Noua generație Mercedes-Benz GLE a fost prezentată în urmă cu câteva luni. SUV-ul producătorului german a primit un design nou, un interior modern și tehnologii de ultimă generație.
Noul GLE poate fi comandat și în România, prețul de pornire fiind de 65.153 de euro pentru versiunea 300d 4Matic echipată cu motorul de 2.0 litri diesel de 245 CP. A doua motorizare disponibilă poate fi găsită sub indicativul GLE 450 4Matic: 3.0 litri benzină de 367 de cai putere.
Acum, producătorul german anunță introducerea unor noi versiuni diesel în gama lui GLE. Prima dintre acestea se numește GLE 350d 4Matic și mizează pe un motor de 3.0 litri diesel cu șase cilindri în linie. Unitatea oferă 272 de cai putere între 3.400 și 4.600 rpm și 600 Nm între 1.200 și 3.200 rpm. Resursele motorului sunt gestionate de o transmisie automată cu 9 rapoarte și de sistemul de tracțiune integrală 4Matic. În aceste condiții, accelerația de la 0 la 100 km/h are loc în 6.9 secunde, iar viteza maximă se oprește în dreptul valorii de 230 km/h.
Pentru versiunea GLE 350d 4Matic, Mercedes-Benz anunță un consum mediu cuprins între 6.9 și 7.5 litri/100 de kilometri, în timp ce emisiile de CO2 variază între 184 și 198 de grame per kilometru.
Mai mult decât atât, noul motor de 3.0 litri diesel a primit omologarea Euro 6d (standard care devine obligatoriu din 1 ianuarie 2020).Cea de-a doua variantă diesel propusă de Mercedes-Benz poartă numele de GLE 400d 4Matic. Sub capota versiunii găsim același motor de 3.0 litri cu șase cilindri în linie, dar resursele oferite sunt ceva mai generoase: 330 CP între 3.600 și 4.000 rpm și 700 Nm între 1.200 și 3.000 rpm. Și în acest caz, resursele sunt gestionate de o cutie automată cu 9 trepte și de sistemul de tracțiune integrală 4Matic.
Noul Mercedes-Benz GLE 400d 4Matic accelerează de la 0 la 100 km/h în 5.8 secunde, iar viteza maximă se oprește la 240 km/h. Consumul mediu mixt anunțat de nemți este cuprins între 7.0 și 7.5 litri/100 de kilometri, iar emisiile de CO2 variază între 184 și 199 de grame per kilometru.
Conform reprezentanților constructorului german, primele unități echipate cu motorul diesel de 3.0 litri vor fi livrate începând cu primăvara anului viitor.
700nm cuplu la 1200 e aproape la fel de eficient ca si v8-ul diesel audi in livrarea cuplului,doar ca audi are turbo electric