Noi detalii despre viitorul Volkswagen Tiguan: va avea și o versiune electrică

de Tiberiu Safta
Vineri, 17.02.2023
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Volkswagen pregătește deja o nouă generație a SUV-ului Tiguan. Aceasta va primi în continuare versiuni cu motoare termice și hibride și va avea, în premieră, și o versiune electrică. Noua generație a SUV-ului compact ar urma să apară în 2026.

Volkswagen Tiguan, SUV-ul compact plasat sub Touareg în gamă, urmează să intre în cea de-a treia generație la mijlocul deceniului actual. Potrivit unor informații noi apărute în publicația germană Handelsblatt, viitorul Tiguan urmează să fie lansat în 2026. Acesta va primi versiuni cu motoare clasice și un hibrid plug-in.

Însă, conform publicației, Tiguan va primi, în premieră, și o versiune electrică, care va fi botezată ID. Tiguan. Viitoarea versiune cu zero emisii a SUV-ului compact va fi diferită din punct de vedere tehnic față de versiunile convenționale și hibride.

Asta pentru că ID. Tiguan va fi bazat pe viitoarea platformă dedicată MEB-Plus, în timp ce modelele cu motoare termice vor avea la bază o versiune actualizată a platformei MQB. Noul model electric ar urma să fie lansat în 2026 și va fi asamblat la uzina din Wolfsburg.

Cel mai probabil, noua generație Tiguan cu motoare termice va fi lansată în același an sau puțin mai devreme.

Deocamdată, nu există mai multe informații despre noua generație a SUV-ului compact german.

via Handelsblatt

Comentarii (4)

  • mircea
    Sunteti singura sursa care avansati aceasta informatie. De mai mult timp surse ca Autoexpress,Carwow,Autocar,Automotor und sport, etc spun ca noua generatie va aparea la sfarsitul lui 2023 si va fi vanduta de la inceputul lui 2024 ,odata cu noul Passat Variant. Desi mi-ar placea ca fiecare model sa aiba o versiune electrica,nici o publicatie media nu vorbeste despre asta,chiar dimpotriva ,motorizarile sunt evolutii ale celor actuale.
    2 2
  • Inca un model de mare succes in Europa la ultima aparitie. Sper sa nu o dea de gard cum au dat-o cu Golf.
    3 0
  • nici Golful, tehnic vorbind, nu e asa rau dat de gard, doar ca pur si simplu i-a trecut vremea si i s-a dus stralucirea. vremurile se schimba, oamenii se schimba. preferintele se schimba. nimic nu e vesnic. altceva se cauta in prezent si desi Golful a fost o legenda deceniile trecute, pentru generatiile noi si viitoare nu prea mai semnifica nimic.
    9 1
  • @

    Te contrazic putin, am facut 260000 km cu un Golf luat de nou. Eu recunosc ca 7 nu a fost niciodata o masina frumoasa, dar compensa cu acel interior care era excelent in clasa lui, calitate ok si mai ales ergonomie de top.Golf 8 este mult sub 7, de la ergonomia tampita ( clima pe display, fara start stop in buton, volan cu touch, etc.), pana la materialele mult mai slabe si mult mult piano black. Au scos suportul pt ochelari de soare, telescopul de la capota, etc. si l-au facut mai urat la exterior. Varianta combi chiar arata acum ca un dric.

    Asta in timp ce cu Octavia au facut exact opusul.
    2 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru