru in plus fata de motorul de pe Nubira 2 si putere mult mai mare raportat la o cilindree mai mare, si eventual e mai usor ca greutate :)))))) Ce parere ai ? Performante nene :))) . Avensisul are motor tot 2.0 benzina doar ca 147CP si face 0-100 in 9,5 sec , dar este o masina de clasa medie, adica mai grea, si cu toate astea acceleratia e aproape asemanatoare cu un 2.3 VRS 4M cu 23CP in plus. Stiu , am comparat mere cu pere acum, dar asa ca exemplu.
Inca odata, nu am nimic cu VW, dar nici fan nu sunt. Imi plac mult modele precum Beetle mk.1, mk.2, ...., T6 , T1, Scirocco si Touareg , dar sa spui ca sunt cele mai performante, pai scuza-ma dar e total gresit.
Observ ca tot nu ai inteles ideea comparatie CX-3 vs Golf, am sa fiu mai pe intelesul tau > M-am bagat in pielea unui cumparator oarecare de automobile care nu este un cunoscator si nici pasionat auto si care are un buget maxim de 13 mii euro, care doreste sa isi achizitioneze un autoturism. Intelegi acum ? Sa iti fac si o schema ? Bun !
Vasile : Fai Doinito, cred ca ar fi cazul sa ne schimbam ''papucul'' cu o masina noua de oras.
Doinita : De acord barbate ! Sa intram sa cautam niste oferte echivalente cu bugetul de 13 mii pe care il avem
Vasile: Fai! Tocmai am gasit doua oferte : una la VWGolf7> 12.300 euro si una la Mazda CX-3 11.600 euro.
Doinita: Pe care sa o cumparam barbate ?
Vasile : Fai, pai din cate vad eu Mazda CX-3, ofera un motor mult mai puternic de 2.0 120 CP , pe cand Golf7 1.2 86CP , deci o alegem pe prima.
Doinita: Sunt de acord cu alegerea facuta barbate, chiar nu am chef sa te imping iarna din zapada, deci alegem Mazda CX-3 e si mai ieftina pt ceea ce ofera .
Vasila: Gata fai nevasta, maine mergem la dealer.
Acum intelegi ce vreau sa zic ? :))))) Evident NU.
In sfarsit te-ai luminat ca Passat are geamuri electrice pe spate (dupa ce ai facutpe desteptul) si acum ti se pare ceva insignifiat si compari cu Cielo din 94. Care tehnic era un Opel Kadett apărut in '82. Bravo! :)))
La 13000 de euro poti sa iei foarte multe masini. De la Duster sau Fiat 500 pana la Mazda 2 sau Corolla. Dar nu poti sa-ti iei Mazda 3. Si conform gândirii tale, asta este o prostie.
Dar serios acum. Ca sa te scutesc de o munca in plus, poti sa nu mai scrii aici ca o vei face degeaba. Eu nu ma mai obosesc sa-ti spun ceva... din moment de deraezi la lucruri de peste 20 de ani, cu tehnica de peste 30 de ani, gen Cielo. Asa poti spune ca mare brânză ca au masinile din ziua de azi au ABS, ca Mercedes are de peste 30. :))
PS: Nu am spus ca VW face cele mai performante masini. Oricum nu contează ce am spus si ce nu ca tot cum vrei tu o întorci. Ah, ca ti-am demonstrat ca o masina "submotorizata" are dinamica mai buna ca una mai puternica... nu cred ca poti nega niste informatii oficiale. Sau poti ce vrei tu.
Totusi nu mi-ai ''demostrat'' ca VW oferea motoare atat de performante pe cat le lauzi tu pe atunci ? Ti-am dat exemplu de VRS , cu putere mult mult mai mare, mai usoara deci ce dinamica zici tu acolo domnule ? :)))). In fine, Toyota e devina in scandalul ''dieselgate'' asta e clar :)))))) .Sunt curios ce oferta mi-ar face un reprezentat VW la un Polo 1.0 60 de cai :)))))........ II voi spune sincer ca mai mult de 4-5 mii nu dau pe el :))))
Eu cred ca renunt la abonamentul de internet ca vreau sa-mi pastrez minima sanatate mintala care mi-a mai ramas.
Eu cred ca persoana care pune comentariile astea e de la TimesNewRoman, altfel e grav... grav rau.
Corolla 1.8 16v T-Sport 192 CP: 0-100 km/h 8.4 s, vit max. 225 km/h
Golf 4 V6 4Motion 204 CP, 0-100 km/h 7.1 s, vit max 225 km/h
Aceasta comparatie e mai potivita pentru ca masinile sunt mai apropate ca putere. In plus, tu cand spui de Corolla ca are motorul asta dintr-o putere atat de mica, uiti sa spui ca motorul este supraalimentat si nu aspirat. Desi nu cred ca uiti... pur si simplu este rea intentie. Dar se pare ca este in zadar.