La începutul anului trecut, Ford a oferit primele informații despre noua generație Fiesta ST. Acum, reprezentanții Ovalului Albastru vin cu detalii noi despre Hot Hatch-ul de segment B.
Sub capota noii generații Ford Fiesta ST se află un motor EcoBoost de 1.5 litri cu trei cilindri care produce 200 de cai putere la 6000 rpm și 290 Nm între 1400 și 4000 rpm. Accelerația de la 0 la 100 km/h are loc în 6.5 secunde (6.7 secunde a fost valoarea comunicată inițial), iar viteza maximă este de 232 km/h. Motorul cu trei cilindri de pe Fiesta ST este dotat cu un sistem de dezactivare a unuia dintre cilindri. Când motorul nu se află în sarcină, cum ar fi la rularea la viteze mari pe autostradă, un cilindru este "oprit" pentru ca mașina să consume mai puțin combustibil. Conform oficialilor Ford, consumul și emisiile de CO2 sunt mai mici cu 11% comparativ cu vechea generație Fiesta ST200.
Noua generație Fiesta ST va fi oferită, opțional, cu un diferențial cu alunecare limitată (premieră pentru Feista) care lucrează în paralel cu tehnologia Torque Vectoring Control.
Suspensia spate cu bară de torsiune integrează acum arcuri speciale patentate de Ovalul Albastru și lansate în premieră pe Fiesta ST. Ford le numește Force Vectoring Springs, iar avantajele sunt următoarele: îmbunătățesc rigiditatea laterală, răspuns mai precis, masă mai mică cu 10 kilograme comparativ cu soluții asemănătoare, compatibilitate cu amortizoarele tradiționale și niciun compromis la nivelul confortului.În același timp, Ford Fiesta ST utilizează amortizoare Tenneco twin-tube pe față și monotube pe spate. Fiecare amortizor integrează o tehnologie specială la nivelul valvelor pentru a dezvolta o forță de amortizare în echilibru cu frecvența mișcării suspensiei antrenate de suprafața de rulare.
Pentru un plus de rapiditate, noua generație Ford Fiesta ST va fi oferită și cu un sistem Launch Control. Acesta va putea fi selectat cu ajutorul unor comenzi de pe volan.
O altă noutate este apariția unor moduri selectabile care transformă răspunsul motorului, direcția, suspensiile și sunetul evacuării.
Acestea se numesc oficial Drive Modes și oferă trei moduri de selecție: Normal, Sport și Track.La interior, Ford Fiesta ST va fi oferit cu scaune Recaro și cu un volan sport teșit în partea de jos. Sistemul de infotainment SYNC 3 este oferit standard cu un ecran de 6.5 inch, dar opțional, clienții pot comanda un display de 8 inch. În același timp, Ovalul Albastru oferă și un sistem audio B&O Play. Pachetul de siguranță și asistență include sistemul de menținere a benzii de rulare, sistemul de avertizare la părăsirea benzii de rulare și cruise control cu limitator inteligent de viteză. De asemenea, Fiesta ST va fi oferit și cu un sistem de recunoaștere a indicatoarelor rutiere.
Noul Ford Fiesta ST va putea fi comandat fie într-o variantă cu 3 portiere, fie în versiunea cu 5 portiere.
vine un 208 gti cu motor pus si pe bmw, si ii da un tir.
cam 18 m are un tir, estimativ.
si in acelasi timp trebuie sa admiram curajul tuturor de a alege ba un motor foarte mare pentru clasa asta, ba un motor prea mic pentru nivelul asta de putere.
Practic îl voi vedea la lucru pe testul mixt ( stradă + circuit ) dar nu cred că o tehnologie tip tricilindru ( cu mai multe dezavantaje decât avantaje pe un astfel de model ) cât și datele platformei sunt de partea sa.
Cred că și @coco a înțeles acum ?!....chiar dacă nu dau verdicte eu chiar mă informez pentru că este vorba de sume importante la achiziția unor astfel de modele care în opinia mea sunt modele de suflet ce au că rol final placerea condusului.
niste amatori