În prezent, Audi este unul dintre constructorii auto cu cea mai multă tehnologie disponibilă într-o mașină. Noile generații Audi Q7 și A4 stau mărturie, mai ales că produătorul german tocmai ce a lansat două servicii care conectează și mai mult mașinile cu utilizatorii lor.
Serviciul myCarManager
Primul dintre ele se numește myCarManager, poate fi descărcat în sistemul multimedia Audi MMI Connect și le permite proprietarilor să folosească o aplicație de mobil pentru a comanda totul de la distanță.
Mai exact, cu ajutorul telefonului mobil sau al ceasului inteligent, clienții pot închide sau deschide ușile, pot să activeze sistemul auxiliar de încălzire și pot avea acces la o mulțime de informații cum ar fi: cantitatea de carburant din rezervor, autonomia rămasă, statusul geamurilor sau al portierelor, precum și locul unde se află parcată mașina.
Funcția myService
Cel de-al doilea serviciu se numește chiar myService și oferă acces ușor la numere de urgență și la companii de asistență rutieră.
Există și o funcție Audi Service Request, care trimite date despre automobil către dealerul Audi cu două săptămâni înainte de perioada de service, pentru a face o programare.În comunicatul de presă emis pentru a anunța lansarea acestor două noi servicii, Audi pune mare preț pe siguranța datelor proprietarilor, oferind asigurări că toate informațiile sunt verificate și circulă într-un mediu sigur. Această poziție vine după ce tot mai multe mașini au dovedit slăbiciuni în fața unor atacuri informatice.
Comentarii (5)