La doar câteva zile de la anunțul oficial care ne indica faptul că în 16 octombrie vom vedea la față în premieră mondială primul model 100% electric din istoria Volvo, marca suedeză completează informațiile despre viitorul XC40 electric.
Conform noilor informații dezvăluite prin vocea lui Robin Page, directorul de design al Volvo Cars, aflăm că versiunea electrică a lui XC40 va păstra designul general al modelului de bază, plusând însă cu o serie de detalii interesante specifice: grilă frontală "plină", noi jante de 19 și 20 de inch dedicate modelului electric și o nuanță exterioară metalică Sage Green care contrastează cu plafonul negru.
Tot la capitolul adaptare specifică se înscrie și noua grafică a instrumentarului de bord, care a fost modificată serios pentru a oferi informații despre starea bateriei.
La nivel practic, eliminarea motorului termic și al elementelor auxiliare ale acestuia a dus la apariția unui spațiu suplimentar dedicat bagajelor.
Acesta se regăsește sub capota frontală și oferă 30 de litri în plus.Volvo nu oferă încă detalii legate de capacitatea bateriei sau de autonomia primului XC40 electric, aceste informații urmând să fie publicate până în 16 octombrie, ziua prezentării fotografiilor oficiale cu noul model.
via Volvo
Ai loc de scaun de copil + carucior in portbagaj ?
XC40 are dimensiunile:
Length 4425 mm (174.21 in.); Width 1863 mm (73.35 in.); Height 1652 mm (65.04 in.)
Vw Golf:
Length 4270 mm (168.11 in.); Width 1799 mm (70.83 in.); Height 1482 mm (58.35 in.)
Toyota Auris:
Length 4330 mm (170.47 in.); Width 1760 mm (69.29 in.); Height 1475 mm (58.07 in.)
Deci pentru 10-15 cm lungime imi spui tu mie ca te deranjeaza la condus prin oras :)
Iar ca si greutati, cred ca vor iesi tot pe acolo ca masinile cu combustie interna: se renunta la motorul termic si se adauga baterii+motoare electrice.