Noi informații despre viitorul Volvo XC40 electric: grilă "plină" și spațiu suplimentar de bagaje sub capotă

de Mircea Meşter
Miercuri, 02.10.2019
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Volvo pregătește asiduu lansarea primului model electric din istoria companiei suedeze. Noul XC40 electric se dezvăluie treptat într-o serie de informații practice interesante.

La doar câteva zile de la anunțul oficial care ne indica faptul că în 16 octombrie vom vedea la față în premieră mondială primul model 100% electric din istoria Volvo, marca suedeză completează informațiile despre viitorul XC40 electric. 

Conform noilor informații dezvăluite prin vocea lui Robin Page, directorul de design al Volvo Cars, aflăm că versiunea electrică a lui XC40 va păstra designul general al modelului de bază, plusând însă cu o serie de detalii interesante specifice: grilă frontală "plină", noi jante de 19 și 20 de inch dedicate modelului electric și o nuanță exterioară metalică Sage Green care contrastează cu plafonul negru. 

Tot la capitolul adaptare specifică se înscrie și noua grafică a instrumentarului de bord, care a fost modificată serios pentru a oferi informații despre starea bateriei.

La nivel practic, eliminarea motorului termic și al elementelor auxiliare ale acestuia a dus la apariția unui spațiu suplimentar dedicat bagajelor.

Acesta se regăsește sub capota frontală și oferă 30 de litri în plus.

Volvo nu oferă încă detalii legate de capacitatea bateriei sau de autonomia primului XC40 electric, aceste informații urmând să fie publicate până în 16 octombrie, ziua prezentării fotografiilor oficiale cu noul model.

via Volvo

Comentarii (3)

  • ACE - Craiova
    Cel mai probabil, autonomia masinii se situa in intervalul 400-450 km WLTP, sub cea furnizata de POLESTAR 2 (care utilizeaza o baterie de 78 kWh).
    8 2
  • andrei
    o aberatie imensa. suv-uri electrice. dpdv al costurilor are un pic de sens. pentru ca astea oricum sunt scumpe, cand le faci si mai scumpe, dar electrice probabil devin interesanta. dar tonajul ala mare le penalizeaza drastic la autonomie. nu mai zic ca suv prin oras (ca de asta nu vrei sa polueze deloc, ca in oras e jale) e o alta aberatie. iti trebuie chestii mici pt oras. tot electrice, dar mici.
    2 3
  • @andrei
    Ai si tu dreptate in felul tau, dar duci copii la scoala in ceva gen renault zoe, toyota aygo, peugoet 107, citroen c1 ?
    Ai loc de scaun de copil + carucior in portbagaj ?
    XC40 are dimensiunile:
    Length 4425 mm (174.21 in.); Width 1863 mm (73.35 in.); Height 1652 mm (65.04 in.)
    Vw Golf:
    Length 4270 mm (168.11 in.); Width 1799 mm (70.83 in.); Height 1482 mm (58.35 in.)
    Toyota Auris:
    Length 4330 mm (170.47 in.); Width 1760 mm (69.29 in.); Height 1475 mm (58.07 in.)
    Deci pentru 10-15 cm lungime imi spui tu mie ca te deranjeaza la condus prin oras :)
    Iar ca si greutati, cred ca vor iesi tot pe acolo ca masinile cu combustie interna: se renunta la motorul termic si se adauga baterii+motoare electrice.
    5 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru