Volkswagen va prezenta în luna octombrie a opta generație a celui mai vândut model din Europa. Până în prezent, informațiile cu privire la motorizările noului Volkswagen Golf 8 au fost modeste, însă Frank Welsh, directorul departamentului de cercetare și dezvoltare, a oferit o serie de detalii pentru publicația Autocar.
Astfel, noul Golf 8 va putea fi achiziționat în două versiuni plug-in hybrid. Cea mai performantă dintre ele va avea 245 CP și se va adresa celor care doresc un plug-in hybrid de performanță, în timp ce varianta de bază va avea 204 CP și va avea drept țintă clienții care doresc să adopte tehnologiile verzi. Totuși, doar versiunea mai puternică va fi comercializată sub numele Golf GTE.
"GTI-ul de azi are 245 CP, așa că GTE ar ar trebui să aibă de asemenea 245 CP. Dar există oameni care vor să aibă doar un plug-in hybrid similar cu cel din prezent, așa că vom oferi și o versiune de 204 CP. Aceasta vine fără echiparea GTE și este ca un Golf obișnuit", a declarat Welsh.
Anterior, Volkswagen a publicat o primă imagine sub camuflaj cu noul Golf 8 din timpul unor teste, după ce în luna mai a apărut prima imagine cu interiorul lui Golf 8 într-un document PDF publicat pe site-ul său oficial.
Astfel, știm deja că Golf 8 va beneficia de un design modern cu un ecran touch poziționat central care va fi integrat în panoul de instrumente.De asemenea, știm deja că viitorul Golf 8 va avea funcții autonome extinse, va fi conectat în permanență la internet și va oferi sisteme de siguranță și conectivitate de referință pentru industria auto.
Via Autocar
nici intr.o suta de mii de ani nu va fi bine in lumea asta, din cauza celor multi si CA TINE
bun, după mai vedem
credeam ca am trecut de etapa de gradinita cu desene ca sa se inteleaga lucruri elementare. si cum adica cine mi-a cerut socoteala? nu ai citit primul post, in care e luata la misto? e dreptul meu sa ma simt lezat. da, isi da cu parerea, si eu la fel. e gratis :D
Te contrazic putin, le face pe toate foarte bine dar face si ceva exceptional, si anume interiorul :-) Din punctul meu de vedere, in varianta comfortline sau highline bate lejer o gramada de concurenti din clasa lui si chiar si din clase mai mari.