Chevrolet a decis să se retragă de pe piața din Europa în urmă cu câțiva ani, chiar dacă modele precum Spark sau Cruze se vindeau foarte bine în Europa și la noi în țară.
Povestea brandului american a continuat însă cu succes pe piața mamă, acolo unde publicul face deja cunoștință cu un nou Cruze, mult mai arătos decât cel pe care îl știam noi în Europa. Modelul american împrumută din liniile electricului Volt și se vrea a fi un concurent serios pentru Volkswagen Jetta sau Toyota Corolla.
Americanii vor primi un motor cu patru cilindri de 1.4 litri, capabil să ofere 153 de cai putere și un cuplu motor de 240 de Nm, asistat de o transmisie manuală cu șase rapoarte. Echiparea standard va include jante de 15 inch, un ecran de 7 inch pentru sistemul multimedia, Bluetooth, suport pentru Apple CarPlay și Android Auto și conexiune la internet 4G.
Pe lista de opționale se găsesc însă un sistem multimedia ceva mai performant, pilot automat adaptiv, jante de 16 inch și comenzi pe volan.
La exterior modelul nou seamana cu Civic Sedan tocmai scos din productie.
GM sta foarte bine dpdv financiar (nu va uitai in gura lui hazard - care si-a scris si numele aiurea) si are cresteri la capitolul vanzari. Valabil si in cazul Opel - dupa multi ani s-ar putea ca Opel sa aiba profit in 2016.
Retragerea Chevrolet de pe piata europeana - tarile EU (aveau 1.36% in 2012 - peste firme ca Subaru, Suzuki sau Honda) a fost facuta tocmai pentru a impulsiona vanzarile Opel.
@Vericule Vezi ca GLE-ul de la Cielo era varianta de top. Nu mai compara variante de top cu entry. Entry nu cumpara mai nimeni pe pietele importante. Doar flotele in anumite cazuri. Variantele entry sunt mai mult de marketing pentru a afisa sloganul "preturi incepand/de la X Euro".
Varianta de top la Cielo era Executive Plus nici decum GLE sau GL ( piata emergenta-Nexia ) . Stai in banca ta daca nu esti profund documentat. Eu am detinut versiune entry-level si avea incluisv A/C si geamuri electrice la pret de 8.000 euro ( 9.400 $ la vremea aceea ) , ceea ce Cruze nu practica nici in 2013 pe varianta facelift. Si care costa 13.750 euro, cu vreo 200 euro mai scump ca pre-face. Nici noua generatie Cruze nu sta prea bine, in America varianta LS basic nu ofera prea multe pt anul 2016.
Si eu am avut Cielo GLE AC din '95 (luat de nou) care la vremea respectiva costa un pic peste 11.000 $. L-au folosit ai mei 7 ani si eu 10, asa ca nu ma poti convinge. A fost prima mea masina.
In SUA, LS nu e cea mai slaba varianta la Cruze: L este, iar ca dotari sta bine:
1.4L Turbo engine
4-wheel antilock disc brakes
6-speed manual transmission
7-inch diagonal center stack touch-screen display
10 air bags
Air conditioning, single-zone electronic includes air filter
Cauta aici daca nu crezi: http://www.chevrolet.com/2016-cruze-compact-car/build-your-own.html#/trim (ii dai build your own si te duci la more la ce varianta vrei).
P.S. Nu ma mai obosesc sa-ti raspund pe viitor pentru ca miroase deja incet, incet a Mascarescu cel atotstiutor. Angajatul AM care face trafic pe site. Ala e celebrul MAFIA...
In Sua varinata L era oferita la generatia 2016, eu vb de 2017 care vine doar in LS . Dotarile enumerate de tine sunt absolut banale ., iar motorizarea 1.4 este numai de buna de sters la c*r pt americani. Sistem de franare cu ABS pe 4 discuri are si modelul Daewoo Gentra care-i i-a locul lui Lacetti . Nimic nou sub soare. Transmisie manuala cu 6 trepte este ceva LOGIC pt America unde vei face navete dintr-un oras in altul. Iar sistemul ala touch este doar optional, standard avand doar -Audio system feature, 4-speaker system
Astept cu interes varianta europeana.
Așadar, n-are rost să mai uzez de etichete ironice, precum “ngmco”, deoarece Opel Motors/General Opel (OM/GO) a devenit realitatea predominantă ȋn Grup (ceea ce nu-mi inspiră nimic amuzant), dar mă bucură faptul că V8-urile lui Chevy și unele platforme ale lui GMNA (din păcate, dintre cele dedicate sedanurilor, doar Cadillac nu vine nici măcar tangențial cu Opel, exceptând gluma XTS) se mențin incompatibile cu “ADN-ul” Blitz-ului…
Nu credeam să afirm vreodată ceea ce urmează, dar, dintre creațiile noi, mai degrabă mi-aș dori un Cadillac decât un Buick, dacă se poate chiar bestia de CTS-V.