Noi masuri privind circulatia si parcarea in Bucuresti
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Autoritatile din Bucuresti incearca sa ia masuri eficiente pentru fluidizarea traficului din Capitala. Astfel, autovehiculele care transporta cel putin 3 persoane vor putea circula pe prima banda a soselelor, asemenea vehiculelor RATB si a celor speciale, cum ar fi salvarea, politia sau pompierii.
Noua prevedere va fi aplicata abia dupa aprobarea ei in Consiliul General al Municipiului Bucuresti. Programul mai cuprinde prevederea de a interzice stationarea intre orele 8 si 20.00 pe banda intai a soselelor cu doua benzi.
De asemenea, marile centre comerciale trebuie sa permita accesul in parcarile proprii masinilor riveranilor, gratuit, intre orele 10 seara si 8 dimineata. In plus, soferii nu vor avea voie sa circule cu mai mult de 30 km pe ora pe strazile secundare din Capitala si in apropierea scolilor.
Programului integrat de gestiune a calitatii aerului in Bucuresti propune si cresterea tarifelor pentru parcarea in zonele centrale.
[poll]127[/poll]Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Intern
-
Galeria Țiriac Collection, cea mai mare colecție privată de automobile din România, tocmai a primit două exponate noi. Este vorba despre două modele Porsche 911, dintre care unul este GT3 R Rennsport, un model produs în doar 77 de exemplare. (04.12)
-
Potrivit noilor date furnizate de Asociația Constructorilor de Automobile din România, vânzările de mașini noi în România au scăzut cu 8 în luna noiembrie. Pentru ultimele 11 luni, vânzările au rămas în creștere față de anul trecut. (02.12)
-
Un nou studiu al pieței de mașini second hand din țara noastră arată că mai multe mașini au trecut prin mai mult de două schimbări de proprietar. Există cazuri în care mai multe mașini au trecut prin mâinile a nu mai puțin de 24 de proprietari diferiți pe parcursul vieții acestora. (28.11)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- STUDIU: Doar 1% din proprietarii de mașini electrice ar reveni la termice
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
"soferii nu vor avea voie sa circule cu mai mult de 30 km pe ora pe strazile secundare din Capitala si in apropierea scolilor" - asta ar putea fi considerata masura de siguranta in cazul in care se produc multe accidente pe aceste strazi, dar in nici un caz nu e masura de fluidizare, ba din contra, de congestionare.
daca am presupune ca s-ar aplica aceste prevederi, ar trebui sa se aplice ceva mult mia important inainte - amendarea celor care parcheaza ilegal, dar asta nu se va intampla, deoarece cei care vor primi amenzi vor spune "dar unde vrei sa parchez, daca primaria nu face locuri de parcare", asta mia ales in apropierea cladirilor de birouri, unde mi se pare normal ca primaria sa asigure locurile de parcare.
de EU (16.10.2008, 14:22)
Sint prea multe masini si multi gura casca.Eu as merge pe varianta radicala.In zilele cu sot sa mearga numai masinile cu nr. sot si invers.
Nu se rezolva nimic pt ca oricum multi au cate 2 masini
In plus, cine a zis de rable avea dreptate! Sunt zeci de masini abandonate sau ai caror proprietari sunt niste batrani care mai iau prelata de pe ele o data la 3 luni, sa vada daca a mai aparut ori ba o pata de rugina pe ele. Ar trebui ridicate toate masinile abandonate si in stare evidenta de degradare. Dar cine sa se ocupe? Sunt prea ocupati sa doarma pe ei sau sa fure!
Oricum, bine ca se face ceva. A inceput cu sectorul 3, pana la prima mea pensie (peste 32 de ani) se va ajunge si in sectorul 5 (sper ca n-o sa mai fie vanghelie primar si atunci)
referitor la utilizarea GRATUITA a parcarilor marilor centre comerciale, iar este o problem: primaria are voie sa incaseze bani pentru locurile de parcare din spatele blocurilor, dar comerciantii nu au voie sa incaseze bani pentru parcarile lor?!
Le luam pe rand:
1. Parcarile marilor center comerciale -hahahahaha - asta e cea mai tare. Cum naiba sa te lase sa parchezi prin lege in parcarile alora cat timp parcarile lor sunt private si pot face ce vor cu ele? Este dreptul lor, ele au construit si intretin parcarile respective
2. 10 PM - 8 AM. Stupid si total neaplicabil in Bucuresti, insa o masura buna pentru a da amenzi cand apare neuronu' odihnit
Masurile astea se aplica si in vest si acolo chiar functioneaza. Insa cei de acolo au creat premisele functionarii regulilor ce se vor aplicate si la noi. Parcari subterane, parcari supraterane, strazi largite, trafic fluidizat foarte bine calculat si mai ales variabil in functie de aglomeratie.
Evident ca la noi lucrurile se fac invers. Dam legea si apoi asteptam sa vedem ce se intampla.
Ma inclin,
P
Huuuuaaa hotilor!
Nu mi se pare normal nici ca municipalitatea sa faca parcari. Sa le faca o firma privata. De ce sa se cheltuie din banii publci pentru un lucru care il folosesc doar unii (adica cei care au masini) de ce sa nu se faca spitale ? Daca credeti ca e o afacere buna cu parcarile nu va opreste nimeni sa cumparati teren si sa faceti parcare. Aia la unirea sta goala , iar pe langa magazin e plin de parcati ilegal ! In fine. Nu a unde parca nu parchezi. Mi se pare cel mai corect. Eu de exemplu nu merg la banci sau magazine care nu au parcare. Le exclud din start !
aceasta regula va incalca proprietatea privata. nu poate o primarie sa-ti impuna cui dai acces in propria curte
nu poti lasa masina la intrarea in bucuresti[unde ar trebui sa se construiasca parcari mari]si intri cu mijloacele de transport in comun.
mai bine ar cirula astia care lucreaza cu masina nu aia care se duc la munca si stau la birou
!! a fost o vreme cand faceam din dr tab 15 min pana in centru...inainte sa sa apuce sa puna semafoare la toate intersectiile, sincronizate dupa legea lui murphy probabil, k in buc nu s-a auzit de masurari de trafic si de sincronizari cu acesta...
!!! dc 3 pers si nu 2???dak am coupe n-o sa am dreptul sa merg pe banda aia???? STUPID!
!!!! largire pe cat posibil a drumurilor! vezi cale crangasi sau cum i-o zice care e blocata zilnic si nu ar fi mare scofala sa mai toarne 2 benzi acolo.
!!!!! mai multe cai de acces intre zonele rezidentiale si centru sunt destule terenuri virane mai ales in zona casei "piporului"
!!!!!! sa
Asta e PROBLEMA. LIPSA LOCURILOR DE PARCARE.
Faza cu banda 1 este stupida. Nu se circula acum si pe banda 1? De fapt se circula peste tot, pe linile de tramvai, chiar pe trotuare.
De limita de viteza de 30 km la ora pe strazile secundare, nu mai vorbesc. Eu FOLOSESC strazile secundare, cand ma duc si vin de la serviciu din Titan pana in centrul Bucurestiului la ore de varf intre orele 8-9 si 17-18. Fac 8 km in 40-60 minute. Calculati cat este viteza medie in rahatul asta de oras. Am incercat si cu metroul, dar sa te ferasca Domnul la aceleasi ore de varf, fac mai mult timp si ma sufoc strivit in aberatia aia de metrou nou in care nu ai aerisire si nici nu ai de ce sa te tii in dreptul usii. Prefer sa stau in blocaj si sa fac acelasi timp, macar stau pe scaun si ascult muzica ce imi place.
Trebuie sa faca ceva cu infrastructura, macar iesirile din oras sa fie descongestionate, sa faca pasaje, sa faca soseaua de centura cu doua benzi si prioritara, cu pasaje la intersectiile cu soselele care ies din Bucuresti, astfel s-ar descongestiona multe artere importante.
Niste cretini , atat ii duce capatzana ...
Acum nu pot? Sau doar ele? Si atunci cei care sunt mai putin de 3 in masina sar direct din parcare la banda a 2a? Sau cheama un trecator sa-i ajute sa parcheze... WTF?