La numai 3 luni după ce a prezentat îmbunatăţirile pregătite pentru A5 şi S5, Audi ne dezvăluie şi noile generaţii ale coupe-ului în 5 uşi A5 Sportback şi a versiunii sale de performanţă, S5 Sportback. Aşa cum era de aşteptat, acestea se inspiră puternic din designul noului A5, atât în ceea ce priveşte partea frontală cu grilă simplificată şi faruri Matrix LED, cât şi în privinţa spatelui.
Construite pe noua platformă MLB Evo, A5 şi S5 Sportback beneficiază de un ampatament mai lung şi de o masă totală mai mică, care în cazul versiunii de performanţă este de numai 1.470 de kilograme. Ampatamentul mai lung are ca efect principal o creştere importantă a spaţiului disponibil la interior, a cărui lungime a crescut cu 17 mm. Pasagerii au un plus de 24 mm pentru genunchi şi 11 mm în plus pentru umeri, ceea ce ar trebui să asigure un confort sporit.
Pasionaţii de tehnologie au de asemenea motive de satisfacţie, întrucât A5 şi S5 Sportback primesc deja celebrul Virtual Cockpit, display-ul gigant de 12.3 inch care înlocuieşte clasicele ceasuri de bord şi care şi-a făcut apariţia în premieră în gama Audi acum doi ani, pe noua generaţie TT. Acesta este acompaniat de un al doilea display cu diagonală de 8.3 inch poziţionat central care găzduieşte sistemul MultiMedia Interface (MMI).
Deloc surprinzător, Audi oferă pe A5 şi S5 Sportback 5 motorizări similare cu cele disponibile pe noile A5 şi S5: două unităţi turbo pe benzină şi 3 turbodiesel TDI.
Acestea dezvoltă între 190 şi 286 de cai putere şi pot fi cuplate fie la cutii manuale cu şase trepte, fie la automate cu şapte rapoarte. Versiunea de putere de vârf TDI, 3.0 TDI V6, este comandată cu o transmisie Tiptronic cu 8 trepte şi cu integrală quattro în versiunea de bază.Aceeaşi transmisie performantă se regăseşte şi pe versiunea sportivă S5, care oferă un motor TFSi V6 de 3.0 litri. Puterea maximă dezvoltată de acest motor ajunge acum la 354 de cai putere, deci cu 21 de cai în plus faţă de anterioara generaţie. S5 este dotat cu un sistem de tracţiune integrală permanentă quattro în standard şi oferă 4.7 secunde pentru 0-100 km/h şi o viteză maximă de 250 de km/h, limitată electronic.
A5 şi S5 Sportback vor fi disponibile pe piaţă începând din primăvara anului viitor. În Germania, acestea vor avea preţuri de pornire de 37.800 de euro şi, respectiv, 62.500 de euro.
Via Audi
Mafiuta .... macarecscule ! Suspensia aia de zici tu de pe Audi costa cat averea familiei tale de la Burebista pana astazi si e mai complicata ca , creierasul tau sec. Nu mai incerca sa dezinformezi si sa arunci cu noroi in marci de prestigiu ca sa iesi in fata cu splendoarea ta de Toyota si mai stiu eu ce chinezarie ! Vezi ca lumea nu e proasta ... poti intra cu mascarescu din nou sau cu mafia ca tot aia e. Macar ai fi corect si nu te-ai mai ascunde dupa paravan :))))
ps. Daca ai fi spus ca suspensiile oferite de nemti sunt inferioare actualei si vechii suspenii pe care o ofera Citroen cu C5 si vechiul C6 care sunt pe sfere hidraulice, intelegeam ca asa e. Sunt peste. Dar ne iei cu Matiz tu....hai sa fim seriosi !
Bolovane !!! C5 si C6 chiar au sfere hidraulice. Ai auzit de suspenisa activa by Citroen ? Culmea e ca am avut c5 cand a aparut si stiu. Tu vb din auzite. Hai basti de aici ca esti dus rau cu capu'....
Omul e un redactor Automarket care atrage trafic pe site cu troll-area aferenta. Cand e banat...nu e banat. E doar praf in ochi.
So...chill!! A, si nu-i mai faceti jocul!
Daca vreti sa va dati seama cat este de buna o masina germana, nu cititi, doar numarati de cate ori da in apoplexie @kakarov la un articol. E un indiciu foarte bun la ura care-l roade pe dinauntru.
In cultura mea automobilistica stiu ca modelele C5 si C6 ale constructorului francez,.vin dotate cu acest tip de suspensie DOAR si DOAR pe varinatele de TOP. E greu de rumegat nu ? Am zis eu ca Audi nu ofera o suspensie calitativa in varianta de top ? Ofera, dar asta la un pret destul de nesimtit care de cele mai multe ori sare de 60-70.000 euro .Daca te consideri un producator ( si premium in cazul asta ) care pune acel ''simt de raspundere'' pe primul loc, oferi consumatorilor ceva de calitate indiferent de motorizare . Oferi acelasi ansamblu premium, dar mai putine dotari ( asa este corect ). Lexus ofera suspensie adaptiva inca din entry-level, pe cand Haudi si alte parasute germane premium or non-premium ofera subansamblu de Dacia cu OSIE ca la 1300 :))))
Oricum cu replica asta cu Citroen ai dat si tu o alta palma peste obraz nemtilor. Mersi de ajutor.
PS: Chiar nu ma intereseaza ce mjasina ai avut tu in GTA , si nici visele tale umede cu marci nemtesti.
@Keotegashi zis si Luchian Niculaie , zis si Origami zis si fostul user blocat Lache. Ce mai faci amice ? In sfarsit ai inteles cum sta treaba aia cu tractiunea integrala da ? Ma bucur enorm. Incepi sa te indrepti.
@porcule, tu raspunzi mereu la comentariile tale? Sau mananci cu kracaciov din aceeasi troaca?
Baga si chestia aia cu chiulOasa. N-ai ambitzie?