Noile Sandero şi Logan primesc sigla Renault în Rusia

de Mircea Meșter
Luni, 20.05.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Renault a prezentat primele imagini ale versiunii proprii derivate din noile Sandero şi Sandero Stepway. Modificările estetice vizează zona frontală.

După ce noile Dacia Logan şi Sandero au reuşit să ia lumea auto prin surprindere la Salonul Auto de la Paris din toamna anului trecut, prezentând un concept de design coerent şi plăcut, cele două modele de segment B ale mărcii de la Mioveni se lansează în această perioadă şi în Rusia, una dintre cele mai importante pieţe ale lumii. Dar pentru că Dacia nu este însă prezentă ca marcă de sine stătătoare la Moscova, Sandero şi Logan vor continua să fie vândute sub sigla Renault pe această piaţă. 

Versunile Renault ale noilor Sandero şi Logan preiau în mare liniile şi profilul modelelor pe care le putem admira de jumătate de an în shwroom-urile noastre, singurele diferenţe la nivel exterior venind în zona frontală, acolo unde grila "curată", simplă a modelelor Dacia este înlocuită de un calandru complex şi, evident, de prezenţa siglei Renault în locul celei Dacia. Modificările nu reprezintă neapărat un pas în faţă din punct de vedere estetic, acestea determinând o apariţie care pare complicată inutil. 

Schimbări interesante apar însă la interior, acolo unde materialele par mult mai înalte calitativ decât cele prezente pe modelele Dacia.

Versiunile Renault ale lui Sandero şi Sandero Stepway devin un fel de hibrid între modelele Dacia şi interiorul de pe Renault Clio, amplasarea comenzilor pe planşa de bord fiind şi ea schimbată. 

Deocamdată, ruşii au publicat doar fotografii cu versiunea clasică şi cu cea Stepway a lui Sandero, însă noua grilă Renault va fi prezentă şi pe Logan. Versiunile pentru Rusia ale lui Sandero şi Logan sunt produse la uzina pe care Renault o deţine lângă Moscova, subansamblele fiind trimise în formă de pachete CKD de la Mioveni.

via Autowp

Comentarii (13)

  • Marius
    Este o strategie de Marketing : Rusii nu prea cumpara ceva produs in romania ca stiu ff bine ce orice lucru din Ro nu are calitate . De accea se pune pe un lucru romanesc sigla Renault si uite ca Rusii cumpara !
    15 21
  • Alex Radoi
    Ca de obicei (ca si in cazul Duster), rusii si sud-americanii primesc un interior superior celui disponibil pe piata noastra. Un design mai inchegat, climatizare automata, geamuri cu comanda in pozitia clasica (pe usi) etc. Daca ar arata asa si varianta europeana, sigur as cumpara si eu una. Dar asa, mai bine lasa...
    29 5
  • Alex Radoi
    Vad acum ca are si semnale in oglinzi, si probabil mai sunt si alte imbunatatiri.
    19 2
  • Foarte interesant cum bordul aduce mai mult a Clio 4 decat a Logan 2. Nu stiu daca rusii considera ceva facut in Romania ca de proasta calitate cum zicea Marius (in general ce exportam inainte de '89 pe piata URSS era mult mai calitativ decat ce produceau ei).

    Oricum per total piata auto ruseasca e foarte importanta si Renault care sunt pragmatici par excellence stiu sa fructifice acest lucru. Pacat ca la noi se ofera mai putin, insa cred ca in caz contrar nu ar mai avea acelasi pret si ar iesi din categoria low-cost.
    20 0
  • Parca ar primi 5 stele EURONCAP
    6 0
  • Avand in vedere ca la noi Clio Symbol a disparut, as spune ca s-a facut destul loc in gama Dacia - Renault si pentru introducerea pe piata interna a unor dotari pana acum inacesibile Dacia, referindu-ma in special la climatizarea automata. Avand in vedere ca se produce Dacia pentru Turcia (Symbol) cu climatizare automata, e clar ca nu e vorba de costuri de productie sau de proiectare/ integrare, ci doar de marketing. Probabil se mai trage de actuala paleta de dotari pentru o perioada, iar upgrade-ul va veni cu urmatorul facelift, au considerat ca au introdus suficiente noutati si in viitor nu vor mai avea cu ce sa vina.
    13 1
  • @ Marius
    Modelele Renault vandute in Rusia bazate pe gama Logan sunt produse in Rusia si nu in Romania .
    6 7
  • florin
    Ai vrut sa spui: asamblate in Rusia
    16 2
  • @Marius

    Zau? De asta erau disperati dupa mobila romaneasca si dupa blanurile romanesti?!

    On topic: Faptul ca masina produsa pe platforma asta se vinde in Rusia reprezinta o dovada clara a fiabilitatii acestei pltaforme, data fiind clima din zona. Cred totusi ca va fi si o gama diferita de motorizari in sensul in care pe aceasta piata nu vor renunta la motorizarile de 1.6 aspirate.
    13 2
  • Stati linistita ca vor fi si la noi Loganuri cu clima in dotare, dar numai dupa ce se termina stocul de Symbol.
    3 0
  • Rusii au o parere buna despre produsele fabricate in Rominia, cel putin cei mai in virsta. Motivul pentru care automobilele se vind in Rusia ca Renault este ca in limba rusa cuvintul "dacia" inseamna casa de vacanta.
    5 0
  • @Max-Pai atunci breackul sa se numeasca Renault Dacia, ca e spatios si pleci in vacanta cu el!Ce ziceti? Si impacam si capra...
    3 0
  • irinel
    In portul Constanta, ajung trenuri in fiecare seara cu loganuri si sandero cu sigla de renault. Se duc in Turcia.
    2 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru