Noi teste Euro NCAP: 5 stele pentru Cupra Terramar și Polestar 3

de Alexandru Monenciu
Joi, 10.04.2025
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
În cea mai nouă sesiune de teste Euro NCAP, Cupra Terramar și Polestar 3 au primit punctajul maxim de 5 stele. Modelul suedez a stabilit un nou standard pentru protecția oferită pasagerilor copii.

Belgienii de la Euro NCAP au realizat o nouă sesiune de teste de impact. "Victimele" au fost Cupra Terramar, BYD Sealion 7 și Polestar 3, toate trei primind punctajul maxim de 5 stele.

POLESTAR 3

SUV-ul cu zero emisii a impresionat la Euro NCAP, stabilind un nou standard de siguranță pentru pasagerii copii. Belgienii susțin că a obținut cel mai mare scor din ultimii 9 ani la această categorie, iar rezultatul este cu atât mai notabil cu cât a fost testat în concordanță cu cele mai noi protocoale.

Protecția pasagerilor adulți a fost notată cu 90%, protecția pentru copii a primit 93%, protecția pietonilor și bicliștilor a fost notată cu 79%, iar eficiența sistemelor de siguranță a primit 83%.

BYD SEALION 7

În această sesiune, Euro NCAP a testat și SUV-ul chinezesc BYD Sealion 7, o mașină pe care am condus-o și noi în urmă cu scurt timp. Și el a primit 5 stele la testele de impact, un scor care se traduce în felul următor: 87% protecție pentru adulți, 93% protecție pentru copii, 76% protecție pentru pietoni și bicicliști și 79% pentru sistemele de siguranță.

CUPRA TERRAMAR

Nu în ultimul rând, Cupra Terramar a primit și el 5 stele.

În cazul său, protecția pentru adulți a fost notată cu 89%, 87% regăsim scris în dreptul protecției pentru copii, cu 82% a fost notată protecția oferită pietonilor și bicicliștilor, iar cu 76% a fost notată eficiența sistemelor de siguranță oferite în standard.

via Euro NCAP

Comentarii (6)

  • Polestar 3 a obtinut cel mai mare punctaj pentru ca e facut pe baza platformelor BMW si utilizand sistemele lor de siguranta. De aia si punctaj maxim pentru protectie copii.
    Stai ca am gresit marca, Volvo erau cei cu familia si siguranta pentru copii :))
    4 7
  • Markus
    Interesant cum fac astia marketing pt anumite marci. Punctul forte la Volvo e siguranta, putem fi de acord. Insa inca o data ni se spune ca stabileste un record pt protectia copiilor - 93%. Insa acelasi procent 93% il obtine si BYD Sealion la protectia copiilor.
    Daca ar fi impartiali ar mentiona la ambele modele ca au stabilit un record mai ales ca au fost testate in acelasi timp.
    Pe site-ul lor comunicatul de presa: https://www.euroncap.com/en/press-media/press-releases/polestar-3-suv-sets-the-standard-for-child-safety/

    Si formularea e manipulativa, incep sa laude Volvo-ul insa BYD-ul nu e asa de bun chiar daca e la fel la protectie copii:
    "The Polestar 3 was tested together with five other new SUVs. These included the new BYD SEALION 7, an electric large SUV made in China, which matched the Polestar 3’s impressive Child Occupant score of 93 per cent but didn’t perform as robustly in the other tests. However, the SEALION 7 was also awarded a five-star Euro NCAP rating."

    Niste testele nu mai sunt ce au fost...:(

    P.s Nu sunt fan BYD, am Skoda insa mi-a sarit in ochi procentele
    2 1
  • Pokemon
    Stai linistit Mihaita. Tot BMW ne luam. De ala cu motor mare. Sa crape bebelusii inecati in gudron.
    3 2
  • Polestar e o marca falimentara.
    Degeaba scot ei masini sigure daca marlanimea se uita la liniute cu BMW-uri.
    Ca sa ai succes in afaceri trebuie sa urmezi modelul de business de la BMW:
    1. Faci aliante ILEGALE cu altii pentru stabilit pretul otelului;
    2. Pui software ilegal pentru pacalit emisiile;
    3. Minti investitorii pentru a ridica fonduri de 18 miliarde de la ei;
    4. Faci reclama agresiva cu drift si liniute.
    5. Dai spagi la comisia Europeana sa mai amane normele Euro 7 pentru ca nu le poti indeplini.
    Deci ce vorbim noi de siguranta cand lumea vrea "placerea de a conduce"
    https://youtu.be/WkUaA5QYG9I?si=bHfDTc4mdbsHuNCZ
    @Jian: handicapatii cu BMW-urile sunt agasanti, eu sunt relaxat. Marlanii arata peste tot ca platesc examenul psihologic si dau spagi ca sa poata conduce.
    Clar astfel de personaje nu ar trece un examen psihologic sau tehnic.
    Vezi ca daca sustii MARLANIA, s-ar putea sa dea peste tine unul curand si sa fii si tu parte din topul pe 2025 cu morti in accidente rutiere provocate de retarzii cu BMW care fac LINIUTE.
    3 4
  • @Markus
    Trebuie sa vezi si diferenta dintre modele, respectiv:
    Ce protectie ofera BYD pentru pasageri adulti: 87% vs 90% Polestar;
    Ce protectie ofera BYD pentru pietoni si biciclisti: 76% Vs 79% Polestar;
    Ce procente a obtinut BYD pentru eficienta sistemelor de siguranta: 79% vs 83% Polestar.
    Deci nici lumea nu mai stie sa citeasca cum trebuie pentru ca Polestar 3 este superior per total la toate celelalte, la egalitate doar la protectia copiilor cu BYD.
    Deci vezi cum vrei tu sa manipulezi lumea? Puneti mana si cititi! Ca altfel ramanem cei mai inculti din Europa iarasi!
    https://www.b1tv.ro/eveniment/eurostat-romanii-sunt-codasi-in-ue-la-citit-carti-tara-in-care-se-citeste-cel-mai-mult-1494818.html
    De aia ne umplem de morti in accidente rutiere, ne umplem de troace BMW importate de la altii care le considera gunoaie!
    Educatia si cultura sunt cele mai de pret valori, nu BMW-uri tunate cu care fac marletii (care iau permisul cu spagi) liniute!
    3 3
  • @@Markus
    Nu s-a inteles prea bine comentariul meu precedent care nu e decat o critica a faptului ca nu se recunosc meritele tuturor.
    Se vede ca la noi sistemul de educatie nu ne-a invatat ca trebuie sa apreciem si spiritul critic, feedback-ul negativ, care intotdeauna e mai constructiv decat laudele. Si laudele sunt importante, mai ales daca sunt oneste ajuta mult.
    Cand se stabileste un record de catre mai multi trebuie mentionati toti, laudati toti ca toti au depus eforturi sa faca acel record.
    Lauda pentru Polestar 3 se baza strict pe protectia pentru copii, pana si asta e titlul comunicatului de presa - "Polestar 3 SUV sets the standard for child safety".
    Un titlu onest care recunoaste eforturile tuturor ar fi fost "Polestar 3 SUV and BYD Sealion 7 sets the standard for child safety".
    Mai pe intelesul tuturor, e ca intr-o firma unde mai multi trag insa doar unul e vazut ca munceste, ala care vocifereaza mai mult.
    Onest ar fi ca eforturile inginerilor care lucreaza la BYD sa fie recunoscute ca sa fie motivati sa imbunatateasca in viitor toate rezultatele.
    4 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru