La scurt timp după ce a publicat un teaser video cu noul X5 facelift, BMW dezvăluie în premieră variantele îmbunătățite ale SUV-urilor X5 și X6. Cele două au primit o serie de noutăți estetice, un habitaclu revizuit și o gamă de motorizări care include o versiune plug-in hybrid mai puternică.
Atât X5 cât și X6 facelift se laudă cu faruri mai înguste cu 35 de milimetri decât înainte. Grila iluminată care a debutat odată cu actuala generație X6 este acum opțională pentru X5. Totodată, pachetul M Sport este standard pentru X6.
Ambele modele pot fi echipate, opțional, cu pachetul M Sport Pro.
Nu în ultimul rând, BMW X5 facelift a primit un spoiler frontal ușor revizuit, cu prize de aer verticale.
DISPLAY-UL CURBAT DEBUTEAZĂ PE X5 ȘI X6
La interior, pasagerii vor regăsi noul ansamblu BMW Curved Display, care integrează instrumentarul de bord digital, cu ecran de 12.3 inch, și display-ul central, de 14.9 inch, al sistemului multimedia. Selectorul transmisiei automate este și el nou, iar sistemul de iluminare ambientală a fost îmbunătățit.
Gama de motorizări a suferit, la rândul ei, câteva modificări, dar este compusă în continuare din unități cu șase sau opt cilindri. diesel, două versiuni pe benzină și o variantă plug-in hybrid mai puternică pentru X5.
Pentru moment, clienții au de ales între o motorizareÎn partea inferioară a gamei regăsim versiunile sDrive40i și xDrive40i, ambele fiind echipate cu un motor de 3.0 litri, pe benzină, care dezvoltă 380 de cai putere (+ 47 CP) și 540 Nm. Agregatul vine în compania unui sistem mild-hybrid la 48V.
MOTORIZARE DIESEL CU 298 CP
Amatorii motorizărilor diesel au la dispoziție versiunea xDrive30. Motorul de 3.0 litri, diesel mild-hybrid, are acum pistoane din oțel și un sistem de injecție nou, astfel că puterea a crescut la 298 CP (+ 12 CP) și 670 Nm.
Versiunea termică de top poartă numele de M60i xDrive și ascunde sub capotă motorul de 4.4 litri V8, mild-hybrid. Unitatea dezvoltă în continuare 530 CP și 750 Nm, suficient pentru a atinge 100 de km/h în 4.3 secunde.
În ceea ce privește versiunea plug-in hybrid a lui X5 facelift, aceasta are o denumire comercială nouă: xDrive50e. Motorul electric este mai puternic, astfel că puterea totală a ansamblului a crescut la 490 CP (+ 96 CP) și 700 Nm.
AUTONOMIE EXTINSĂ PENTRU X5 PHEV
Capacitatea utilă a bateriei a crescut la 25.7 kWh, iar încărcarea poate fi realizată la stații cu puteri de 7.4 kW (3.7 kW înainte).
În modul pur electric, noul BMW X5 facelift poate parcurge între 94 și 110 kilometri.Suspensia pneumatică este acum standard pentru versiunea plug-in hybrid a lui X5, iar X6 facelift vine, tot în standard, cu amortizoarele adaptive. Versiunea M60i a ambelor modele propune, în standard, sistemul de direcție integrală.
Tehnologia Highway Assistant (condus semiautonom de nivel 2+) face parte din pachetul Driving Assistance Professional. Lista mai include conectivitate 5G, navigație cu realitate augmentată și control vocal pentru sistemul de climatizare.
Noile BMW X5 și X6 facelift vor debuta pe piață în luna aprilie.
via BMW
anormal e cum e la bmw: 20 intrari in service pe an, din care doar 1 pt revizia obisnuita si restul pentru reparatii
Au ele botul botoxat și uricios dar sunt mașini super.
Cunosc multi cocalari care iau BMW-uri si merg la colt de bloc sa schimbe uleiul si care trec ITP cu spaga, nu au bani de anvelope si se lauda ca au dieseluri cu autonomie de 1000 km, dar ei fac 200 metri pe an ca nu au bani de motorina.
Sunteti obositi tare mai baieti:))
Luati in continuare BMW sudate din bucati si dati-va smecheri si priceputi.
Si am uitat sa mentionez ca majoritatea fac credit PENTRU o troaca BMW care teoretic ii ridica statutul social:))
In realitate tot cocalari raman, dar sunt cocalarii supremo.
In tarile evoluate (Finlanda, Olanda, Suedia, Norvegia, Anglia), ca sa arate ca sunt ei cocalarii supremi, parcheaza troacele pe locurile de incarcare pentru masinile electrice.
De asta si studiile renumite din aceste tari despre cei mai prosti si marlani soferi: cei cu BMW, Audi si Mercedes.
Daca nu ma crezi, cauta sa vezi si studiile si poze cu marlanii. Sunt multe, nu
Clar murdar.
Volvo T6 2.0 benzina are 320 cai inca din 2015....
Cam inapoiati astia la BMW. Incearca sa copie si ei.
Poate cand nu mai fac reclame la drift si inteleg mucosii de 19 ani ca mai intai e bine sa faci ceva experienta inainte sa iei o troaca, reusim si noi sa nu mai fim primii la morti in accidente rutiere.
In ultimii 5 ani detinem recordul de cocalari pe drumuri.
Și o copie, două copii, sau să copieze, cu prezență la școală, note mari, cam ce trebuie.
Nici stopurile ,,Lamborghini"
Ei au castigat si dreptul de a instala software ilegal si au scapat basma curata toti 3.
Germania a fost data in judecata de UE de mai multe ori pentru nerespectarea normelor de poluare.
https://www.euronews.com/green/2022/09/27/europes-fight-for-clean-air-german-government-latest-to-be-sued-over-toxic-pollution
Deci altceva mai stii?
Cum ar fi ca sa se dea o lege ca tot ce iese pe teava de esapament ( gaze si zgomot) sa se transmita in interiorul masinii?
Adica cei ce vor diesel, sa se bucure din plin de el, cei ce vor galagie de la esapament, sa se bucure tot asa.
Eu nu vreau sa inspir aer poluat si sa platesc doctori pentru ca sunt smecheri care vor diesel.
Si nici sa imi pun mainile la urechi cand trec handicapati cu tobe modificate ca sa arate lumii cat sunt ei de marlani.
Deci facem asa? Lege ca tot ce iese pe teava sa intre in masina? Cati va bagati???
10 000 electrice noi, vs 320 000 diesel noi si sh inmatriculate in 2022, in Romania. Trage aer în piept adânc!!! :)
Legat de denumirile alese pentru pachetele M sport și M sport pro, te doare mintea ce banalități mai scornesc departamentele de marketing. Aștept pachetele M sport pro ultra și M sport pro ultra plus.