Noi imagini cu Samsung SM5, viitorul Renault Safrane
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Constructorul coreean Samsung a publicat cateva fotografii noi cu SM5, modelul care va sta la baza viitorului Renault Safrane, inlocuitorul esecului VelSatis. Miscarea va urma cele de istoria recenta prin care coreenii au creat SM3, iar francezii au produs Fluence, model aproape identic cu cel al constructorului asiatic controlat de Renault.
Samsung SM5 va dispune de acoperis panoramic, interiorul parand unul rafinat, cu o consola centrala care se integreaza bine in tabloul de bord. Noul Renault Safrane va masura 4.9 metri in lungime si va avea un ampatament de 2.8 metri.
In ceea ce priveste gama de motorizari, pe noul model Renault vom regasi atat propulsorul pe benzina de 2.5 litri care livreaza 170 de cai putere, cat si unitatea diesel de 2.0 litri capabila sa ofere 150 sau 173 de cai putere.
via | turbo
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Renault in Romania
-
Renault Captur facelift Preţ: 12.950 - 19.350 €
-
Renault Clio Estate facelift Preţ: 10.950 - 16.700 €
-
Renault Clio facelift Preţ: 10.350 - 24.850 €
-
Renault Kadjar (2015-prezent) Preţ: 18.150 - 27.400 €
-
Renault Kadjar facelift Preţ: n/a - 29.150 €
-
Renault Kangoo Express Maxi facelift (2013-prezent) Preţ: 18.972 €
-
Renault Koleos Preţ: n/a - 37.900 €
-
Renault Master facelift Preţ: 19.150 - 20.250 €
-
Renault Megane Preţ: 14.450 - 32.099 €
-
Renault Megane Estate Preţ: 15.850 - 25.800 €
-
Renault Megane Sedan Preţ: 14.400 - 21.200 €
-
Renault Talisman Preţ: n/a - 31.800 €
-
Renault Trafic Preţ: 19.500 - 25.300 €
-
Renault Trafic Van (2014) Preţ: 21.080 - 23.560 €
-
Renault Twizy (2014) Preţ: 6.800 - 7.500 €
-
Renault ZOE facelift Preţ: 31.250 - 34.750 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
Cu ocazia Bharat Mobility Expo, MG a lansat modelul Majestor în India. Este vorba despre un SUV, de mari dimensiuni, poziționat în vârful portofoliului de modele destinate acestei piețe. (20.01)
-
Mercedes-Benz pregătește revenirea pe piață a Clasei S Coupe. Noul model poate fi văzut deja într-o serie de imagini patent, iar acesta ar urma să fie produs în serie limitată. (20.01)
-
Skoda a lansat o nouă motorizare pentru varianta hatch a lui Superb. Noua motorizare este o unitate hibridă cu încărcare la priză, care promite să ofere o autonomie electrică de peste 120 de kilometri. (17.01)
- Noua Skoda Superb Hatch, acum și în versiune PHEV: autonomie electrică de peste 120 km
- Euro NCAP: Cele mai sigure mașini testate în 2024
- Volkswagen ID.7 a parcurs 941 de kilometri cu o singură încărcare
- Primele imagini neoficiale cu noul Volkswagen T-Roc
- FOTOSPION: Primele imagini cu Skoda Space, un crossover electric cu 7 locuri
Alti producatori obtin 170 CP si peste din 1800 sa nu zic 1600 cmc.
Rusine!
Cu acest model Renault a incetat sa mai creeze automobile...ci mai degraba le fabrica...:-j..
intr-adevar motoarele mici se preteaza pe masini mici gen hot hatch, as putea spune ideale pentru asa ceva!
Eu clar as alege un motor de 2.5 litri pe o balena! sau unul de 2 litri (si 150cp) pe un hatch! ASPIRAT nu turbo.
Inca ceva! fa si tu o comparatie .. timpii pe 400 m si vit max 1.4 l si 170 cp turbo si un motor de 2 l si 140 cp aspirat, ?? eu zic ca cel de 2 l i-o ia in fata si sta linistit acolo! se SIMTE mai bine motorul mai mare!
si cu toate astea NU SUNT IMPOTRIVA MOTOARELOR MICI! imi plac ca sunt ca un pechinez care latra, musca, dar nu fac daune mari! :D
este o diferenta maricica intre un 2l aspirat si un 1.4 turbo, si observi asta daca o sa conduci unul. de asemenea, caii nu sunt totul, cuplul este mult mai important in cazul modelelor mari, care au nevoie de forta mare pentru pornit de pe loc.
@demin: exact asa cum spui. pe o balena daca pui un mic motoras turbo, cand o accelerezi ai impresia ca ai un motoras electric de jucarie care se chinuie sa urneasca mamutul din loc.
de asemenea, pentru cei care compara calutii de pe foaie, nu uitati sa va interesati si CAND ofera masina acesti cai, adica plaja de turatii si de cuplu. este important sa ai resurse pe la 2000-3000 de ture, adica acolo unde mergi de obicei. degeaba ai tu 200 de cai daca ii ai la 6000 de ture, si ii scoti la incalzire de 2 ori pe an ...
2.0 FSI - 150 CP/6000 rpm si 200 Nm/3500 rpm
Si
1.4 TSI - 160 CP/ 5800 rpm si 240 Nm/1500-4500 rpm
Deci dupa logica voastra 200Nm este mult mai mult decat 240Nm si 3500 este o cifra mai mica decat 1500. Da cam asa e cu motorul de 1.4 trebuie sa te chinui sa urci in ture pana la 1500rpm ca sa obtii un cuplu mult mai mic 240 Nm fata de 200 Nm care se ating imediat la o turatie foarte mica de 3500rpm la motorul de 2.0. Ca sa nu mai spunem ca motorul de 2.0 are o putere dubla fata de cel de 1.4. Adica 150CP sunt cam de 2 ori mai multi decat 160CP pentru ca voi aveti o logica de fier. Bravo. PS am condus ambele variante ;)
-iar, in legatura cu motorul de 2.5 este pe koleos, pentru valente off road, clar nu va fi pus pe safrane, zvonuri aiurea