După ce noile Dacia Logan şi Sandero au reuşit să ia lumea auto prin surprindere la Salonul Auto de la Paris din toamna anului trecut, prezentând un concept de design coerent şi plăcut, cele două modele de segment B ale mărcii de la Mioveni se lansează în această perioadă şi în Rusia, una dintre cele mai importante pieţe ale lumii. Dar pentru că Dacia nu este însă prezentă ca marcă de sine stătătoare la Moscova, Sandero şi Logan vor continua să fie vândute sub sigla Renault pe această piaţă.
Versunile Renault ale noilor Sandero şi Logan preiau în mare liniile şi profilul modelelor pe care le putem admira de jumătate de an în shwroom-urile noastre, singurele diferenţe la nivel exterior venind în zona frontală, acolo unde grila "curată", simplă a modelelor Dacia este înlocuită de un calandru complex şi, evident, de prezenţa siglei Renault în locul celei Dacia. Modificările nu reprezintă neapărat un pas în faţă din punct de vedere estetic, acestea determinând o apariţie care pare complicată inutil.
Schimbări interesante apar însă la interior, acolo unde materialele par mult mai înalte calitativ decât cele prezente pe modelele Dacia.
Versiunile Renault ale lui Sandero şi Sandero Stepway devin un fel de hibrid între modelele Dacia şi interiorul de pe Renault Clio, amplasarea comenzilor pe planşa de bord fiind şi ea schimbată.Deocamdată, ruşii au publicat doar fotografii cu versiunea clasică şi cu cea Stepway a lui Sandero, însă noua grilă Renault va fi prezentă şi pe Logan. Versiunile pentru Rusia ale lui Sandero şi Logan sunt produse la uzina pe care Renault o deţine lângă Moscova, subansamblele fiind trimise în formă de pachete CKD de la Mioveni.
via Autowp
Oricum per total piata auto ruseasca e foarte importanta si Renault care sunt pragmatici par excellence stiu sa fructifice acest lucru. Pacat ca la noi se ofera mai putin, insa cred ca in caz contrar nu ar mai avea acelasi pret si ar iesi din categoria low-cost.
Zau? De asta erau disperati dupa mobila romaneasca si dupa blanurile romanesti?!
On topic: Faptul ca masina produsa pe platforma asta se vinde in Rusia reprezinta o dovada clara a fiabilitatii acestei pltaforme, data fiind clima din zona. Cred totusi ca va fi si o gama diferita de motorizari in sensul in care pe aceasta piata nu vor renunta la motorizarile de 1.6 aspirate.