Noi imagini cu Samsung SM5, viitorul Renault Safrane

De Cornel Șocariciu
Publicat Duminica, 20.12.2009
Oficialii constructorului coreean Samsung au prezentat cateva fotografii noi cu viitorul SM5, punctul de pornire pentru viitorul Renault Safrane.

Constructorul coreean Samsung a publicat cateva fotografii noi cu SM5, modelul care va sta la baza viitorului Renault Safrane, inlocuitorul esecului VelSatis. Miscarea va urma cele de istoria recenta prin care coreenii au creat SM3, iar francezii au produs Fluence, model aproape identic cu cel al constructorului asiatic controlat de Renault.

Samsung SM5 va dispune de acoperis panoramic, interiorul parand unul rafinat, cu o consola centrala care se integreaza bine in tabloul de bord. Noul Renault Safrane va masura 4.9 metri in lungime si va avea un ampatament de 2.8 metri.

In ceea ce priveste gama de motorizari, pe noul model Renault vom regasi atat propulsorul pe benzina de 2.5 litri care livreaza 170 de cai putere, cat  si unitatea diesel de 2.0 litri capabila sa ofere 150 sau 173 de cai putere.

via | turbo

Comentarii (21)

  • Alex Radoi
    Rasuflata
    Mare pacat ca Renault a pierdut sansa de a iesi pe piata cu ceva original. Masina asta nu are nimic nou, nimic special si mi se pare mai ales ca nu are nici un element care sa o lege cumva de restul gamei. Ii lipseste complet imaginea de marca. Pacat...
    10 22
  • Mie imi place . Imi place interiorul care arata foarte bine iar motorizarile par acceptabile . Exteriorul nu vine cu nimic special , e adevarat , dar mi se pare in regula asa cum e .
    15 4
  • Crysty
    Motorizare
    Din 2500 cmc au obtinut numai 170 CP?
    Alti producatori obtin 170 CP si peste din 1800 sa nu zic 1600 cmc.
    Rusine!
    9 17
  • Fane Spurcatul
    MAI BINE CA TITLU SCRIETI ---NOUL ESEC COMERCIAL DE LA RENAULT!-------
    12 21
  • .marius.
    Createur d`automobile
    Arata prea ...chinezesc...
    Cu acest model Renault a incetat sa mai creeze automobile...ci mai degraba le fabrica...:-j..
    11 15
  • Renault
    Bullshit
    8 15
  • .....
    Articolul zice ca aceasta masina va fi punctul de pornire al modelului lor, nu ca va arata exact asa si ... ptr cei care zic ca ar fi trebuit sa iasa cu ceva nou pe piata, poate s-au invatat minte cu VelSatis-ul si prefera sa fie mai prudenti.....
    9 3
  • Samsung???
    Astia nu faceau telefoane?
    1 15
  • ...............
    Daca privesti exteriorul iti lasa un gust de orez in gura, mai degraba colaborau numai la telefonul din masina.VelSatis urat cum era era.....il recunosteai, asta nu are cohones.
    5 12
  • NeoGalaxy
    @Samsung... se ocupa si cu altceva decat telefoane, dar totusi... daca la telefoane stau bine, la IT si mai bine, in industria de aparare si mai bine... la masini inca mai au de invatat :))))
    4 8
  • ORIGINALITY
    A inventat BMWun bord si l-a copiat toata lumea,inclusiv Merc,dar toti tac.Daca era un chinez imlicat ,uuuuuuaaaaaaaaaaaaaaauuuuuuuu,ce scandal. In curand o sa-mi iau un LCD Renault,ca Samsung face masini. Asa facea si Daewoo iar acum nu mai fac nici,nici.
    2 12
  • tiberius
    @blea
    daca tot vrei sa spui ca ai trecut prin spania cel putin incearca sa scrii corect cojones.
    6 2
  • mda
    Mie imi place VelSatis !
    4 3
  • or fi si motoarele mici bune la ceva
    DAR NU MA MASINI DE CLASA MEDIE/MARE. nu sunt de acord cu un motor de 1.4 si ..cica 170 cp pe o astfel de masina pentru ca... 1- o sa consume mult, 2- nu are cuplu... la semafor te rogi de el, 3- ca sa ai nitel de zvac trebuie gadilat de la 3000 rpm in sus! 4 - durata de viata a unui motor anemic?

    intr-adevar motoarele mici se preteaza pe masini mici gen hot hatch, as putea spune ideale pentru asa ceva!

    Eu clar as alege un motor de 2.5 litri pe o balena! sau unul de 2 litri (si 150cp) pe un hatch! ASPIRAT nu turbo.

    Inca ceva! fa si tu o comparatie .. timpii pe 400 m si vit max 1.4 l si 170 cp turbo si un motor de 2 l si 140 cp aspirat, ?? eu zic ca cel de 2 l i-o ia in fata si sta linistit acolo! se SIMTE mai bine motorul mai mare!

    si cu toate astea NU SUNT IMPOTRIVA MOTOARELOR MICI! imi plac ca sunt ca un pechinez care latra, musca, dar nu fac daune mari! :D
    4 11
  • Turbinache
    @demin2609
    LOL. Nu ai condus niciodat un motor mic turbo nu? :))) Vorbesti din vise esti paralel cu realitatea. Un 1.4 Turbo poate avea mai multa putere decat un 2L aspirat insa ce are cu siguranta mai mult este cuplu si il are inca de jos nu cum debitezi tu mai sus cu 3000 de ture. Oricum a fost distractiv.
    6 4
  • valentin
    vel satis
    lolll ce "bine" arata in poze, aste se vrea un concurent pt insignia, pasat , a4 sau seria 3 ? doar daca va costa 19.000 full cu toate ca banuiesc ca renault il vor pozitiona undeva peste laguna pe la vreo 28.000 - 35.000 asadar acesta va fi inca un nou esec RENAULT
    1 7
  • cuplu
    @Turbinache
    este o diferenta maricica intre un 2l aspirat si un 1.4 turbo, si observi asta daca o sa conduci unul. de asemenea, caii nu sunt totul, cuplul este mult mai important in cazul modelelor mari, care au nevoie de forta mare pentru pornit de pe loc.

    @demin: exact asa cum spui. pe o balena daca pui un mic motoras turbo, cand o accelerezi ai impresia ca ai un motoras electric de jucarie care se chinuie sa urneasca mamutul din loc.

    de asemenea, pentru cei care compara calutii de pe foaie, nu uitati sa va interesati si CAND ofera masina acesti cai, adica plaja de turatii si de cuplu. este important sa ai resurse pe la 2000-3000 de ture, adica acolo unde mergi de obicei. degeaba ai tu 200 de cai daca ii ai la 6000 de ture, si ii scoti la incalzire de 2 ori pe an ...
    3 5
  • Turbinache
    swq1 + denim
    Hai sa comparam de exemplu 2 motoare pe benzina de la VW sa zicem:
    2.0 FSI - 150 CP/6000 rpm si 200 Nm/3500 rpm
    Si
    1.4 TSI - 160 CP/ 5800 rpm si 240 Nm/1500-4500 rpm

    Deci dupa logica voastra 200Nm este mult mai mult decat 240Nm si 3500 este o cifra mai mica decat 1500. Da cam asa e cu motorul de 1.4 trebuie sa te chinui sa urci in ture pana la 1500rpm ca sa obtii un cuplu mult mai mic 240 Nm fata de 200 Nm care se ating imediat la o turatie foarte mica de 3500rpm la motorul de 2.0. Ca sa nu mai spunem ca motorul de 2.0 are o putere dubla fata de cel de 1.4. Adica 150CP sunt cam de 2 ori mai multi decat 160CP pentru ca voi aveti o logica de fier. Bravo. PS am condus ambele variante ;)
    4 5
  • nu mai vorbiti fara sa stiti
    -acest samsung SM5 este defapt renault laguna, identic si interior si exterior, cum sa se faca safrane pe platforma lagunei

    -iar, in legatura cu motorul de 2.5 este pe koleos, pentru valente off road, clar nu va fi pus pe safrane, zvonuri aiurea
    1 0
  • apropo de motoare am un jafff de golf1,9tdi 90cai dar cand am condus dupa mult timp un audy a4 1,6 benzina mi s-a parut o diferenta neasteptata ce face jafu de golf la 2500 ture audy scotea abia la 3000si ceva de ture. nu sunt foarte priceput eu dar inteleg ca un motor mic nu se preteaza la o mashina mare,da...stiu poti scote cai si din motore mici dar la un regim de turatie destul de mare care scurteaza viata unui motor din cate stiu eu...
    0 4
  • Turbinache
    ian
    Da! Chiar nu esti priceput, de fapt esti paralel ai perfecta dreptate.
    2 3

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru