Constructorul german a lansat două versiuni mai puternice ale modelelor B3 și B4, botezate B3 GT, respectiv B4 GT. La rândul lor, cele două modele modificate de constructorul de la Buchloe sunt bazate pe BMW Seria 3 sedan și Touring, respectiv pe BMW Seria 4 Gran Coupe.
Noile modele primesc un motor de 3.0 litri cu 6 cilindri în linie, bi-turbo, care livrează 529 de cai putere și un cuplu de 729 Nm. În cazul ambelor modele, motorul este cuplat la o cutie automată cu 8 trepte, iar puterea este transmisă către toate roțile. Cel mai rapid dintre noile modele, B3 GT sedan, accelerează de la 0 la 100 de km/h în 3.4 secunde și atinge o viteză maximă de 307 km/h.
Pe lângă un motor mai puternic, noile modele primesc și câteva modificări vizuale, reprezentate de elemente aerodinamice noi, jante de 20 de inch cu un design nou și terminații ale evacuării vopsite în negru. La interior avem cusături de bronz pentru scaune și volan. Inclusiv padelele pentru schimbarea treptelor de viteză sunt vopsite în această culoare.
În zona consolei centrale este montată și o plăcuță cu numărul modelului.Cele două modele primesc modificări și la șasiu pentru a îmbunătăți aderența și a reduce ruliul în viraje. Astfel, noile B3 GT și B4 GT primesc puncte de montare mai rigide pentru amortizoare și bare anti-ruliu noi în partea din spate. În cazul lui Alpina B4 GT, modificările cuprind un diferențial cu blocare limitată revizuit, precum și un sistem de tracțiune integrală ușor modificat.
Pe piața din Germania, noua Alpina B3 GT sedan pornește de la 101.700 de euro, în timp ce varianta Touring pleacă de la 102.900 de euro. Modelul B4 GT propune un preț de pornire de 105.100 de euro.
via Alpina
Cu 100000 euroi poti cumpara masina adevarata.
https://www.g4media.ro/sofer-prins-cu-240-km-h-pe-autostrada-transilvania-ipj-cluj-cum-poti-sa-obtii-certificatul-de-pilot-amator-amenda-de-de-3-630-de-lei.html
Altul cu BMW. Alt dobitoc adica, ca sunt multi.
Asta e masina pentru el: 500+ cai, viteza de peste 300 km/h si vin toti retarzii sa ne explice noua ca nu firma care produce asa ceva e vinovata, ca masina nu se conduce singura :))
De ce produc unii masini cu atatia cai putere si cu limita la peste 300 km/h daca e preocupata marca de siguranta???
Fii mai îngăduitor !
Ce-ar fi viața fără puține excese ?
Apropo, care-i talonul pneurilor, fiindca-mi lasă impresia că parcă-s *pictate* pe jante.
Electricele promovează caii și sprintul cam în totalitate… altceva n-au ce.
Prostia, dobitoci la fel și focile au fost și vor fi… nu au legătură cu mașinile. Dacă n-au mașini au altceva să se remarce… uită-te la tine ;)
Intotdeauna mi-ai lasat impresia ca esti stapan pe situatie atunci cand se face scriere/vorbire de BMW, tocmai d-asta, risipeste-mi dilema:
20 zic ca n-are cum sa fie, imi pare de-a dreptul obscen!
25 este valoarea reala?
Poate 30 ?!?
Care-i adevarul ?
Bmw promovează aiurea caii putere, când de ani de zile va umeziti la electrice de 700-1000 de cai, accelerație 0.9 secunde, top nene, ia vezi statisticianule cum cresc accidentele provocate cu electrice tocmai din acest motiv, putere prea mare pentru toți pensatii cool care salvează planeta .
Ne laşi impresia că eşti cel mai cătrănit dintre toți.