Esential
570 | de cai putere va scoate motorul V8 de 6.2 litri imprumutat de la SL63 AMG. |
Mercedes continua sa testeze versiunea 2009 a istoricului model 300SL Gullwing, care a facut senzatie in anii '50 in indutria auto. Surprins in teste de fotografiile spion, noul Gullwing are scopul de a-i ridica probleme lui Bugatti Veyron pe piata supercarurilor de top ale lumii.
Particularitatile modelului Mercedes vor fi reprezentate de usile de tip fluture care se deschid vertical si de faptul ca, in denumirea oficiala, AMG va inlocui Mercedes. Vom asista, astfel, la nasterea lui AMG SL Gullwing, modelul urmand sa dispuna de motorul V8 de 6.2 litri care se regasteste sub capota lui SL63 AMG (570 CP si 700 Nm). Desi Gullwing nu va egala viteza maxima a lui Veyron, urmand sa fie limitat la 320 km/h, inginerii Mercedes si AMG sunt gata sa provoace modelul Bugatti la un concurs de acceleratie de la 0 la 100 km/h. Secretul viitorului model: caroseria superusoara si aluminiu si fibra de carbon si aerodinamica de top.
Noul Gullwing va fi construit de catre AMG si Mercedes in uzinele HWA, o companie fondata in 1999 de intitiatorul AMG, Hans-Werner Aufrecht.
HWA a investit, in ultima perioada, sase milioane de euro pentru pregatirea sitului de productie al lui Gullwing.Vechiul model si-a inceput cariera in anii '50 ca masina de curse, devenind apoi model de productie asamblat intre 1955 si 1963. Astazi, 50SL Gullwing este una dintre cele mai apreciate piese de colectie printre iubitorii modelelor de epoca, pretul unui exemplar original urcand in licitatii pana la un milion de euro.
Comentarii (1)