În vreme ce noi, europenii, oftăm chiar și după vechiul Honda Accord, publicul din Asia se bucură deja de o nouă generație a sedanului de clasă medie. Noul Honda Accord a debutat oficial în cealaltă parte a lumii, în Asia, acolo unde berlinele de segment D încă se vând bine.
Piața europeană și pasiunea publicului pentru SUV-uri au făcut ca modelele de talia lui Honda Accord să nu mai fie atât de apreciate. Doar numele mari precum Volkswagen Passat și Ford Mondeo au rezistat acestui curent.
Chiar dacă Honda a decis să încheie povestea lui Accord pe piața din Europa, ea continuă pe alte continente, iar noua generație pare să adopte un design care va prinde, din nou, foarte bine. Ca noutate tehnologică, noul Accord beneficiază de faruri full LED, de o semnătură luminoasă LED pentru rularea pe timp de zi și de stopuri noi, echipate cu aceeași tehnologie. Designul general s-a schimbat mult și au apărut o sumedenie de inserții cromate.
Sub capotă, gama de propulsoare este croită fix pentru nevoile publicului asiatic, ceea ce înseamnă că nu vedem nici un agregat diesel. Regăsim însă clasicul motor normal aspirat de 2.4 litri, oferit cu numai 175 de cai putere. El este completat de o cutie manuală cu doar cinci rapoarte. Pe piața din Europa, acest motor fusese oferit împreună cu o cutie cu șase rapoarte și cu puțin peste 200 de cai putere.Gama de motoare a Accord-ului asiatic este completată de o unitate V6 de 3.5 litri, cu 281 de cai putere, asociată unei transmisii automate cu șase rapoarte.
Printre tehnologiile noi de care se va bucura noua generație se numără un sistem multimedia generos, poziționat foarte bine din punct de vedere vizual, adică în vârful planșei de bord. Nu lipsesc sistemele de siguranță EBS, ESP, asistentul la plecarea din rampă, pilotul automat adaptiv, menținerea benzii de rulare, monitorizarea unghiului mort și camera video pentru marșarier. Din seria gadget-urilor de ultimă generație enumerăm controlarea mașinii prin intermediul unei aplicații: aceasta va putea porni motorul sau sistemul de climatizare.
via motori
Sper la o revenire, dar asemenea design sper sa ramana doar in Asia.
Designul actualului Accord era dinamic si agresiv, chiar daca era prafuit
Userul @Maxim facea referire la modelele clasei medii din prezent, nu de acum 5-6 ani. Poate ne prezinti si noua cateva modele de volum. Multumim !
http://www.automobilemag.com/news/2016-mazda-6-refreshed-for-l-a/#2016-mazda6-interior-view
Nu este greu depistarea lui , are idei fixe, obsedante si redundante.
Cat despre subiect, honda nu stie sa faca modele pt piata europeana. Lemn , piele , troaca , who gives a cent?